Direksiyon dönükken gelen tıkırtı sesi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan polowner
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

polowner

Üye
Katılım
28 Ocak 2026
Mesajlar
43
Tepkime puanı
26
Konum
İstanbul
İsim
Yasin
Araç
Polo
Merhaba araç polo aw. Direksiyon sağa ya da sola dönükken herhangi bir çukura düştüğümde sol ön taraftan bir tıkırtı sesi geliyor. Pedalların dibinden sanki. Sizce sorun ne olabilir? Daha yeni sol salıncak burcu değişti. Sorun bundan öncede vardı.
 

Geri
Üst