Yeni Clio


2026 Şubat'ta satışı başlıyormuş.

Motorları ise şu şekilde:

TCE 115 Beygir
• 1.2 Litre 3 Silindirli TCE motor. 115 Beygir Güç 190 Nm Tork sağlıyor. İsteğe bağlı 6 İleri Manuel veya EDC otomatik şanzımanla tercih edilebiliyor.

• ECO-G 120 HP
1.2 litrelik turbolu çift yakıtlı yani benzin-LPG’li motor. 120 beygir güç ve 200 nm tork sağlıyor. Otomatik şanzıman yine bu versiyonda var.

• E-Tech Full Hybrid
Motor artık 1.8 litre, 4 silindirli tam hibrit versiyon. 160 beygir güç 205 nm tork üretiyor. Şehir içinde elektrikli kullanım oranı çok fazla.
120 beygirlik lpg'li model, makul bir fiyatla satışa sunulursa iyi satar.
 

Full hybrid güzelmiş 1.8 motor clioyu güzel yürütür, fiyatı 2 milyonu aşmazsa yok satar bence.
 
Garaj'da golf 7'im varken hanımda da 2019 clio 4.5 1.5 dizel otomatik touch paket 65 bin km'de hatasız varken 3. araba olarak bir hevesle clio 5.5 1.0 evo alan biri olarak yazıyorum.

görünüm, tasarım ve donanım bolluğunu çok beğenmiştim, aldıktan sonra dizel otomatiğini sattım ancak Zonguldak gibi dağ bayır bir yerde 1.0 tce'nin perfonmansının yetersiz olup + çok yakması beni pişman etti. belki clio 5 lerdeki gibi 1.3 tce 130luk motorun 140lık yeni versiyonu konabilirdi. (keşke :) ama sonrasında baktım olmayacak gibi sattım. şuan eco-g modelini gözüme kestirdim çünkü ülkemizde benzin ve tüplü araçlar hele birde turboluysa satış patlaması yapar. ama fiyatı 2m'a yakın bir değer olursa hiç bulaşmam.

ayrıca bayır inerken edc şanzıman aracı salmıyordu. vitesi gereksiz erken yükseltirdi uzun yolda. cvt çok kusursuzdu ama uzun vadede kim ne yaşadı bilemem
 
Ölçüleri şöyle: 4.12 metre uzunluğunda(67 mm artış),1.7 metre genişliğinde(39 mm artış) ve 1.45 metre yüksekliğinde(11 mm artış).

Clio görünüşe göre baya büyümüş. Bu bakış açınız değiştirmek için yeter şahsi olarak.

Benzinli motorla ağırlığı ise 1155 kilogram. Gayet başarılı
 
Stopları hiç beğenmedim, olmamış yani clionun ruhuna aykırı geliyor. Renk ve diğer detaylar başarılı. 1.8 motor ise ülkemizde çok az satacaktır, neden böyle bir alternatif sunmuşlar anlamış değilim. 1.2 turbo + lpg çok daha iyi bir seçenecek. Hem mtv ucuz olur hem de lpg fiyatı 50% daha uygun. Clio 4 1.5 dizel edc şanzımanlı aracımız vardı çok az yakardı. Depoyu ne zaman doldurduğumu hatırlamazdım o derece.
 
Stopları hiç beğenmedim, olmamış yani clionun ruhuna aykırı geliyor. Renk ve diğer detaylar başarılı. 1.8 motor ise ülkemizde çok az satacaktır, neden böyle bir alternatif sunmuşlar anlamış değilim. 1.2 turbo + lpg çok daha iyi bir seçenecek. Hem mtv ucuz olur hem de lpg fiyatı 50% daha uygun. Clio 4 1.5 dizel edc şanzımanlı aracımız vardı çok az yakardı. Depoyu ne zaman doldurduğumu hatırlamazdım o derece.
Sadece ülkemize göre hareket etmiyorlar zaten. Yurtdışında kimse mtv derdine düşmüyor sistem bizimki gibi değil. Yurt dışında en çok 1.8 hybrit model satılacqk.

1.2 burda açık ara en çok satan model olacak, hem Lpg hem de düşük hacim sebebiyle. Bize 1.8 olan motor gelmeyebilir o derece satılmaz bence
 

Geri
Üst