Golf 8.5 lastik basınçları


serkan1976

Yeni Üye
Katılım
29 Kas 2025
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Konum
denizli
İsim
serkan
Araç
2025 golf 116 hp etsı
Golf 8.5 lastik basınçları ne olmalı ? Yaz ve kış için...

Nexen lastiklerim var... 40 günönce sıfır aldım.Hiç kontrol etmedim yeni araç diye...
 

36 yapıyorum ben, kapıdaki değer. Yüke göre değişiyor. O değerlerden sapmamanızı öneririm.
 
16 jant Nexen life paket 116hp 1.5tsı benim golf 8.5.
Yük felan taşımam.En fazla biri çocuk 3 kişi biniyoruz.
 
Yorum yapılacak bir konu değil ki.

Etikette değerleri yazıyor 36-36.

Soğuk lastiklerde.

Doğru gösteren bir cihaz ile.

36-36

basmak gerekiyor.

Sana göre bana göresi yok.
Etikette 2-3 tane yük kombinasyonu bile var. Daha nolsun?
 
ön arka 36 basıyorum, ön arka farklı basmak zahmetli geliyor
 
Bu az bas çok bas ile alakalı video vardı. Çok farkediyor frenleme ve virajlarda. Alman mühendisliğine güvenip kapıdaki değerleri girmek lazım.
 
ön arka 36 basıyorum, ön arka farklı basmak zahmetli geliyor
Düz bir zeminde lastik sırtlarından anlarsınız cuk diye oturması lazım asfalta lastiklerin . Ön 36 arka 33 lastik sırtları öpüyor tam olarak asfaltı ( stepnesiz ve ceyrek depo benzinle)
 
36 dan sanki bende araba zıplıyor gibi geliyor hepsine 32 yaptım suan gayet iyi
32 zaten olması gereken değer. Aracınızda 5 kişi+bagaj doluyken 36 psi gibi değerler kullanılmalı. Diğer türlü fred çakmaktaş arabası kullanıyormuş hissiyatı olur.
 
32 zaten olması gereken değer. Aracınızda 5 kişi+bagaj doluyken 36 psi gibi değerler kullanılmalı. Diğer türlü fred çakmaktaş arabası kullanıyormuş hissiyatı olur.
öyle ama 36 olunca da yakmiyo :D. muhtemelen vw o yüzden 36 yaptırıyor. bu arada kapıda 2 kişi varken 36 diyor
 

öyle ama 36 olunca da yakmiyo :D. muhtemelen vw o yüzden 36 yaptırıyor. bu arada kapıda 2 kişi varken 36 diyor
Evet iki kişi varken dediğiniz gibi. Tam yük değeri de önler 39 arkalar 44 olarak verilmiş. Golf 7lerde ise 3 senaryo için lastik basıncı gösterdiğini hatırlıyorum. Burada alt limit biraz daha yüksek tutulmuş 36 psi gibi. Bu acaba mühendislik olarak böyle olması gerekiyor gibi bir çalışma mı yoksa ekonomi odaklı mı diye düşündürüyor.
 

Geri
Üst