Golf 8 R modları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Hadiya45
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Katılım
3 Haz 2025
Mesajlar
13
Tepkime puanı
6
Konum
İstanbul
İsim
Emre
Araç
Golf Mk8 R
Mütevazi bir kısım değişimlerle başlayıp fikrinizi almayı düşündüm: biraz akıntının tersi modlar bazıları.

Golf R'ın arka spoiler aracın yükseklik-uzunluk olarak orantılarını bozuyor bence, üste biraz genişlik veriyor gibi ama dert değil, standart Golf veya GTI spoiler tercih ederim, aynı ya da benzer olduklarını sanıyorum. Bence arkaya büyük bir spoiler basmasa da bu araç yüksek süratte stabildir, yanılıyorsam söylersiniz.
Akrapoviç egzosun ne sesi ne görüntüyü seviyorum. Ama titanyum ve dolayısıyla hafif olması tabi güzel. Akılcı bir değişim mümkün mü? Sadece egzos ucu mesela?
Bu arada ben 45 yaşındayım çocuklar, biraz ağırbaşlı görünmeye başlasam iyi olur. Bir tanıdık Schroccom olduğunu duyunca p*ç arabası demişti. Yanlış anlaşılmasın çok da severdim arabayı. Şimdi herhalde daha beter sapık gibi duruyorumdur mevcut Golf R'la. Egzos ve spoiler olmasa sorun olmaz.
Gri aynalar çok plastik duruyor, yeni Black edition versiyonları herhalde edinilebilir. Orijinallerin çok tuzlu, yan sanayinin çok dayanıksız olmasından endişe ederim.
Araç siyah ve herşeyi ile stock.

Daha bazı şeyler aklımdan geçiyor ama bunlar en basit ve kozmetik olanlar, yine yazarım zamanla. Ama bir iki noktaya değineyim bari. Motor kapağı eşek ölüsü gibi ağır, performans aracında ters bir şey. VW'i kınıyorum. Bu konularda biraz gayret beklerdim, koca grup, maliyeti düşürebilirler.
Sanırım motor biraz büyük geliyor ve ısınma zaafı olduğunu düşünüyorum.
Frenleri beğenenler olduğunu duydum ama ben özellikle arkaları çok stabil bulmuyorum.
Değerli fikirleriniz için teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

Mütevazi bir kısım değişimlerle başlayıp fikrinizi almayı düşündüm: biraz akıntının tersi modlar bazıları.

Golf R'ın arka spoiler aracın yükseklik-uzunluk olarak orantılarını bozuyor bence, üste biraz genişlik veriyor gibi ama dert değil, standart Golf veya GTI spoiler tercih ederim, aynı ya da benzer olduklarını sanıyorum. Bence arkaya büyük bir spoiler basmasa da bu araç yüksek süratte stabildir, yanılıyorsam söylersiniz.
Akrapoviç egzosun ne sesi ne görüntüyü seviyorum. Ama titanyum ve dolayısıyla hafif olması tabi güzel. Akılcı bir değişim mümkün mü? Sadece egzos ucu mesela?
Bu arada ben 45 yaşındayım çocuklar, biraz ağırbaşlı görünmeye başlasam iyi olur. Bir tanıdık Schroccom olduğunu duyunca p*ç arabası demişti. Yanlış anlaşılmasın çok da severdim arabayı. Şimdi herhalde daha beter sapık gibi duruyorumdur mevcut Golf R'la. Egzos ve spoiler olmasa sorun olmaz.
Gri aynalar çok plastik duruyor, yeni Black edition versiyonları herhalde edinilebilir. Orijinallerin çok tuzlu, yan sanayinin çok dayanıksız olmasından endişe ederim.
Araç siyah ve herşeyi ile stock.

Daha bazı şeyler aklımdan geçiyor ama bunlar en basit ve kozmetik olanlar, yine yazarım zamanla. Ama bir iki noktaya değineyim bari. Motor kapağı eşek ölüsü gibi ağır, performans aracında ters bir şey. VW'i kınıyorum. Bu konularda biraz gayret beklerdim, koca grup, maliyeti düşürebilirler.
Sanırım motor biraz büyük geliyor ve ısınma zaafı olduğunu düşünüyorum.
Frenleri beğenenler olduğunu duydum ama ben özellikle arkaları çok stabil bulmuyorum.
Değerli fikirleriniz için teşekkür ederim.
Subliminal mesaj falan herhalde bu

Ortada soru yok. Bu kadar yazıdaki tek soru egzoz ucu değişir mi? Evet egzozcuda bunu yaparlar.

