Golf GTI Edition 50: Tarihinin en güçlüsü


AhmetCakmak

Yönetici
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
6,020
Tepkime puanı
8,949
Konum
İstanbul
İsim
Ahmet Çakmak
Volkswagen, Golf GTI'nin 50. yılına özel olarak tanıttığı "GTI Edition 50" modeliyle hem performansı hem de tasarımı ileri taşıyor.

Nürburgring 24 Saat Yarışı'nda sergilenen bu özel versiyon, 325 bg güç ve 420 Nm tork üreten EA888 evo4 motoruyla 0'dan 100 km/s hıza 5.5 saniyede ulaşabiliyor ve 270 km/s azami hıza çıkabiliyor. Standart GTI'dan 15 mm daha alçak olan model, geliştirilmiş süspansiyon sistemi, elektronik diferansiyel kilidi ve DCC adaptif amortisör kontrolüyle üst düzey yol tutuş sağlıyor.

Görsel olarak kırmızı detaylarla süslenen dış tasarım, özel gövde renkleri ve "GTI 50" logolarıyla dikkat çekerken; Eco, Comfort, Sport, Special ve Individual olmak üzere beş farklı sürüş modu ve opsiyonel Performans Paketi ile hem günlük sürüşe hem de pist deneyimine hitap ediyor.



1.jpg
 

Ekli dosyalar

  • o2.jpg
    o2.jpg
    251.1 KB · Görüntüleme: 50
  • o1.jpg
    o1.jpg
    369.8 KB · Görüntüleme: 53
  • i3.jpg
    i3.jpg
    238.2 KB · Görüntüleme: 61
  • i2.jpg
    i2.jpg
    157.1 KB · Görüntüleme: 62
  • i1.jpg
    i1.jpg
    317 KB · Görüntüleme: 63
  • a1.jpg
    a1.jpg
    334.3 KB · Görüntüleme: 59
  • 3.jpg
    3.jpg
    219.5 KB · Görüntüleme: 55
  • 2.jpg
    2.jpg
    167.2 KB · Görüntüleme: 51

51. Yıla geldik 50. Yıl serisi çıkarıyorlar hala.

Golf 8 gti yabancı birinden manuelini görmüştüm. Keske Türkiye'ye de gelseydi
 
Volkswagen, Golf GTI'nin 50. yılına özel olarak tanıttığı "GTI Edition 50" modeliyle hem performansı hem de tasarımı ileri taşıyor.

Nürburgring 24 Saat Yarışı'nda sergilenen bu özel versiyon, 325 bg güç ve 420 Nm tork üreten EA888 evo4 motoruyla 0'dan 100 km/s hıza 5.5 saniyede ulaşabiliyor ve 270 km/s azami hıza çıkabiliyor. Standart GTI'dan 15 mm daha alçak olan model, geliştirilmiş süspansiyon sistemi, elektronik diferansiyel kilidi ve DCC adaptif amortisör kontrolüyle üst düzey yol tutuş sağlıyor.

Görsel olarak kırmızı detaylarla süslenen dış tasarım, özel gövde renkleri ve "GTI 50" logolarıyla dikkat çekerken; Eco, Comfort, Sport, Special ve Individual olmak üzere beş farklı sürüş modu ve opsiyonel Performans Paketi ile hem günlük sürüşe hem de pist deneyimine hitap ediyor.



Ekli dosyayı görüntüle 84617
Ahmet üstadım paylaşım ve genel bilgi için teşekkürler

50 year direksiyon logosu arıyorum
Sizin paylaşımdaki gibi gti yazmayacak ama

Bunu bulabilirmiyiz
 
Ahmet üstadım paylaşım ve genel bilgi için teşekkürler

50 year direksiyon logosu arıyorum
Sizin paylaşımdaki gibi gti yazmayacak ama

Bunu bulabilirmiyiz
50. yıl paketindeki direksiyon dışında bulunmaz heralde hocam. Almanya VW'ye sorulabilir.
 
Ahmet hocam doğuş oto getirir mi ki ne dersin? Yoksa sipariş üzerine mi satış olur? Tahmini fiyat ne olur acaba +4 milyon?
 
Volkswagen, Golf GTI'nin 50. yılına özel olarak tanıttığı "GTI Edition 50" modeliyle hem performansı hem de tasarımı ileri taşıyor.

Nürburgring 24 Saat Yarışı'nda sergilenen bu özel versiyon, 325 bg güç ve 420 Nm tork üreten EA888 evo4 motoruyla 0'dan 100 km/s hıza 5.5 saniyede ulaşabiliyor ve 270 km/s azami hıza çıkabiliyor. Standart GTI'dan 15 mm daha alçak olan model, geliştirilmiş süspansiyon sistemi, elektronik diferansiyel kilidi ve DCC adaptif amortisör kontrolüyle üst düzey yol tutuş sağlıyor.

Görsel olarak kırmızı detaylarla süslenen dış tasarım, özel gövde renkleri ve "GTI 50" logolarıyla dikkat çekerken; Eco, Comfort, Sport, Special ve Individual olmak üzere beş farklı sürüş modu ve opsiyonel Performans Paketi ile hem günlük sürüşe hem de pist deneyimine hitap ediyor.



