Tamamdır, teşekkürler.Şimdi aklıma geldi rengi tutulan bi renk bı tık daha üste gider amacınız 2 ye satmak olsun
Araçta ekstra ppf vs gibi şeyler var mıdır ?Merhabalar, aracımı satmayı düşünüyorum.2025 Golf life ağustos çıkışlı, 18,000km, hasarsız, istiridye gri.Sizce ne kadar eder?
Sıfır alsan bile kafadan 200 bin değer kaybı olacak. Fabrikadan çıktığı gibi hatasız ise halihazırda 2. el durumuna düşmüş ama sıfır km kondisyonunda ki araçlara yönelip 200k tasarruf edilebilir. Ayrıca 15 bin km bakımından da muaf kalıyorsunuz.Bayide 2.2 varken şahsen ben sıfır alırım 1 yaş genç olur ama 2 eder![]()