talhayarici
Üye
- Katılım
- 23 May 2023
- Mesajlar
- 169
- Tepkime puanı
- 87
- Konum
- Ankara
- İsim
- Mehmet
- Araç
- Golf 7 1.2 tsi comfortline
Ekli dosyalar
Son düzenleme:
Jantlar dijon değil sebring. 17 de orjinalmi bilmiyorum. Büyük ihtimalle replika. Güzel bir torna boya yapılır. Lokal tutmuyor kararma yapıyor. Tavsiyem yaptırmışken hepsini simli griye boyat. hallolur dert etme.
Jantlar dijon değil sebring. 17 de orjinalmi bilmiyorum. Büyük ihtimalle replika. Güzel bir torna boya yapılır. Lokal tutmuyor kararma yapıyor. Tavsiyem yaptırmışken hepsini simli griye boyat. hallolur dert etme.
Öncelikle geçmiş olsun, konu dışı bu jantın 17 ebatlarında orjinal sadece 5x100 bijon aralığı var diye biliyorum, sizinki orjinal ve araya flanş mı koydunuz yoksa replika mı bilgi verebilir misiniz bende almayı düşünüyorum