Ekli dosyayı görüntüle 84617
daha önceki rekor GTI Clubsporta aitti.. pist videosunu defalarca sonuna kadar seyrettim. pilotun hangi viraja kaçla girdiği , direksiyon açısı , yerden gelen geri bildirimin direksiyona verdiği tepki, viraja girerken ve çıkarkenki gaz oranını , hepsini seyrederken gaz oranını dinlemek sanki yanındaymış gibi.. muhteşem.. tabi o araç manueldi..
bununda tam pist videosu gelecekmi acaba ?..
bu arada abartı kırmızı detayları pek beğenmedim.. hele gaz ve fren pedalındaki kırmızı fazla çin işi apaçi gibi durmuş bence..
ama o bir gtı ve direksiyonunda olmak olmak isterdim..Nürburgring olmasada şarköy virajları da işimi görür.. :)
 
daha önceki rekor GTI Clubsporta aitti.. pist videosunu defalarca sonuna kadar seyrettim. pilotun hangi viraja kaçla girdiği , direksiyon açısı , yerden gelen geri bildirimin direksiyona verdiği tepki, viraja girerken ve çıkarkenki gaz oranını , hepsini seyrederken gaz oranını dinlemek sanki yanındaymış gibi.. muhteşem.. tabi o araç manueldi..
bununda tam pist videosu gelecekmi acaba ?..
bu arada abartı kırmızı detayları pek beğenmedim.. hele gaz ve fren pedalındaki kırmızı fazla çin işi apaçi gibi durmuş bence..
ama o bir gtı ve direksiyonunda olmak olmak isterdim..Nürburgring olmasada şarköy virajları da işimi görür.. :)
Evet kırmızı işi düz GTI da daha iyi. Pedallar kadın arabası gibi olmuş.

Bugün bisiklet turuna çıktı bı 40 km sanayide GTI gördüm. İçim gitti çok güzeldi...
 
Yine bir GTI ve yine heyecan uyandıran bir araç olmuş. Detaylara girince eski GTIları özel kılan detaylar daha fazla gibiydi sanki... Jant tasarımı mk5 GTI çağrıştırıyor ama ondan daha çok alfa romeo'nun şu jantının kopyası gibi geldi...
1000489882.jpg

Ayna iç kısmı, direksiyon üstü gibi sürücünün gördüğü açılara GTI50 logosu konulması hoş olmuş.
Kocaman ekran işi ilk zamanlar kötü gelse de artık çağ şartları gereği insan gözü bunu arıyor. Eski ekranlar ne kadar ufakmış dedirtiyor. 6.5 inçi 8 inçi opsiyon olarak alıyorduk :) gerçi o göğüs tasarımlarında yeterli geliyordu, bu yeni tasarımlarda o boyutlar komik duruyor.

Vites sağındaki asimetrik uzun ince göze de piano black bi kapak lazım. Mk7deki göğüs tasarımı gibi mat yüzeye yer vermeden vites çerçevesi komple piano black olsa sanki daha da bütün duracak gibi.

Motor ve teknik konularına diyecek söz yok zaten :)
 
Gördüğüm en iyi golflerden biri ,kırmızının şımarık durmayışı ama içindeki ruhu detaylarla sunması..
 

Ekli dosyalar

  • IMG_3993.jpeg
    IMG_3993.jpeg
    311.6 KB · Görüntüleme: 23
  • IMG_3994.jpeg
    IMG_3994.jpeg
    195.1 KB · Görüntüleme: 21
Gördüğüm en iyi golflerden biri ,kırmızının şımarık durmayışı ama içindeki ruhu detaylarla sunması..
Rengine ben düştüm. Çok güzel bı renk.

Ömrümüz boyunca böyle araba alamayacak olmanın verdiği damakta kalma hissi...
 
Volkswagen, Golf GTI'nin 50. yılına özel olarak tanıttığı "GTI Edition 50" modeliyle hem performansı hem de tasarımı ileri taşıyor.

Nürburgring 24 Saat Yarışı'nda sergilenen bu özel versiyon, 325 bg güç ve 420 Nm tork üreten EA888 evo4 motoruyla 0'dan 100 km/s hıza 5.5 saniyede ulaşabiliyor ve 270 km/s azami hıza çıkabiliyor. Standart GTI'dan 15 mm daha alçak olan model, geliştirilmiş süspansiyon sistemi, elektronik diferansiyel kilidi ve DCC adaptif amortisör kontrolüyle üst düzey yol tutuş sağlıyor.

Görsel olarak kırmızı detaylarla süslenen dış tasarım, özel gövde renkleri ve "GTI 50" logolarıyla dikkat çekerken; Eco, Comfort, Sport, Special ve Individual olmak üzere beş farklı sürüş modu ve opsiyonel Performans Paketi ile hem günlük sürüşe hem de pist deneyimine hitap ediyor.



Ekli dosyayı görüntüle 84617
işte tam video önüme düştü.. keyifle izleyin.. :)
 

Rengine ben düştüm. Çok güzel bı renk.

Ömrümüz boyunca böyle araba alamayacak olmanın verdiği damakta kalma hissi...
Gerçekten 2M olsa da binsek.. o sırada 2M için bile asgari ücretle 7.5 sene çalışmak gerekiyor :)
 

Geri
Üst