bizim araçlarda en çok düşünülen şeyler; verimlilik ve ekonomi olduğu için yüksek tutulmuş bence. 16 jant ile 36 basınca 17 jant gibi oluyorEvet iki kişi varken dediğiniz gibi. Tam yük değeri de önler 39 arkalar 44 olarak verilmiş. Golf 7lerde ise 3 senaryo için lastik basıncı gösterdiğini hatırlıyorum. Burada alt limit biraz daha yüksek tutulmuş 36 psi gibi. Bu acaba mühendislik olarak böyle olması gerekiyor gibi bir çalışma mı yoksa ekonomi odaklı mı diye düşündürüyor.