Rcd 330 montaj için yardım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan merc
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Teşekkür ederim hangi ünite almalıyım yardımcı olabilir misiniz carplay geri görüş destekleyen benm cihaz ile uyumlu ünite hangi model olsun bir sürü ilan var bir sürü satan yer var hepsi birnirinden farklı aranıza yeni katıldım çok bilgim yok teşekkür ederim şimdiden

05320120323 whataspdan yazabilir yada arayabilirsiniz hocam
 

Rcd takmayin hocam higline araca

Unite degistirin

14.000 tl den başlar carplayli unite
Merhaba peki sadece ünite değişimi yeterli midir? Bu aralar carplay düşünüyorum 2013 Highline için
 

Ekli dosyalar

  • IMG_4359.jpeg
    IMG_4359.jpeg
    150.8 KB · Görüntüleme: 6
Merhaba peki sadece ünite değişimi yeterli midir? Bu aralar carplay düşünüyorum 2013 Highline içi
Ekranın 6,5 inç değilse tek ünite değişimi yetmeyecektir .6,5 inç ekran veya 8 inç tablet ekran ünite ve usb değişimi gerekecektir .istanbul içi ise aracınız görüp daha deteylı fiyat bilgisi verebilirim
 
Ekranın 6,5 inç değilse tek ünite değişimi yetmeyecektir .6,5 inç ekran veya 8 inç tablet ekran ünite ve usb değişimi gerekecektir .istanbul içi ise aracınız görüp daha deteylı fiyat bilgisi verebilirim
Ekranım 5.8 inç ilk gelen highline serilerinden maalesef. Rcd330 dışında en uygun ne kadar tutar? İstanbul içindeyim bu arada
 

Geri
Üst