Golf 7 1.4 TSİ ACT 2015 Arıza Sorunu


hakankocak

Yeni Üye
Katılım
29 Şub 2024
Mesajlar
29
Tepkime puanı
11
Konum
İstanbul
İsim
Hakan
Araç
Golf 7 Highline 2015 1.4 TSİ ACT
Herkese Merhaba,

Aracımı 2 ay önce falan aldım, aracımda uzun yolda yoğun trafik dışında hiçbir sorun hata yok. Araba 162000 KM

Ama yoğun istanbul trafiğine girdikten sonra araba arıza yakıyor.

P0237
P02227
P02229

Bu arızalar çıkıyor araç korumaya alıyor, basınca gitmiyor klima açıksa kapatıyor AC kısmını.

Yapılanları söylüyorum ;

Map sensörü değişti
Maf sensörü değişti
Duman kaçak testi yapıldı
VARTA Efb akü takıldı
Benden önce aracın bu sorunlar yüzünden wesgate değişimi olmuş. 1 ay binilmiş sorun çıkmamış ama trafikte binmedilerse hiç sorun çıkmıyor, bayramda 4 gün hiç hata vermedi.
Turbocu ile konuştuğumda sıfır turbo takıp geçelim gibi bir fikri oldu ya düzelmezse dediğimde olabilir bir şey diyemem diyor. Delireceğim vallahi.

Birde araçta hiç kaçak, duman olmamasına rağmen yağ eksiliyor, ama diğer sorun o kadar can sıkıyor ki hataya düştüğünde önceliğim onu çözmek.

İyi forumlar.
 

bu iş iyi bir elektrikçinin çözebileceği bir arıza emme manifoldunun altında kablo demeti ve ek yerleri var
orası motor sıcaklığı ile birlikte kablolarda sıkıntı yaratabiliyor özellikle emme manifoldu sökülüp takıldıysa
geri takılırken kabloyu sıkıştırmış olabilirler sıkışma yeri tam da boğaz kelebeğinin altından kanister valfine doğru giden borunun
bağlantı ucu var takarken dikkat edilmediyse o bağlantı ucu kabloları motor bloğuna sıkıştırıyor ona bakılması lazım kablo sıkışmış mı diye

eğer bu kısımda bir sıkıntı yoksa westgate tekrar bozulmuş olabilir
 
Son düzenleme:
Upvote 0
bu iş iyi bir elektrikçinin çözebileceği bir arıza emme manifoldunun altında kablo demeti ve ek yerleri var
orası motor sıcaklığı ile birlikte kablolarda sıkıntı yaratabiliyor özellikle emme manifoldu sökülüp takıldıysa
geri takılırken kabloyu sıkıştırmış olabilirler sıkışma yeri tam da boğaz kelebeğinin altından kanister valfine doğru giden borunun
bağlantı ucu var takarken dikkat edilmediyse o bağlantı ucu kabloları motor bloğuna sıkıştırıyor ona bakılması lazım kablo sıkışmış mı diye
Kurum temizliği yapılırken manifold söküldü ama dikkat etmedik sıkıntı var mı diye. Keşke cihaz olsa sıkıntılı yeri tespit edebilse kabloda vs
 
Upvote 0
arıza kurum temizliğinden sonra olduysa kesinlikle o kısma baktır derim
ya da araç düzgün çalışıyorken kabloları oynat belki denk gelir bulursun arızayı
 
Upvote 0
arıza kurum temizliğinden sonra olduysa kesinlikle o kısma baktır derim
ya da araç düzgün çalışıyorken kabloları oynat belki denk gelir bulursun arızayı
yok vardı öncesinde o yüzden kurum temizliği vs yaptık iyi gelir belki diye. Sonrasında da düzelmedi.
 
Upvote 0
aracın üzerinde iki adet şase bağlantısı var birisi marş motorunun üzerinde diğeri de şanzımana bağlanıyor bu motorla aracın şasesini birleştirmek için yapılan bir şey elektrikçiye gidip buraya da bir baktır motor ısındığında gevşiyor olabilir şase bağlantısı zayıfladığında da bu tarz arızalar verebiliyor
 
Upvote 0

Geri
Üst