2008 Model Golf 5 1.4 TSI Alınır mı?


Bizde de 2007 1.4 140 hp tsi golf var 252 binde manuel vites. 15 yıldır kullanıyoruz. 13 sene yetkili servise götürdük aracı.
  • 2 defa devirdaim değişti ( 2011-2019 yılları).
  • 230 binlerde turbo mili dağılmış duman atmaya başladı araç, turboyu yaptırdık. Turbocu eleman abi millet 130-140 binde motor yiyor sen iyi kullanmışsın demişti. :D
  • Üst kapak contası değiştirdik yağ kaçağı sebebiyle açılmışken de kurum temizliği yaptılar, ilk çalışmada titreme durumu vardı o da geçmişti.
  • Üst döşeme sarkmıştı, 7 yıl önce iyi bir ustaya yaptırdım, sağlam duruyor o günden beri. Yan döşemeler saldı biraz da. Ön konsolda trim sesi var söküp yapacak iyi bir usta bulmaya çalışacağım. Bazı araçların tuşlar soyulmuş durumda şükür bizim aracın sağlam duruyor.
  • Klimaya gaz bastırdım yine de soğutmuyor. Galiba kompresör gitti. Eksperde belli olur zaten kontrol ettirirsiniz.

Başka düşünüyorum da bir arıza durumu olmadı. Akü, buji, bobin, lastikler vs gündelik durumlar olduğu için bahsetmedim. Devirdaim durumu da kronik gibi VAG gruplarında.

Performans anlamında harika bir araç her bindiğimde keyif alıyorum. Bir de kendime ibiza aldım 1,2 tsi motor, Golf'ü bizimkilere iyice bıraktım, onun heyecanını ve keyfini vermiyor. :) Kol dayama, torpido soğutma, 10 airbag, yokuş kalkış desteği vs yaşına göre oldukça dolu araç.
 

Hocam ben gazlarım diyorsan 140 lik al supercaherger li saten neye bindim ben dersin.
Yok ben standart sürücüyüm diyorsan 122lik al en sorunsuz versiyonu diye biliyorum
 
Golf 5 için 550 den fazla verilmez ne olursa olsun ben iki ay önce 590 dan ilana koymuştum kimse bakmadı en iyi teklif 550'iydi daha araç 160 binde bakımlı birde :)
Hocam gördüğüm kadarıyla genelde manueller o fiyatta oluyor. DSG şanzımanlılar 600 üstüne çıkabiliyor. Bir de senetle alma gereksiniminden dolayı galeriye başvurunca, galerinin de üstüne para koyması işin cabası...
 
Bizde de 2007 1.4 140 hp tsi golf var 252 binde manuel vites. 15 yıldır kullanıyoruz. 13 sene yetkili servise götürdük aracı.
  • 2 defa devirdaim değişti ( 2011-2019 yılları).
  • 230 binlerde turbo mili dağılmış duman atmaya başladı araç, turboyu yaptırdık. Turbocu eleman abi millet 130-140 binde motor yiyor sen iyi kullanmışsın demişti. :D
  • Üst kapak contası değiştirdik yağ kaçağı sebebiyle açılmışken de kurum temizliği yaptılar, ilk çalışmada titreme durumu vardı o da geçmişti.
  • Üst döşeme sarkmıştı, 7 yıl önce iyi bir ustaya yaptırdım, sağlam duruyor o günden beri. Yan döşemeler saldı biraz da. Ön konsolda trim sesi var söküp yapacak iyi bir usta bulmaya çalışacağım. Bazı araçların tuşlar soyulmuş durumda şükür bizim aracın sağlam duruyor.
  • Klimaya gaz bastırdım yine de soğutmuyor. Galiba kompresör gitti. Eksperde belli olur zaten kontrol ettirirsiniz.

Başka düşünüyorum da bir arıza durumu olmadı. Akü, buji, bobin, lastikler vs gündelik durumlar olduğu için bahsetmedim. Devirdaim durumu da kronik gibi VAG gruplarında.

Performans anlamında harika bir araç her bindiğimde keyif alıyorum. Bir de kendime ibiza aldım 1,2 tsi motor, Golf'ü bizimkilere iyice bıraktım, onun heyecanını ve keyfini vermiyor. :) Kol dayama, torpido soğutma, 10 airbag, yokuş kalkış desteği vs yaşına göre oldukça dolu araç.
Hocam bilgi için teşekkür ederim. Ne yalan söyliyim şu an araba almak için maddi açıdan biraz zorlamış olacağım kendimi, ama nasip olur da taksitlerini bitirirsek bu arabanın masraflarını halledebileceğimi düşünüyorum. Yine de olabildiğince az masraf yapması önemli, malumunuz yüz bin liralar konuşuluyor, kolay para değil.

Almak istediğim araç 205000 km'de. O zaman motoru ya önceden yedi de yapıldı, ya da yemek üzere diye yorum yapabiliriz ahaha

Bu paraya belki Clio, Egea falan alınması yaşı açısından daha sağlıklı olabilir ama gerçekten alacağım arabayı sürmekten keyif almak istiyorum. Clio'ya da Egea'ya da bindim, ikisi de bana hiç keyif vermedi.

Bakalım, hayırlısı.
 
Hocam ben gazlarım diyorsan 140 lik al supercaherger li saten neye bindim ben dersin.
Yok ben standart sürücüyüm diyorsan 122lik al en sorunsuz versiyonu diye biliyorum
Bildiğim kadarıyla 2008 yılında 140'öık versiyon daha sorunsuzmuş. Ben gazlamayı seven birisiyim ama zaten galiba DSG'den dolayı çok gazlayamayacağız ahahaha

DSG şanzımanın narin bir şanzıman olduğunu duydum. Bu sebeple arabayı çok atik kullanmaya çalışmak hem motoru hem de şanzımanı yıpratıyormuş.
 
Bildiğim kadarıyla 2008 yılında 140'öık versiyon daha sorunsuzmuş. Ben gazlamayı seven birisiyim ama zaten galiba DSG'den dolayı çok gazlayamayacağız ahahaha

DSG şanzımanın narin bir şanzıman olduğunu duydum. Bu sebeple arabayı çok atik kullanmaya çalışmak hem motoru hem de şanzımanı yıpratıyormuş.
Kim demiş narin diye hocam abimin golf 7 350binde daha dsg orjinal köpek gibi de biner keza bende jetta var hiç acımam.
 
Kim demiş narin diye hocam abimin golf 7 350binde daha dsg orjinal köpek gibi de biner keza bende jetta var hiç acımam.
Hocam valla helal olsun. Baya zıttı şekilde konuşanları gördüm ben. Sevindirdi bu haber beni
 
Bizde de 2007 1.4 140 hp tsi golf var 252 binde manuel vites. 15 yıldır kullanıyoruz. 13 sene yetkili servise götürdük aracı.
  • 2 defa devirdaim değişti ( 2011-2019 yılları).
  • 230 binlerde turbo mili dağılmış duman atmaya başladı araç, turboyu yaptırdık. Turbocu eleman abi millet 130-140 binde motor yiyor sen iyi kullanmışsın demişti. :D
  • Üst kapak contası değiştirdik yağ kaçağı sebebiyle açılmışken de kurum temizliği yaptılar, ilk çalışmada titreme durumu vardı o da geçmişti.
  • Üst döşeme sarkmıştı, 7 yıl önce iyi bir ustaya yaptırdım, sağlam duruyor o günden beri. Yan döşemeler saldı biraz da. Ön konsolda trim sesi var söküp yapacak iyi bir usta bulmaya çalışacağım. Bazı araçların tuşlar soyulmuş durumda şükür bizim aracın sağlam duruyor.
  • Klimaya gaz bastırdım yine de soğutmuyor. Galiba kompresör gitti. Eksperde belli olur zaten kontrol ettirirsiniz.

Başka düşünüyorum da bir arıza durumu olmadı. Akü, buji, bobin, lastikler vs gündelik durumlar olduğu için bahsetmedim. Devirdaim durumu da kronik gibi VAG gruplarında.

Performans anlamında harika bir araç her bindiğimde keyif alıyorum. Bir de kendime ibiza aldım 1,2 tsi motor, Golf'ü bizimkilere iyice bıraktım, onun heyecanını ve keyfini vermiyor. :) Kol dayama, torpido soğutma, 10 airbag, yokuş kalkış desteği vs yaşına göre oldukça dolu araç.
2008 'e yaşlı demeyin üzersiniz beni :) 2004 Golf 5 sahibiyim 228 Bine adım atıyoruz yavaş yavaş. Komşum sağ olsun orijinal olan kapılarımızı da çizdi. Sanki biraz da yan çizecek gibi ama hayırlısı :) yaptırdıktan sonra yollarımızı üzülerek ayıracağız sanırım.. Bana kalsa satma taraftarı değilim v6 motoru koyup uzun süre kullanmak isterim fakat evli ve çocuk sahibi olunca araç ufak gelmeye başlıyor maalesef.. evet kapı döşemeleri biraz hareketlenmeye başlıyor özellikle sıcaktan dolayı sanırım.. Göğüs soğutucusu çin sensörlü diyorlar ama neyin sensörü var ve cidden kullanım amacını bilmiyorum yıllardır da direkt bana vurmasın diye göğüs soğutucusunu kullanırım. Zamanla onlarda kronikleşiyor ve biraz şekil değiştiriyor. Benim bir kaç tırnağım kırık çok saçma fiyatlar isteniyor parça için.. Tek kötü yanı parça almak istediğinde karşılaştığın pahalılık.. Güncel araçlardan bile pahalıya gelebiliyor..
 

Geri
Üst