- Katılım
- 19 May 2024
- Mesajlar
- 820
- Tepkime puanı
- 624
- Konum
- İstanbul/b.paşa
- İsim
- Ataberk
- Araç
- Volkswagen Golf MK7 ''15 Highline dsg 1.6 TDİ
Herkese keyifli forumlar. yine can sıkıcı arıza ile forumda konu açıyorum... ben açmaktan sıkıldım arabam arıza çıkarmaktan sıkılmadı işin kötü yanı 0 ı tükettim halen arızalarla uğraşıyorum.
aracım 1.6 tdi 2015 cxxb motor geçen haftalarda enjektörleri revize ettirdim enjektörlerden çok memnunum hiç bir sorunum yok. lakin enjektör dipleri gölete dönmüş...
kapağı kaldırıp fark etmezsem kim bilir ne olacaktı enjektörü yaptırdığım yere gittim bu motorlarda kronikmiş enjektörü sökerkende artık ömrü tamamlandığı için enjektör diplerindeki conta kaçıyor.
4 tane conta değişti orijinali yok yan sanayi olarak takıldı. tamam güzel sıkıntı yok çözdük derken dün açtım sağdan 2 enjektör dipleri yine yağ olmuş gölete dönmüş...
tekrardan gittim abi ya kapak değişicek ya da diplerine silikon çekicem kötü görünür ama sorun yaşamazsın dediler. böyle de kullansan uzun yola gitsen sorun olmaz gibisinden bişey söylediler.
işin doğrusu kapağı değiştirmek ama plastik bir kapağa 18 bin tl vermek istemiyorum öyle bir bütçem de kalmadı nasıl bir çözüm yolu öneriyorsunuz? daha önce bir kaç videoda külbütör kapağı değişen tdi motorlu araçları görmüştüm ne alaka diyordum şimdi başıma gelince anladım
illaki forumdan başına gelen olmuştur yağ kaçırmasın gerisi hiç önemli değil. aşağıya ilgili resimi bırakıyorum.

aracım 1.6 tdi 2015 cxxb motor geçen haftalarda enjektörleri revize ettirdim enjektörlerden çok memnunum hiç bir sorunum yok. lakin enjektör dipleri gölete dönmüş...
kapağı kaldırıp fark etmezsem kim bilir ne olacaktı enjektörü yaptırdığım yere gittim bu motorlarda kronikmiş enjektörü sökerkende artık ömrü tamamlandığı için enjektör diplerindeki conta kaçıyor.
4 tane conta değişti orijinali yok yan sanayi olarak takıldı. tamam güzel sıkıntı yok çözdük derken dün açtım sağdan 2 enjektör dipleri yine yağ olmuş gölete dönmüş...
tekrardan gittim abi ya kapak değişicek ya da diplerine silikon çekicem kötü görünür ama sorun yaşamazsın dediler. böyle de kullansan uzun yola gitsen sorun olmaz gibisinden bişey söylediler.
işin doğrusu kapağı değiştirmek ama plastik bir kapağa 18 bin tl vermek istemiyorum öyle bir bütçem de kalmadı nasıl bir çözüm yolu öneriyorsunuz? daha önce bir kaç videoda külbütör kapağı değişen tdi motorlu araçları görmüştüm ne alaka diyordum şimdi başıma gelince anladım

illaki forumdan başına gelen olmuştur yağ kaçırmasın gerisi hiç önemli değil. aşağıya ilgili resimi bırakıyorum.
