Altay35
Yeni Üye
- Katılım
- 28 Nis 2026
- Mesajlar
- 18
- Tepkime puanı
- 29
- Konum
- Manisa,İzmir,Şanlıurfa
- İsim
- Eşref
- Araç
- Golf 8
Dostlar benim menfezler sağlam fakat klimadan ses geldiğini fark ettim. Uzun zaman sonra bugün klimayı açtım. Belli kademelerde ıslık sesine benzer rahatsız edici bir ses geldi. Sadece en düşük 2 kademede gelmiyor ses. Bu ıslık sesinin sebebi nedir acaba?