Ama harbiden Golf R varsa ve Akropovic opsiyonu varsa yadırgadım bunu. Ne alaka derim
 
Ben
Subliminal mesaj falan herhalde bu

Ortada soru yok. Bu kadar yazıdaki tek soru egzoz ucu değişir mi? Evet egzozcuda bunu yaparlar.

Ama harbiden Golf R varsa ve Akropovic opsiyonu varsa yadırgadım bunu. Ne alaka derim
Ben de size ne alaka demek durumundayım... Çifte ne alaka... egzos ucu sadece egzos ucu olamaz, ses, işlev.... bütün bu konularda düşünmüş yaşamış olanların görüşlerini toplamak istedim. Tamam bi egzos ucu takarlar ok teşekkürler... hatta ben bile ısmarlar bişey takarım belki
 
Subliminal mesaj da herhalde şu: satın şu Akropoviçleri spoylerleri, hiç yakışmıyor, ben alırım.
 
Bence golf R’ın ağır görünğmle hiçbir derdi yok. Yolda araba merakı olmayan arkadaşlarıma anlatmaya çalıştığımda bildiğin golf spor paket diyorlar.

Spoiler isterseniz değiştirilir sanırım mk8 de eğey kolay ancak spoilerı sökünce tam tersine yüksek hız stabilitesini düşüreceğinizi düşünüyorum. Bir youtube kanalında GTI’ın aerodinamiğini incelemişlerdi. Arabanın arkası yüksek hızlarda lift yaratıyor bir spoiler ile hava akışı yöne değiştirilebilir demişlerdi.


Akrapovic işi ise size kalmış tabi. Arabanın içersine ne kadar ses veriyor bilmiyorum ama ben dışarıdan araba ile ilgilenmeyen kişilerin farkı anlamayacağına eminim.

Motor kapağını toplattılar bir ara. Uzun süre yeni arabalar kapaksız çıktı. Revizyonlu kapak mı sizinki bilmiyorum ama çıkarabilirsiniz. Kabin içine ses ve titreşimi azaltması görevi var.
 
Ben

Ben de size ne alaka demek durumundayım... Çifte ne alaka... egzos ucu sadece egzos ucu olamaz, ses, işlev.... bütün bu konularda düşünmüş yaşamış olanların görüşlerini toplamak istedim. Tamam bi egzos ucu takarlar ok teşekkürler... hatta ben bile ısmarlar bişey takarım belki
Yok garip bı konu ondan. Kendi kendinize konuşup cevaplanmış gibi olmuş. Okurken çok garip oluyor
 
Golf R’ım yok. Ancak daha önce araştırmıştım. Golf 8R’ın arka spoileri aslında normal pakette yok. Performans paket ile gelen bir şey aslında. Türkiye’ye gelen tüm araçlar performans paketle birlikte geldiği için tümünde spoiler var. Yani Golf R’in spoilersız versiyonları da aslında yurtdışında mevcut. Bence apaçi duruyor, büyük buluyorum ben. R-Line’daki daha sade duruyor.

Akrapoviç fabrikasyonsa ellemeyin bence. Standart olanı görüntü olarak sanayide takılan dört çıkış egzozlara benziyor çünkü.
 
Satıp g20 alma vakti gelmiş sanırım..
 
Golf R’ım yok. Ancak daha önce araştırmıştım. Golf 8R’ın arka spoileri aslında normal pakette yok. Performans paket ile gelen bir şey aslında. Türkiye’ye gelen tüm araçlar performans paketle birlikte geldiği için tümünde spoiler var. Yani Golf R’in spoilersız versiyonları da aslında yurtdışında mevcut. Bence apaçi duruyor, büyük buluyorum ben. R-Line’daki daha sade duruyor.

