2018 Model 1.4 Tsi̇ Dsg 27.000 Km'de Golf 7.5 Buldum Alırken Nelere Di̇kkat Etmeli̇yi̇m?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan cagan91
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
442
Tepkime puanı
175
Konum
Zonguldak
İsim
Çağan
Merhaba,

Başlıktada belirttiğim üzere ilk sahibinden bir araç buldum. bakımları tam ancak 7 yılda nerdeyse 4 bin km yapması bana ileride sorun açar mı? öncelikle nelere bakmalıyım, baktırmalıyım? deneyimli arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.
 

Basit şeyler hariç hiçbir sorun olmaz. Alır almaz ilk iş yağını suyunu filtresini değiştir. Lastikler çok yatmaktan hamuru yumuşamış olabilir. Akü değişmediyse sorun çıkartabilir vs. vs.
 
Basit şeyler hariç hiçbir sorun olmaz. Alır almaz ilk iş yağını suyunu filtresini değiştir. Lastikler çok yatmaktan hamuru yumuşamış olabilir. Akü değişmediyse sorun çıkartabilir vs. vs.
1.300 km önce yağ ve filtreler değişmiş. faturası var ama ben gene değiştiricem :) aküsü yeni. araç 2018 ağustos çıkışlı olmasına rağmen lastikler 2019 model o kısım düşündürdü biraz
 
Sarı sitedeki bağcılar ilanı ise araç temizliği konusunun da bana pek güven vermedi 46.000 de Ankara da olan ilan daha temiz gibi
 
servis sorgusu+ptt km sorgusu yaptırdım. eksper olarakta tarcanlara götürmeyi düşünüyorum. aracın iç ve dış kondisyonuda belli ediyor diriliğini
Tarcan mı aman aman. 7.5 R tamponu olan bir araç alacaktım, çeki demiri kapağını sökeceklerini söylediler bende hayır sökmenize gerek yok tampon orjinal değil, rapora öyle yazabilirsiniz yada bakılmadı diye yazabilirsiniz dedim. Sonuç, çeki demiri kapağını, far yıkama kapaklarını söktüler, tırnakları kırıldı. Experden çıktıktan sonra ilk çukurda kapaklar fırladı yerinden.
 
İşleyen demir pas tutmaz derler ama başına bir iş gelmediyse alınır tabi neden alınmasın. Hasarlı araç topluyormuş gibi düşünüp zamanla yıpranan parçaları yenilemelisiniz. Aracın hangi koşullarda muhafaza edildiği önemli. Uzun süredir çalışmıyorsa yağ, su, antifriz gibi bütün sıvıları, aküyü, lastikleri öncelikle değiştirmelisiniz. Fiyatı uyguna geliyorsa muhtemel arızaları da amortisman payı gibi görüp düşük km güzel bir araca sahip olmuş olursunuz. Fırsatsa kaçırmayın.
 
İşleyen demir pas tutmaz derler ama başına bir iş gelmediyse alınır tabi neden alınmasın. Hasarlı araç topluyormuş gibi düşünüp zamanla yıpranan parçaları yenilemelisiniz. Aracın hangi koşullarda muhafaza edildiği önemli. Uzun süredir çalışmıyorsa yağ, su, antifriz gibi bütün sıvıları, aküyü, lastikleri öncelikle değiştirmelisiniz. Fiyatı uyguna geliyorsa muhtemel arızaları da amortisman payı gibi görüp düşük km güzel bir araca sahip olmuş olursunuz. Fırsatsa kaçırmayın.
tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. 800 km önce yağ ve filtre bakımları yapılmış. araç sadece haftasonundan haftasonuna kullanılmış tüvtürk ve servis kayıtlarınıda inceledim. 1 yıl kadar önce yetkili servsite aküsü değişmiş (6.000TL tutmuş) ulaşabildiğim herşeyin kaydına ulaştım. sadece sıra eksper raporuna kaldı. tabi ben gene dsg'den motora tüm bakımlarını yaptıracağım sonra iş süslemeye gelecek :)
 
Tarcan mı aman aman. 7.5 R tamponu olan bir araç alacaktım, çeki demiri kapağını sökeceklerini söylediler bende hayır sökmenize gerek yok tampon orjinal değil, rapora öyle yazabilirsiniz yada bakılmadı diye yazabilirsiniz dedim. Sonuç, çeki demiri kapağını, far yıkama kapaklarını söktüler, tırnakları kırıldı. Experden çıktıktan sonra ilk çukurda kapaklar fırladı yerinden.
O yüzden yamanlara gidilmeli daha temiz bakılıyor
 


Geri
Üst