2021 Golf 8 Kavrama Değişimi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan kissnrun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Katılım
7 Ocak 2025
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Konum
istanbul
İsim
mustafa
Araç
golf 8
Arkadaşlar merhaba. 2021 golf 8 sahibiyim. Yaklaşık 8 ay kadar önce vites kolu arızası çıkınca doğuş oto maslak'ta vites kolu değişimi yaptırdım. Değişimden sonra aracın vites geçişleri, hızlanma yavaşlamada viteste kararsızlıklar, start stop'un titreterek çalışması gibi şeylerle karşılaştım geri gittiğimde kavramanın değişmesi lazım dediler. Bir anda kavrama nasıl böyle oluyorsa anlamadım. Geçen hafta da aracın bakımı gelmişti. Yarı ağır bakım gibi bir şey oldu + motor takozu değişti. (aracın çalışırken titreşimini gidermesi için, gitmedi) + olarak kavrama değişecek dediler ama onu değiştirmeden bakımdan aldım aracı. Şimdi sorum şu, bu yaşadığım sorunlar kavrama değişimi ile kesin çözülür mü? Maliyetli bir işlem çünkü. Daha önce değiştiren olduysa da görüp yazarsa sevinirim.
 

Mecbur değiştirecen abi başka ne yapacaksın ? Özel serviste 60 bine değişir herhalde
 
odis ile kavrama aşınmasına bakılabiliyor diye biliyorum bilen birisi değerlere baksın bitikse değiştirin bitik değilse 40-50 bin tl vermeyin yazık günah
 
1.0 3 silindir araçlar zaten rölantisi titreşimli olur, 4 yaşında bir aracın motor takozunun yıpranacağını sanmam, isterseniz başka bir yetkili servise daha gösterin.
Ayrıca vitesler aniden vuruntuya başladıysa eskimiş kavramalara adaptasyon yapılmasından kaynaklı olabilir ve tek çözümü yeni kavrama takmak.
Aracın km si kaç bu arada.
 
52,500 km'de araç. iyi bi ustaya daha gösterdim kavrama dedi. başka birine sordum yazılımsal dedi. peki bunu değiştirince bu yazdığım sorunlar gider mi?
 
Arkadaşlar merhaba. 2021 golf 8 sahibiyim. Yaklaşık 8 ay kadar önce vites kolu arızası çıkınca doğuş oto maslak'ta vites kolu değişimi yaptırdım. Değişimden sonra aracın vites geçişleri, hızlanma yavaşlamada viteste kararsızlıklar, start stop'un titreterek çalışması gibi şeylerle karşılaştım geri gittiğimde kavramanın değişmesi lazım dediler. Bir anda kavrama nasıl böyle oluyorsa anlamadım. Geçen hafta da aracın bakımı gelmişti. Yarı ağır bakım gibi bir şey oldu + motor takozu değişti. (aracın çalışırken titreşimini gidermesi için, gitmedi) + olarak kavrama değişecek dediler ama onu değiştirmeden bakımdan aldım aracı. Şimdi sorum şu, bu yaşadığım sorunlar kavrama değişimi ile kesin çözülür mü? Maliyetli bir işlem çünkü. Daha önce değiştiren olduysa da görüp yazarsa sevinirim.
Öncelikle acele davranıp kavrama değişimi yaptırmayın .52 k km bence çok düşük bir kilometre..Çok sık trafikte kalıyorsanız ayrı konu tabi.Öncelikle ucuz yolları deneyin dsg adaptasyonu gibi.Vites kolu değişimi demişsiniz bildiğimiz selenoid kaynaklı temassızlık uyarısı ise değişen selenoiddir ve bahsettiğiniz arızaların hiçbiri ile alakası yoktur.Servis faturasında ne yazıyor merak ettim açıkcası. Bu arada akü hiç değişti mi, hayır ise ilk iş aküyü değiştirin bahse konu sorunların kaynağı voltaj problemi bile olabilir..
 
servis kavrama değişimi için ne kadar istedi?
 
Öncelikle acele davranıp kavrama değişimi yaptırmayın .52 k km bence çok düşük bir kilometre..Çok sık trafikte kalıyorsanız ayrı konu tabi.Öncelikle ucuz yolları deneyin dsg adaptasyonu gibi.Vites kolu değişimi demişsiniz bildiğimiz selenoid kaynaklı temassızlık uyarısı ise değişen selenoiddir ve bahsettiğiniz arızaların hiçbiri ile alakası yoktur.Servis faturasında ne yazıyor merak ettim açıkcası. Bu arada akü hiç değişti mi, hayır ise ilk iş aküyü değiştirin bahse konu sorunların kaynağı voltaj problemi bile olabilir..
Üstadım selam. Dediğim gibi, doğuş oto'dan çıkma bi ustam var o da bindi kavrama dedi. Bugün sabah terkar bıraktım kavrama için tekrar teklif atacaklar bakalım. Akü hiç değişmedi sanırım.
 
Üstadım selam. Dediğim gibi, doğuş oto'dan çıkma bi ustam var o da bindi kavrama dedi. Bugün sabah terkar bıraktım kavrama için tekrar teklif atacaklar bakalım. Akü hiç değişmedi sanırım.
Şahsen aküyü değişirdim yada en azından iyi bir yerde test ettirir emin olurdum.Akü 3-4 yıl max gidiyor etsi araçta ve çokca örneğini gördük.Akü,araç çalışırken 15-15.6 v gibi değerle okunuyor mu akü kutup başından baktırın eğer öyle ise alternatör sülfat kırmaya çalışıyor demektir yani akü bay bay diyodur aslında..Benim kafa yapım en ucuzdan çözmeye endeksli olduğu için öneriyorum bunu.Karar sizin elbette
 

Geri
Üst