Karşılama ışıkları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Sedat44
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Sedat44

Yeni Üye
Katılım
8 Haz 2026
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Konum
Malatya
İsim
Sedat
Araç
Golf 7 1.6 tdi comfortline DSG
merhabalar arkadaşlar 2013 model golf 7 comfortline aracıma J led far ve stop montajı yaptırdım.Ayrıca Auto far sensörlü far anahtarı da taktım.Elm 327 obd cihazım mevcut ama bir türlü karşılama ışığını aktif edemedim yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler..
 


ışık ayarlarını sıfırlayıp süreyi ayarladınmı.
karşılama ışıklarını 30 saniyeye çıkarttım. media ekranını düğmeye basık tutarak sıfırladım. sonra o ekranın içinden fabrika ayarlarına döndüm. otomatik farı kapatıp açtım. başka yapabileceğim bir şey var mı?
 
Upvote 0
karşılama ışıklarını 30 saniyeye çıkarttım. media ekranını düğmeye basık tutarak sıfırladım. sonra o ekranın içinden fabrika ayarlarına döndüm. otomatik farı kapatıp açtım. başka yapabileceğim bir şey var mı?
Sonradan mı takıldı far Yağmur sensörü.
 
Upvote 0
orjinal multimedia olmadan yapılmıyor sanırım takıp deneyeceğim sonucunu buradan bildireceğim
 
Upvote 0

Geri
Üst