Akrapoviç fabrikasyonsa ellemeyin bence. Standart olanı görüntü olarak sanayide takılan dört çıkış egzozlara benziyor çünkü.
Bun cevabı çok sevdim. Umarım arkadaşın dediği kadar aerodinamiği etkilemiyordur. Akropoviç zevk meselesi herhalde. Ben sesini de sevmiyorum. Çıkarıp satarım valla ama bi de ağırlık avantajı var.
 
Bence golf R’ın ağır görünğmle hiçbir derdi yok. Yolda araba merakı olmayan arkadaşlarıma anlatmaya çalıştığımda bildiğin golf spor paket diyorlar.

Spoiler isterseniz değiştirilir sanırım mk8 de eğey kolay ancak spoilerı sökünce tam tersine yüksek hız stabilitesini düşüreceğinizi düşünüyorum. Bir youtube kanalında GTI’ın aerodinamiğini incelemişlerdi. Arabanın arkası yüksek hızlarda lift yaratıyor bir spoiler ile hava akışı yöne değiştirilebilir demişlerdi.


Akrapovic işi ise size kalmış tabi. Arabanın içersine ne kadar ses veriyor bilmiyorum ama ben dışarıdan araba ile ilgilenmeyen kişilerin farkı anlamayacağına eminim.

Motor kapağını toplattılar bir ara. Uzun süre yeni arabalar kapaksız çıktı. Revizyonlu kapak mı sizinki bilmiyorum ama çıkarabilirsiniz. Kabin içine ses ve titreşimi azaltması görevi var.
Motor kapağı tabiri kötü olmuş, kaput demek istemiştim. Ama her halükarda karbon-fiber bir kaputla değişim filan çılgın proje olur herhalde fiyat olarak. Biraz şikayetçiyim bu tip detayların düşünülmemesinden, o kadar.
 
Satıp g20 alma vakti gelmiş sanırım..
Yok daha yeni ısındım arabaya. Aslında bence pistte üzerinde çalışmadan tam ısınmak da pek mümkün değil. Ama söylediğiniz nokta isabetsiz de değil. Daha bir sene kullanmayı düşünüyorum.
 
Beyler konu içeriğini beğenmediniz, sağlık olsun. Daha temel ve ilgi çekebilecek bir sorum var. Bu arabaya çok abartmadan, büyük değer kayıpları yaratmadan - mümkünse hiç yaratmadan - ne tip performans modları uygululayabilirim? Anlamam bu işlerden, zararsız seviyede ve bilinçli yapılmış bi tuning olabilir, down-pipe falan anlamam, intercooling çok az bi fikrim var. Doğuş oto'dan da korkarım, yaptınız da ettiniz de.... elbette garanti zarar görebilir, ama sınırları olmalı. Siz ne yapardınız? İstanbul Avrupa'da kime güvenirdiniz? Saygılar, teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Yok daha yeni ısındım arabaya. Aslında bence pistte üzerinde çalışmadan tam ısınmak da pek mümkün değil. Ama söylediğiniz nokta isabetsiz de değil. Daha bir sene kullanmayı düşünüyorum.
Satıp g20 alma vakti gelmiş sanırım..
Bu arada ben imaj olarak BMW adamı değilim. Audi S3 sedan beni paklayabilir ilerde, şehirde kompak araba iyidir, büyük motor da istemez. Yani VW'ciyim arkadaşlar iyisiyle kötüsüyle. Bir de Japon severim. Kusura bakmayın çene durmuyor.
 

Beyler konu içeriğini beğenmediniz, sağlık olsun. Daha temel ve ilgi çekebilecek bir sorum var. Bu arabaya çok abartmadan, büyük değer kayıpları yaratmadan - mümkünse hiç yaratmadan - ne tip performans modları uygululayabilirim? Anlamam bu işlerden, zararsız seviyede ve bilinçli yapılmış bi tuning olabilir, down-pipe falan anlamam, intercooling çok az bi fikrim var. Doğuş oto'dan da korkarım, yaptınız da ettiniz de.... elbette garanti zarar görebilir, ama sınırları olmalı. Siz ne yapardınız? İstanbul Avrupa'da kime güvenirdiniz? Saygılar, teşekkürler.
Bu soru çok ciddiydi, iyi fikirleri olan varsa lütfen yazsın.
 

Geri
Üst