Tahrik hatası, travel assist, start stop motor ışığı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Jarvis
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Katılım
29 Haz 2025
Mesajlar
26
Tepkime puanı
7
Konum
İstanbul
İsim
Buğra
Araç
Golf 2024
Selamlar arkadaşlar yine bir arıza ile aranızdayım. Ekranda sırasıyla tüm arızaları verdi. Ayrıca motor start almıyor. Birkaç deneme sonrası alıyor. Şöför kapısı açılmadı arka kapıdan girdim. Aynaları kumandadan açmadı. Araç hareket halindeyken kapı kitleme sesi gibi bir ses geliyor. Sürüş esnasında sol arka camı aralıyor. Araba tüm arızaları verdi yani. Araç 8.5 lifeIMG_2946.jpegIMG_2944.jpegIMG_2943.jpeg
 

aracımı 13 ay önce ilk olarak aldığımda sadece 1 kez belirtilen hataları verdi .araç içinden çıkıp 15 dk bekleyerek hatalarla bir daha karşılaşmadım .aracınız yeniyse ilk bir ayda 1 kez yapıyor bunu ,ya akü ya li-on pil yüzünden .kafaya takacak bir sorun değil .aracım 10.000 km ye geldi .ikinci kez tekrarlamadı.
 
aracımı 13 ay önce ilk olarak aldığımda sadece 1 kez belirtilen hataları verdi .araç içinden çıkıp 15 dk bekleyerek hatalarla bir daha karşılaşmadım .aracınız yeniyse ilk bir ayda 1 kez yapıyor bunu ,ya akü ya li-on pil yüzünden .kafaya takacak bir sorun değil .aracım 10.000 km ye geldi .ikinci kez tekrarlamadı.
Araç 4bin km de hocam bu 3.kez başıma geliyor
 
Hepsinin birden bozulma ihtımali olmadığından yazılımsal kargaşa / karmaşa. Servis arıza kayıtlarını silsin ve beyin tomografisi çeksin . Arıza işıkları ekranda çıkmıyor ancak geri planda devam ediyor
 
Eger araç karadüzen TSİ olsaydı suçu direk aküye atabilirdik

Ama e-TSİ oldugu icin

Akü/alternatör/48 V batarya üclüsünün koordineli çalışması konusunda errorlar var

Yani 12 V Akü , 48 V bataryayı şarj etmek icin devamlı saçmalıyor.

Arada alternator (şarj bobini) yine hataya düşüyor.

Bu sağ koltuk altındaki 48 V Bataryanın düğmesi olacak , şaaak kapatacaksın. Karadüzen tsi gidecek araba.

Fazla teknoloji göz çıkartır hikayeleri......

E-tsi aşkına
Motor kapatma /silindir kapatma / devir SIFIR/ Full sessizlik / sıfır desibel ses

Kardeşim sessizlik iyi güzelde araba bozuluyor işte???
 
Eger araç karadüzen TSİ olsaydı suçu direk aküye atabilirdik

Ama e-TSİ oldugu icin

Akü/alternatör/48 V batarya üclüsünün koordineli çalışması konusunda errorlar var

Yani 12 V Akü , 48 V bataryayı şarj etmek icin devamlı saçmalıyor.

Arada alternator (şarj bobini) yine hataya düşüyor.

Bu sağ koltuk altındaki 48 V Bataryanın düğmesi olacak , şaaak kapatacaksın. Karadüzen tsi gidecek araba.

Fazla teknoloji göz çıkartır hikayeleri......

E-tsi aşkına
Motor kapatma /silindir kapatma / devir SIFIR/ Full sessizlik / sıfır desibel ses

Kardeşim sessizlik iyi güzelde araba bozuluyor işte???
Katılıyorum 1 litre fazla yaksın ben okeyim, yakıt tasarrufu diye servisten çıkmıyor araç
 
Eger araç karadüzen TSİ olsaydı suçu direk aküye atabilirdik

Ama e-TSİ oldugu icin

Akü/alternatör/48 V batarya üclüsünün koordineli çalışması konusunda errorlar var

Yani 12 V Akü , 48 V bataryayı şarj etmek icin devamlı saçmalıyor.

Arada alternator (şarj bobini) yine hataya düşüyor.

Bu sağ koltuk altındaki 48 V Bataryanın düğmesi olacak , şaaak kapatacaksın. Karadüzen tsi gidecek araba.

Fazla teknoloji göz çıkartır hikayeleri......

E-tsi aşkına
Motor kapatma /silindir kapatma / devir SIFIR/ Full sessizlik / sıfır desibel ses

Kardeşim sessizlik iyi güzelde araba bozuluyor işte???
Almanya sitesinde Style veya R line alsanızda düz TSI ve manuel opsiyonu var, keşke burda da öyle seçenekler olsa.

eTSI yakıt değil daha çok emisyonu düşürme amaçlı bir sistem zannedersem.
 

Geri
Üst