Klima Menfezi Kırılması

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan BestOnur
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Dostlar benim menfezler sağlam fakat klimadan ses geldiğini fark ettim. Uzun zaman sonra bugün klimayı açtım. Belli kademelerde ıslık sesine benzer rahatsız edici bir ses geldi. Sadece en düşük 2 kademede gelmiyor ses. Bu ıslık sesinin sebebi nedir acaba?
 

Hiç sevmedim ikinizin de aynı taraf aynı yerden kırılmış. Size de geçmiş olsun. 3d printer ile bir şeyler yapılabilir mi acaba🤔
Valla aklımda var bir kaç yere göstermek ama kasasında malum dişlerin oturduğu yuvalar kırılmış o yüzden çok olabileceğini düşünmüyorum. Farklı şehirler farklı araçlar ama aynı yer, aynı kısım kırılmış ve bu duruma hala kronik değil, kullanıcı hatası diyorlar. Fıkra bu kadar. 😄
 
Dostlar benim menfezler sağlam fakat klimadan ses geldiğini fark ettim. Uzun zaman sonra bugün klimayı açtım. Belli kademelerde ıslık sesine benzer rahatsız edici bir ses geldi. Sadece en düşük 2 kademede gelmiyor ses. Bu ıslık sesinin sebebi nedir acaba?
Yetkili servise göstermekte fayda var bakalım siz bizim gibi aracın bilerek isteyerek neresini bozmuşsunuz. Başka bir tecrübe konumuz olsun. 😊
 
Onur hocam sizin adınıza sevindim indirim yapılmış, bugün Doğuş Oto'dan geri dönüş yaptılar. Bunun kronik bir sorun olmadığı, arka planda çok titiz bir çalışma olduğu vs. hikayeleri anlatıldı. İndirim konusunda da yetkili servisin insiyatifinde denilip geçiştirildi. Durum gerçekten çok garip sizinde benimde orta menfez kısımlarında hiçbir problem yok fakat sağ ve sol komple kırık bir müdahale olmadığı halde. Bende benim kırılan parçaların resimlerini ekliyorum. Sizin izleyeceğiniz yolu merak ediyorum. İyi akşamlar.
Geçmiş olsun hocam şuan böyle devam edeceğim çıkma parça bulmaya çalışıyorum.
 
Geçmiş olsun hocam şuan böyle devam edeceğim çıkma parça bulmaya çalışıyorum.
Çıkma konusunda tereddüt ediyorum hocam. Bulduğum parça ne durumda diyelim ki problem yok kim nasıl takacak ? Aracın neresini nasılsın sökecek, takarken kırma vs. durumları en azından servis yapsa kapısını çalabileceğim birileri olacak. Şeytan diyor inatsa inat ver hakem heyetine ne oluyorsa olsun. 😄
 
Çıkma konusunda tereddüt ediyorum hocam. Bulduğum parça ne durumda diyelim ki problem yok kim nasıl takacak ? Aracın neresini nasılsın sökecek, takarken kırma vs. durumları en azından servis yapsa kapısını çalabileceğim birileri olacak. Şeytan diyor inatsa inat ver hakem heyetine ne oluyorsa olsun. 😄
Sonunda sen zararlı çıkma ama :) İstersen ver emsal karar çıkarsa biz de verelim :D
 
Sonunda sen zararlı çıkma ama :) İstersen ver emsal karar çıkarsa biz de verelim :D
Aslında bir sosyal medya platformunda 2022 yılından kalma bir yorum var. Orada bir kullanıcı mahkemeye verdiğini ve bu şekilde yaptırdığını beyan ediyor. Kendisine yazdım ama bir türlü dönüş alamadım. Kendisi olayı netleştirip mahkeme kararını paylaşsa direk emsal karar üzerinden yürüyeceğim ama şuan havada kalıyor. Birimiz kendini kurban edecek bu konu hakkında. 😄
 
Aslında bir sosyal medya platformunda 2022 yılından kalma bir yorum var. Orada bir kullanıcı mahkemeye verdiğini ve bu şekilde yaptırdığını beyan ediyor. Kendisine yazdım ama bir türlü dönüş alamadım. Kendisi olayı netleştirip mahkeme kararını paylaşsa direk emsal karar üzerinden yürüyeceğim ama şuan havada kalıyor. Birimiz kendini kurban edecek bu konu hakkında. 😄
Çıkma bulursam kimseyi tanımam aradan çekilirim :ROFLMAO:
 

Geri
Üst