Kendi düşen ağlamaz!
Aptalca Kendi kendine düşenede geçmiş olsun falan denmez!
Aptalca Kendi kendine düşenede geçmiş olsun falan denmez!
Kendi düşen ağlamaz!
Aptalca Kendi kendine düşenede geçmiş olsun falan denmez!
@Savatage hocam bu özellikler hayat kurtarır özellikle uzun yol yapanlara.Yılda 1-2 kez uzun yol yapıyorum ilk defa bu yaşımda şeritten bu sene kaydım ne oluyor dedim kendi kendime bereket otoyol boştu.Kör noktada güzel bir özellik.
Keşke bizde de olsa bunlar.
Hocam büyük lokma yiyin büyük söz söylemeyin...Şeritte gitmekte zorlananlar için optik hesaplama diye bisey varmış?
****G3 piyade tüfeği ile Dogru nişan almak için Gez/göz/arpacık
***Şeritte kalmak icinde
Göz/ sol direk altı (sol A sütunu) ile yoldaki cizginin kesistiği nokta
Sanırım bizim golflerdeki a sütunu dibindeki kelebek cam zımbırtısı bu olaya yarıyor. (Cizgi gözetleme camı)
Abicim seritte kalmada güçlük / sorun yaşama nedir? bunu anlayamadım ?
vertigo/baş dönmesi kaynaklı şeritte kalamama sorunları
Yine @Savatage gibi yazdım
Arada böyle çürük yumurta arabalar çıkıyor. Tamamen şans işi.phev sistemleri takip ediyorum
phev sistemleri takip ediyorum
Acc ve şerit takip'i volkswagenin deyimiyle travel assisti paralı yollarda deneyimledim gerçekten rahattı, konforluydu yol çok yormadı beni.@slck
@Brk34
Diyceksinizki güncel güvenlik teknolojilerine bu kadarmı karşısın
***KÖR NOKTA ???
adı üstünde ??
"kör nokta" uyarı sistemi
İnsan gözünün tümsek bir aynadan yansıyan görüntüde max görme alanı sınırları dısında kalan bölgeler icin uyarı sistemi
Evet 10 numara teknoloji
***Full İQ led / matrix led / uzun far asistanı
Gece sürüşlerinde bir 10 numara güvenlik donanımı daha bence
Acc ve şerit takip için aynı şeyleri diyemeyeceğim. Bence miskinliği tetikleyip dalgınlığa sevk edip uyanıklığı azaltıyor
Görüşlerimiz aynı değil bu konuda.@slck
@Brk34
Diyceksinizki güncel güvenlik teknolojilerine bu kadarmı karşısın
***KÖR NOKTA ???
adı üstünde ??
"kör nokta" uyarı sistemi
İnsan gözünün tümsek bir aynadan yansıyan görüntüde max görme alanı sınırları dısında kalan bölgeler icin uyarı sistemi
Evet 10 numara teknoloji
***Full İQ led / matrix led / uzun far asistanı
Gece sürüşlerinde bir 10 numara güvenlik donanımı daha bence
Acc ve şerit takip için aynı şeyleri diyemeyeceğim. Bence miskinliği tetikleyip dalgınlığa sevk edip uyanıklığı azaltıyor
Acc ve şerit takip'i volkswagenin deyimiyle travel assisti paralı yollarda deneyimledim gerçekten rahattı, konforluydu yol çok yormadı beni.
Hatta İstanbul'daki bazı yollarda 3 şeriti birden görüyor sinyal verince şerit değiştirme asistanı da devreye giriyordu.
Kırşehiri geçtikten sonra paralı yolu terkedince travel assisti devre dışı bıraktım. Pür dikkat iki elle sıkı sıkıya tutundum direksiyona. Kendime güvenmediğimden değil, her an her yerde kim abuk subuk bir hareket yapacak diye tetikte olmakla alakalı biraz.
Yol var yolcuk varbir daha denk gelmez öyle düzgün yollar.
Bu arada her kör noktalı Golfte var mı emin değilim, kapıyı açarken de uyarıyor araç geliyorsa..
Evet, sıfır ışıklı yollarda çok keyifli oluyor kullanması.Ben yinede ileri aydınlatma far teknolojilerini daha elzem / gerekli görüyorum.
Adının %100 güvenlik ekipmanı olması gereken bu aydınlatma teknolojileri ne zaman zorunlu olacak acaba ?
halen artistik far + parayı veren düdügü çalar far sistemleri olarak görülmesine karşıyım