1.2 1.4 Tsi yağ yakma sorununun kesin çözümü

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Erhan39
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Katılım
8 Haz 2019
Mesajlar
52
Tepkime puanı
8
İsim
Erhan
Merhaba arkadaşlar bildiğiniz üzere çoğu 1.2 1.4 Tsi 2012 2014 modellerde yağ yakma problemi ile karşılaşılıyor bunun bir çözümü Rusya da denenerek yapılmış pistonlardaki yağ segmanlarının zamanla kurum yapıp tıkanmasından yağı çözemiyor segman sıkı kalıyor direk piston içine ilaç dökülüp piston içini temizliyor link atıyorum onu bi kontrol edin motor açılacak sandık motor yapılmalı deniyorsa bence bu denenmeli

https://www.drive2.ru/l/482354652667445346/#comments
 

güzel araştırma
güzel paylaşım
inşallah işe yarar sorunu olanlarda deneyen olursa (y)
 
Merhaba arkadaşlar bildiğiniz üzere çoğu 1.2 1.4 Tsi 2012 2014 modellerde yağ yakma problemi ile karşılaşılıyor bunun bir çözümü Rusya da denenerek yapılmış pistonlardaki yağ segmanlarının zamanla kurum yapıp tıkanmasından yağı çözemiyor segman sıkı kalıyor direk piston içine ilaç dökülüp piston içini temizliyor link atıyorum onu bi kontrol edin motor açılacak sandık motor yapılmalı deniyorsa bence bu denenmeli

https://www.drive2.ru/l/482354652667445346/#comments
güzel bir konu..güçten düşen motorlar için de denenebilir.
yanlış anlamadıysam esnekliğini kaybetmiş silindir içini tam sıyıramayan sekmanlar için düşünülmüş.. ama zaten yağ ile çalışan sekmanlar nasıl olurda kirlilikten esneyemez hal alır..
şimdi doğrumu anladım ?..sıvı enjektörle , buji sökülerek piston kenarlarına sıkılıyor. sonra motorun sol altında bulunan krank yarım tur çevrilerek pistonlar hareket ettiriliyor ve tekrar sıkılıyor. sıvı bir tür çözücü ve sekmanlar içinde biriken kiri temizliyor. öylemi ?
 
Greenol bulamazsanız Liqui Moly Pro-Line Engine Flush ile de segmanlardaki kurumları temizleyebilirsiniz. Yağ değişiminden önce kullanmanız ve kullanımdan sonra yağ ve yağ filtresini değiştirmeniz gerekmektedir.
 
güzel bir konu..güçten düşen motorlar için de denenebilir.
yanlış anlamadıysam esnekliğini kaybetmiş silindir içini tam sıyıramayan sekmanlar için düşünülmüş.. ama zaten yağ ile çalışan sekmanlar nasıl olurda kirlilikten esneyemez hal alır..
şimdi doğrumu anladım ?..sıvı enjektörle , buji sökülerek piston kenarlarına sıkılıyor. sonra motorun sol altında bulunan krank yarım tur çevrilerek pistonlar hareket ettiriliyor ve tekrar sıkılıyor. sıvı bir tür çözücü ve sekmanlar içinde biriken kiri temizliyor. öylemi ?
Hiç mantıklı gelmedi🤔
 
Hiç mantıklı gelmedi🤔
Bence mantıklı bu işlemi artık arabaya motor yaptırmak isteyen kişi deneye bilir. Arabasına bunu uygulayan 230 bin de yapıp şuan 350 bin olmuş hiç eksiltme yokmuş tabi yapılan işin riski var mıdır bilemiyorum bunu denemek isteyenler için paylaştım
 
güzel bir konu..güçten düşen motorlar için de denenebilir.
yanlış anlamadıysam esnekliğini kaybetmiş silindir içini tam sıyıramayan sekmanlar için düşünülmüş.. ama zaten yağ ile çalışan sekmanlar nasıl olurda kirlilikten esneyemez hal alır..
şimdi doğrumu anladım ?..sıvı enjektörle , buji sökülerek piston kenarlarına sıkılıyor. sonra motorun sol altında bulunan krank yarım tur çevrilerek pistonlar hareket ettiriliyor ve tekrar sıkılıyor. sıvı bir tür çözücü ve sekmanlar içinde biriken kiri temizliyor. öylemi ?
Aynen adamlar bu şekilde yapıp sonuç almışlar en alt yağ segman nasıl kurum yapıp tıkanmış bunları çözüyor o şekilde bu sefer yağı güzelce sıyırıp yağ yakmayı engellemiş oluyor
 

Ekli dosyalar

  • IMG_6560.jpeg
    IMG_6560.jpeg
    193.2 KB · Görüntüleme: 21
Merhaba arkadaşlar bildiğiniz üzere çoğu 1.2 1.4 Tsi 2012 2014 modellerde yağ yakma problemi ile karşılaşılıyor bunun bir çözümü Rusya da denenerek yapılmış pistonlardaki yağ segmanlarının zamanla kurum yapıp tıkanmasından yağı çözemiyor segman sıkı kalıyor direk piston içine ilaç dökülüp piston içini temizliyor link atıyorum onu bi kontrol edin motor açılacak sandık motor yapılmalı deniyorsa bence bu denenmeli

https://www.drive2.ru/l/482354652667445346/#comments
emeğinize sağlık hocam ama aracı satıp 2016 ve üzeri almak daha mantıklı sanki
 
Hiç mantıklı gelmedi🤔
aslında teknik olarak düşünülünce sıkışmış bir sekman için mantıklı.. fakat sekman o hale nasıl geliyor. sürekli yağ ile temas eden sekman o hale nasıl gelir.. bide sanki bu sadece rusyada daha fazla konuşulmuş.. o coğrafyanın etkisi veya genel olarak yağ ve yakıt kalitesinden olabilir..
sekmanın sıkışması için piston duvarında da bi etken olması lazım.. oralarda bişeyler birikirse sekmanı sıkıştırıyor veya formunu bozuyor olabilir.. ilginç bi konu bişey daha öğrendim. :)
 

Geri
Üst