Hocam
@Atesci hocamın dediği gibi de epey uzun bir süredir 235/35/19 kombiniyle araca biniyorum. Aracımda fabrika çıkış spor süspansiyon var normal Golf'ten çok daha yerde, yanlışım yoksa Mubea yaylarla geliyordu. Araca Coil koyup yere vurmadığınız sürece sürtme yapmaz, sadece yayla da çok şık bir görüntü alırsınız.
Artıları;
Çok güzel görünüm sağlıyor.
Virajlara yapışıyor, bitik lastikle bile bir kez kafadan kaybetmedi 120 130 girdiğim virajdan 150 160 rahat çıkıyorum.
Fren mesafesi vs.
potansiyel olarak değişiyor yuvarlanma katsayısı vb. değiştiği için.
Eksileri;
Normal Golf'lere göre konfor kaybı belirgin.
İşletme maliyeti daha fazla.
Ağırlık.
Her saniye lastik yarma çukur korkusu.
Tercih edeceğiniz janta göre arkalar spacer isteyebilir (hele ki dizel(torsiyonsa)), ben spacersız kullanıyorum bir jantımın ET'si 47, onda tam görünüm sağlıyorum, ancak ET'si 50 olan jantım dikkat edince arkaların çok hafif bi spacer istediği belli oluyor. Ama günün sonunda kaliteli bir jantla beraber tadından yenmeyecek bir kombinasyon oluyor, daha bir gün bile şikayet etmedim. Bir yerden geçerken de bir kez bakan bir daha bakıyor

. Mubea yayları araştırabilirsiniz, OEM ürün olduğu için daha rahat uyar diye düşünüyorum. Ama derseniz ki ben yerde lastik görünmeyecek şekilde seviyorum coil koyucam, o zaman 215 veya 225 kullanırsanız rahat edersiniz.
OEM 19inç VWR Cadiz 19x8.5 5x112 ET50 - 235/35/R19


OZ Racing Formula HLT 5h 19x8.5 5x112 ET47

