İlana Gireceğim Fiyat Konusunda Yardım! (2017 Golf 7,5)


hayırlı satışlar, dikkatimi çekti sizin kapılardaki aydınlatmalar benim araca göre çok daha parlak duruyor bende yandığı bile çok belli olmuyor orijinal teyp takılı değil bununla alakalı olabilir mi acaba
multimedyadan ışık ayarlarının altında iç mekan aydınlatma sekmesinde kapı ambiyans aydınlatması var orayı fullediniz mi
 

multimedyadan ışık ayarlarının altında iç mekan aydınlatma sekmesinde kapı ambiyans aydınlatması var orayı fullediniz mi
oem cihaz takılı ayarlardan hepsini fulledim ayak altı çok iyi aydınlatıyor ama kapılardaki aydınlatmalar sönük yanıyor
 
Arkadaşlar merhaba aracımı an itibariyle ilana girmiş bulunuyorum sizden aldığım bilgilerle bu şekilde bir ilan hazırladım;


Hayırlı satışlar dilerim hocam.

Aracın diğer emsalleriyle arasında 100k kadar fiyat farkı var . Araç tertemiz servis bakımlı ancak sırf servis bakımının 100.000 koyacağını düşünmüyorum . Size referans olması açısından ilan numarası bırakıyorum birkaç tane,sizde mukayese etmek istersiniz belki.


1324013785 , 1321197630

veya fazladan 1 lokali olsun modeli yüksek+sabitleme carplay olsun derseniz 1310463863 gibi örnekleri var.

Rakamı revize ederseniz bunları baz alabilirsiniz tekrardan hayırlı satışlar dilerim
 
Hocam makyajlı kasa olması+dizel olması+otomatik vites olması 200.000 koyuyor piyasada
Hocam araç comfortline ve hız sabitleyici cam tavan yok. +200 değilde -200 daha doğru olur. 2017 comfort mu 2016 highline mi derseniz herkes highline diyecektir. Gerçekten hız sabitleyici ön park sensörü cam tavan gibi donanımlar fark ettiriyor. Özellikle cam tavan....
 
Hocam araç comfortline ve hız sabitleyici cam tavan yok. +200 değilde -200 daha doğru olur. 2017 comfort mu 2016 highline mi derseniz herkes highline diyecektir. Gerçekten hız sabitleyici ön park sensörü cam tavan gibi donanımlar fark ettiriyor. Özellikle cam tavan....
Tercih meselesi tabi ki hocam ama benim için makyajlanmış kasa+dizel+otomatik olması cam tavandan daha kıymetli.
(Ön park sensörü front asist ile birlikte tüm Mk7,5'larda comfortline'lerde dahi standart fakat Mk7 highline'nde bile standart degil diye biliyorum.)
Yeni her zaman yenidir...
 

Geri
Üst