Golf 7 su eksiltme sorunu


Katılım
14 Kas 2024
Mesajlar
76
Tepkime puanı
8
Konum
Mersin
İsim
Mustafa
Araç
Golf 7
IMG_4189.jpegHerkese selam aracımın su seviyesi bu seviyedeyken su ekleyin uyarısı yanıp sönüyor üstüne 250 ml su ekleyince( bidonun kesim çizgisi)ne gelince ikaz gidiyor sorun nedir
 
IMG_4189.jpegHerkese selam aracımın su seviyesi bu seviyedeyken su ekleyin uyarısı yanıp sönüyor üstüne 250 ml su ekleyince( bidonun kesim çizgisi)ne gelince ikaz gidiyor sorun nedir
Hocam Genleşme Kabının İçinde Sensör Olarak Çalışan 2 Adet Çubuk Var. Kapağı Açıp Kontrol Edin, Kırılmış veya Deforme Olmuş Olabilir. En Kötü İhtimal ile Kabı Değiştirirsiniz
 
Upvote 0
Merhaba bugün mahlenin genlesme kabini aldim.Rengi biraz mat geldi bu normal mi
1000079902.jpg
 
Upvote 0
Arkadaslar bir sorum da şu . Devirdaim ile sistemi temizlerken motor ve hortumlardaki suyu aldik fakat saf su daha soguk olacagi icin araba termostat acmamis olacak cunku sicak su cikip soguk saf su ekliyoruz.Geri donus hortumunu tekrar kaba da takamam cunku ilk geldiginde en az yarin litre kaba yine girer ben nasil devirdaim yaptirarak termostat actiracagim ?
 
Upvote 0

Geri
Üst