Bir üstteki paylaşımdan sonra, 
Biraz yurtdısı forumlara baktım
Mk7 Tsi larda  arka koltugun altında Olan benzin filtrelerine dair birkaç ek bilgi.
Yakıt deposunun icine daldırılmış sekilde  Düşük basınç pompası+benzin filtresi birbirine entegre konumda.
Önce depoya dalmış  durumdaki benzin filtresi 360 derece çepecevre  dış kısmından benzini emiyor. Emilen süzülen temizlenen benzin filtrenin iç oluğunda birikiyor. Filtreyle  entegre düsük basınç pompası  temiz yakıtı emiyor motora iletiyor.
Eee biz bunları biliyoruz , zaten başka türlü nasıl olabilirki diyeceksiniz.(haklısınız)
Esas olay filtrenin ic olugunda filtre edilmis yakıtın düsük basınc pompası emme fazında devamlı pompanın emis  basınç degerlerini kontrol etmesi.
Eğer filtre görevini yapamayacak derecede  deforme olur ise iç olukta benzin konsantrasyonu istenen basınc  degerlerinin altına düsüyor. (Filtrenin optimal gecirgenligini filtrasyon kabiliyetini kaybetmesi)
Bu durumda düsük basınç pompası ERROR veriyor  . 
Ve araç marş almıyor. 
SONUC : adamlar (almanlar) 
Adına UZUN ÖMÜRLÜ benzin filtresi demisler. Ki öyle . Herhangi bir servis degişim periyodu yurt dısı dahil hicbir yerde yok.
Filtre adı üstünde UZUN ÖMÜRLÜ
ÖLÜMSÜZ degil yani
Filtre görevini yapamadıgında suçu düşük basınç pompasına atarak (motora yakıt akışını durdurarak) olaya noktaya koymuslar.
Yani bu filtre birgün mefta olur kabul. 
Mefta oldugunda 
Filtre + düsük basınç pompası birbirine entegre oldugundan tümden değisir olay sonlanır.
Düsük basınc Pompası yakıt akısını kestiginden filtrenin islevini yitirmesi motora kirli yakıt gitmesine engel olur.
Ve bu arızanın adına pompa bozuldu denir geçilir . (Aslında filtre ömrünü tamamladı)
Bu nedenle bozulana kadar yola devam !!! Motoru elinize almamanız icin Hans kafayı böyle çalıstırmış