Şifreli bijonları normal bijonlar ile değiştirmek

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Diablocu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Neden gerek duydunuz şifresiz bijon a
Her tekerde 1 tane olur zaten bunun amacı jant hırsızlığını önlemek her gün tekerimi değiştiriyorsunuz? Takması çıkarmasın da da bir sorun yok akıl karı değil şifresiz bijonu olanlar şifreli bijon
Sıfresiz bijon pilastik kapagıda aynı olur hocam şifreli şifresiz fark edtmez tabiki alınan ürün orjınal vw bijon uysa
 

Neden gerek duydunuz şifresiz bijon a
Her tekerde 1 tane olur zaten bunun amacı jant hırsızlığını önlemek her gün tekerimi değiştiriyorsunuz? Takması çıkarmasın da da bir sorun yok akıl karı değil şifresiz bijonu olanlar şifreli bijon
Sıfresiz bijon pilastik kapagıda aynı olur hocam şifreli şifresiz fark edtmez tabiki alınan ürün orjınal vw bijon uysa

Hocam başıma gelmez demeyin, geliyor.

Sorunun sebeplerinden biriside sürekli lastik değiştrimiyor olmak. Uzun bir süre dokunulmadığında bijonlar yapışıyor. Hele bir de son lastik değişiminde usta hava tabancasıyla giriştiyse kaynak oluyor resmen.

Bijonların açılmasını sağlayan şifre lokması ise bir çok şifre modelinde oldukça kırılgan. Bazılarında ise bijon tarafı kırılgan. Biraz zorlandığında hemen diş yemeye çok müsait. Orijinal olsa bile.

Bu durumda eğer bijonlar bir gün yapışırsa ve siz bunu açmak için zorlandığınız da, ya bijon kafası gidiyor yada şifre. Sonrasında ise çeşitli kaba kuvvet yöntemlerine başvurmak gerekiyor. Bijona başka bir kafa kaynak yapıp açmak, yada onun kafasına balyoz ile başka bir lokma çakmak vs.

Güvenlik anlamında da zaten pek bir espirisi yok çünkü internet üzerinde tekli, takımlı olarak tüm şifrelerin satışı mevcut. Yani çalmak isteyen adam hazırlıklı gelecektir.

Kapak olarak da farklılar. Şifre kapaklarının içerisi daha geniş yani normal bijona takıldığında tutmuyor. Bu yüzden bir adette normal kapak almak gerek. Bunların içi bijon kafası şekline uygun.

1000055043.png
 
Neden gerek duydunuz şifresiz bijon a
Her tekerde 1 tane olur zaten bunun amacı jant hırsızlığını önlemek her gün tekerimi değiştiriyorsunuz? Takması çıkarmasın da da bir sorun yok akıl karı değil şifresiz bijonu olanlar şifreli bijon
Sıfresiz bijon pilastik kapagıda aynı olur hocam şifreli şifresiz fark edtmez tabiki alınan ürün orjınal vw bijon uysa

Rot ayarı yaptırdığımda yapan kişide iptal etsen iyi olur dedi kırılma dis kaçırma vb sebeple. Bir hafta sonra Lastiğe çivi girdi lastikcide benzer şeyi söyleyince bu kadar dillendirilmis bir şeyin başıma gelme ihtimalinin jant çalma olayına göre daha olası görerek servisten aldim:)
 
Yaşadığım bir olaydan ötürü konun dışına çıkacak ama bijon içerdiği için yazıyorum. 20 30 km hızdan sonra ayağımı gazdan çektikten sonra tik tik tak tak ses geliyordu gaza basıyorum kesiliyor ileri hangi viteste olduğumun önemi yok 120 ye kadar ciktim. 1- 6 gaza basinca kesiliyor bırakınca ses başlıyordu. Sol ön tekerde bir bijon gevsekti şayet birgün yaşarsanız yada lastik rot balans işlemi sonrasi kontrol edin.
 
Yaşadığım bir olaydan ötürü konun dışına çıkacak ama bijon içerdiği için yazıyorum. 20 30 km hızdan sonra ayağımı gazdan çektikten sonra tik tik tak tak ses geliyordu gaza basıyorum kesiliyor ileri hangi viteste olduğumun önemi yok 120 ye kadar ciktim. 1- 6 gaza basinca kesiliyor bırakınca ses başlıyordu. Sol ön tekerde bir bijon gevsekti şayet birgün yaşarsanız yada lastik rot balans işlemi sonrasi kontrol edin.
1 aylık egea'nın bijonlarına lastikçi gevşek dedi hepsini sıktı, para da almadı, öyle olunca golf kafama takıldı, gittim lastikçiye bijonları kontrol edelim dedim, hepsini sıktı gerek yokmuş dedi
 
dün akşam eve dönerken sol ön lastik basıncı düşük uyarısı aldım, araçta michelin kompresörüm de vardı aracı sağa çektim, lastiği 21 psi'da yakaladım 33'e kadar bastım, saat 23:00 olunca 2-3 kapalı lastikçinin önünden geçip sonunda açık lastikçi buldum, lastiğe tabandan vida girmiş, tamir etti 400tl aldı
şifreli bijonları kriz anında ayak bağı olmasın diye değiştirmiştim zaten, bütün bu kargaşanın içinde şifreli bijonlarla uğraşmamış olduk, istediğim gibi hizmet etti diyebilirim
 
dün akşam eve dönerken sol ön lastik basıncı düşük uyarısı aldım, araçta michelin kompresörüm de vardı aracı sağa çektim, lastiği 21 psi'da yakaladım 33'e kadar bastım, saat 23:00 olunca 2-3 kapalı lastikçinin önünden geçip sonunda açık lastikçi buldum, lastiğe tabandan vida girmiş, tamir etti 400tl aldı
şifreli bijonları kriz anında ayak bağı olmasın diye değiştirmiştim zaten, bütün bu kargaşanın içinde şifreli bijonlarla uğraşmamış olduk, istediğim gibi hizmet etti diyebilirim
Geçmiş olsun michelin bencede var hayat kurtarıyor. Dün çıkarttım vidayi 300 tl besiktas . Lastiği sokmedi vidayi çıkardı içine dolgu malzemesi çubukla girdi çekti havaları basti:)
 

Ekli dosyalar

  • 1000172963.jpg
    1000172963.jpg
    221.5 KB · Görüntüleme: 7
Geçmiş olsun michelin bencede var hayat kurtarıyor. Dün çıkarttım vidayi 300 tl besiktas . Lastiği sokmedi vidayi çıkardı içine dolgu malzemesi çubukla girdi çekti havaları basti:)
size de geçmiş olsun, hem stepne hem kompresör araçta olmazsa içim rahat etmez(y)
 

Geri
Üst