



Tamamen dediğiniz gibi zevkler renkler. Siyah araçta, fotoda olan açık renkli jant güzel değil demiyorum asla ama yine diğer fotoda olan siyah jantlar felaket hoşuma gidiyorZevkler tabiki tartışılmaz ancak bir tomar para verip hiç bir detayı belli olmayan bir jant şahsımın aklına pek yatmıyor. Hani araç beyaz, gri, mavi vs. olur anlarım, bu durumda hoş bir efekt katar araca. Ancak siyah bir araca siyah bir jant ve sonuç hiç bir woow denilecek detay yok. Sadece orada siyah bir kütle duruyor.
Mesela aynı jantın farklı renkleri;
![]()
bencede şu araca siyah daha asil daha keskin gösterirSiyaha siyah da çok iyi gidiyor bı siyah seçeneklere de bakın derim
Siyah olmasına gerek yok aslındabencede şu araca siyah daha asil daha keskin gösterir
siyah renk aracım olursa siyah jant alırdım
baba geldi selamun aleykumElimde olsa tüm siyah jantların üretimini durdururdum,
20 metre öteden araca baktığında dümdüz siyah bir kütle görüyorsun, jantın hiç bir derayının gözükmediği bir cisim orada duruyor, Ee jantın detaylarını göremiyeceksem bir mantığı yok bunun,
Jant dediğin gümüş gri-açık gri renkli olur, 70 senedir durum böyledir.
Usta senin arabanın rengine cuk oturmuş.
Bal köpüğü değil hocam bu renk, haki yeşil bu.Usta senin arabanın rengine cuk oturmuş.
Bu renk bı Golf r line var belli bı mahalleden geçerken hep görüyorum muhteşem bi renk ya. Bak köpüğü diye mi ne geçiyordu
Doğru benim dediğim farklı bı sarıydı kafa bı milyon olmuş ben yatamaya gidiyorum hadi iyi gecelerBal köpüğü değil hocam bu renk, haki yeşil bu.
Bahsettiğiniz araba kaplama değilse aynı renk değildir.