Golf 7 sorunu var


Katılım
11 Eyl 2025
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Konum
Ankara
İsim
-
Araç
golf 7
Arkadaslar golf 7 aracim var. Arabaya oturdum calistirmak istedim 4 tane hata firlatti. Arac kendini korumaya aldi. Ve calismiyor. Hata kodu bu

Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.117.0/401170/GP
DTC report
Connection profile: Volkswagen MQB-EVO: TSI/TFSI EA211 1.4L; 1.5L; EA888 2.0L <200hpDate: 11.09.2025 18:51:21
VIN: WVWZZZAUZGP013599
============================
OBD-IIOBD-II
DTCs: 1
----------------------------
U0101 [0xC101]
Data bus, transmission control module (TCM) - no communication
Durum: Bekliyo

Akü sarji yaptim. Ama olmadi. Yanik kokusu var. Böyle birdey yasayan oldu mu?
 

Foruma hoş geldiniz. öncelikle kendinizi tanıtıp konu açsaydınız çok daha iyi olurdu.

bu arıza kodu aktif bi arıza kodu değil yani önceden bi ara bu kodu vermiş şu an vermiyor.

ecu ile şanzıman beyni arasındaki iletişim geçici olarak kesilmiş arıza kodunu silip tekrar deneyin eğer tekrar geri gelirse. yüksek ihtimal sorun aküden kaynaklı.

akü bitmeye yakın böyle arızalar verebiliyor. dsg şanzımanlı araçlarda akü bitmeye yakın şanzıman kartına dahi zarar verebiliyor bu parça 50-60 binden aşağı değil diye biliyorum.

yanık kokusu ise kablo tesisatında oynama olursa gelebilir tam bilmiyorum
 
Merhaba tesekkürler.

Söyle bir durum var aküyü doldurdum ve sarj ettim ama hata devam ediyor ve araba calismiyor.

Vites p de kaldi hareket ettiremiyorum. Kartin yanip yanmadigini anlayamiyorum. Aküyü sarj ettigim halde de sorun olur mu ? 13.14 V ta
 
Merhaba tesekkürler.

Söyle bir durum var aküyü doldurdum ve sarj ettim ama hata devam ediyor ve araba calismiyor.

Vites p de kaldi hareket ettiremiyorum. Kartin yanip yanmadigini anlayamiyorum. Aküyü sarj ettigim halde de sorun olur mu ? 13.14 V ta
Merhaba, geçmiş olsun. Şanzıman üzerindeki vites seçenek aydınlatmalarında yanıp sönme var mı? Araç şanzımanla iletişimi kesmiş, yani kartla… kaç binde?
 
Dsg Kart gitmiş maalesef, akü sorunu mu yaşadınız? araç vitesin hangi konumda olduğunu bilmediği için çalışmaz. Motor bölümündeki sigortasını kontrol edin, gelme ihtimali var ancak düzen tutacağını sanmıyorum. Sanayide yan sanayi vs uğraşmayın servisten mekatronik fiyatı alın derim.
 
Yani söyle düzenli bakim yaptiran biriyim. Akü sorunu hic olmadi. Arabayi park ettim iki gün sonra binmek istedim ama 4 hata firlatti calismiyor suan. Tam olarak ne degismeli?
 
Dsgnin kartı yani elektronik beyni, yanık kokusundan belli zaten. D,G,E gibi versiyonları var.Motor bölümünde sofor kapsının hemen önünde yer alan sigortalardan sanırım yeşil olandı, bakarsınız. Biraz masraflı ve meşakatli bir arıza maalesef
 
Anladim. Akünpn yanindaki sigortalar ssglam onlari kontrol ettim. Bir usta sey dedi biz degistirmiyoruz bazi durumlarda onarabiliyoruz. Ne derdisiniz ?
 
Dsgnin kartı yani elektronik beyni, yanık kokusundan belli zaten. D,G,E gibi versiyonları var.Motor bölümünde sofor kapsının hemen önünde yer alan sigortalardan sanırım yeşil olandı, bakarsınız. Biraz masraflı ve meşakatli bir arıza maalesef
Günaydın Yasin,

Bu durumda büyük ihtimalle kontrol devre kartı (Steuerplatine) arızalı. Bunun için mechatronic ünitesini sökmemiz, açmamız ve devre kartını yenisiyle değiştirmemiz gerekiyor. Ayrıca yapısal bir zayıf nokta olan basınç deposunu (Druckspeicher) da değiştiriyoruz.

Şansımız yaver giderse, mevcut kontrol ünitesindeki verileri okuyup yeni devreye aktarabiliriz. Eğer bu mümkün olmazsa, yeni baştan programlama yapılması gerekir.

Montajdan sonra mechatronic hidrolik yağı ve şanzıman yağı yenilenir. Ardından adaptasyon sürüşü gerçekleştirilir.

Yaptığımız onarıma bir yıl garanti veriyoruz. Bu garanti, yenilediğimiz parçaları kapsıyor. Mechatronic’in diğer parçaları ise neredeyse hiç arıza yapmaz.

Siparişinizi memnuniyetle karşılarız!

Selamlar

Bu islem digru mu
 
Günaydın Yasin,

Bu durumda büyük ihtimalle kontrol devre kartı (Steuerplatine) arızalı. Bunun için mechatronic ünitesini sökmemiz, açmamız ve devre kartını yenisiyle değiştirmemiz gerekiyor. Ayrıca yapısal bir zayıf nokta olan basınç deposunu (Druckspeicher) da değiştiriyoruz.

Şansımız yaver giderse, mevcut kontrol ünitesindeki verileri okuyup yeni devreye aktarabiliriz. Eğer bu mümkün olmazsa, yeni baştan programlama yapılması gerekir.

Montajdan sonra mechatronic hidrolik yağı ve şanzıman yağı yenilenir. Ardından adaptasyon sürüşü gerçekleştirilir.

Yaptığımız onarıma bir yıl garanti veriyoruz. Bu garanti, yenilediğimiz parçaları kapsıyor. Mechatronic’in diğer parçaları ise neredeyse hiç arıza yapmaz.

Siparişinizi memnuniyetle karşılarız!

Selamlar

Bu islem digru mu
Evet işlem bu, mevcut kartınızda immo vs var o yüzden okunması lazım ya da baştan odisle kodlanması lazım. Masraflı bir iş ve adaptasyon sorunları kararsızlık yaşayabilme ihtimalinize karşı servisin araştırılma taraftarıyım
 


Geri
Üst