- Katılım
- 16 Nis 2019
- Mesajlar
- 2,087
- Tepkime puanı
- 796
- Konum
- Ankara
- İsim
- Samet
- Araç
- Tiguan Elegance 1.5TSI evo2
Merhabalar, son zamanlarda bildiğiniz gibi Phev araçlar Türkiye'de de çoğalmakta. Aklıma takılan teknik açıdan birkaç husus var.
Elektrik modu ve Hybrid modu diye kullanım modları sunulmakta.
1) Elektrik modunda aracı çalıştırıp kullanırken bir anda hybrid moda alıp benzinli motoru da aktif edince bu motorun Cold Start durumu veya soğuk motorda yüksek devir durumu ne olacak?
2) Hybrid modda benzinli motoru kapattığında bu benzinli motor ideal ısıdan daha düşük ısıya düşme durumu var mı?
3) Benzinli motor kapalıyken arka planda yağlama yapıyor mudur ve turbo sağlığı nasıl olacak?
4) Genel olarak PHEV araçlar için görüşleriniz nedir? Garanti süresi, arıza yaşama durumu, kullanım ömrü vs.
Fikir ve görüşleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Elektrik modu ve Hybrid modu diye kullanım modları sunulmakta.
1) Elektrik modunda aracı çalıştırıp kullanırken bir anda hybrid moda alıp benzinli motoru da aktif edince bu motorun Cold Start durumu veya soğuk motorda yüksek devir durumu ne olacak?
2) Hybrid modda benzinli motoru kapattığında bu benzinli motor ideal ısıdan daha düşük ısıya düşme durumu var mı?
3) Benzinli motor kapalıyken arka planda yağlama yapıyor mudur ve turbo sağlığı nasıl olacak?
4) Genel olarak PHEV araçlar için görüşleriniz nedir? Garanti süresi, arıza yaşama durumu, kullanım ömrü vs.
Fikir ve görüşleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Son düzenleme: