Volan Kavrama Değişimi


Yetkılı servıslerde mekatronık revızyonu yapılıyor, bunu çoğu kullanıcı bılmıyor. Son 1-2 yıldır revızyon yapılmakta .Kullancıılar halen servısın komple mekatronık değişimıne gittiğini düşünüyorlar. Aracınızı goturup gosterın talebınızı iletin. Ben yaptırdım şuan 9bın km oldu sorun yaşamadım. 2 yıl garantılı oldu . Orjınal parça olmuş oldu. Özel servisten aldıgım fıyatın 8-10 bın tl fazlasına yaptırmıstım 1 yıl once.
Hocam içerik tam olarak ne idi?
Sadece tüp değişimi mi?
 

Hocam içerik tam olarak ne idi?
Sadece tüp değişimi mi?
Bende merak ettiğim için çıkan parçaları talep etmiştim .Resimden görebilirsiniz ; Tüp + valf + oring+filtre + pleyt vs vs
img_7234-jpeg.76182
 
Selam arkadaşlar ve nihayet 2016 Golf mk7 Tdi aracımı 175.000 km yetkili serviste volan ve kavrama değişimini gerçekleştirdim. Tahminlerime dayanarak bu yaz artık yolda bırakır diyerekten değişim oldu.Bununla birlikte alt takımlarda sadece salıncak burç larını değişti klima gaz dolumu ve ayriyeten kaput izolasyonunu değiştirttim birde şifreli bijonu. Şimdi çiçek gibi oldu dsg adaptasyonu çok güzel oldu 1. Vitesi görmüyorum bile pamuk gibi oldu araç Gy asymetric 6 lastikler ile hızlanmayı belli bile etmiyor araç artık hatta daha ivmeli gidiyor. Abartmin temde 150 yi gördüm yerde bugün 180 gördüm hop dedim dikkat edelim. Ya insan aracını kullanmayı özler mi ? Özlermiş.IMG_3323.jpeg
 
Son düzenleme:
Selam arkadaşlar ve nihayet Golf mk7 Tdi aracımı 175.000 km yetkili serviste volan ve kavrama değişimini gerçekleştirdim. Tahminlerime dayanarak bu yaz artık yolda bırakır diyerekten değişim oldu.Bununla birlikte alt takımlarda sadece salıncak burç larını değişti klima gaz dolumu ve ayriyeten kaput izolasyonunu değiştirttim birde şifreli bijonu. Şimdi çiçek gibi oldu dsg adaptasyonu çok güzel oldu 1. Vitesi görmüyorum bile pamuk gibi oldu araç Gy asymetric 6 lastikler ile hızlanmayı belli bile etmiyor araç artık hatta daha ivmeli gidiyor. Abartmin temde 150 yi gördüm yerde bugün 180 gördüm hop dedim dikkat edelim. Ya insan aracını kullanmayı özler mi ? Özlermiş.
Hayırlı olsun. Araç model yılı nedir? Yapılan işlemlerin görselini (iş emrini) ekleyebilir misiniz?
 
Zahmet olacak ama parça kodlarıyla paylaşabilir misiniz? Motor yakıt katkısı neden kullanıldı?
Motor yakıt katkısı enjektör ler için temizlik için kodu girip bakınca youtube de bir video var bişeyler katıp gösteriyor. Yüksek kilometrede ki araçları bayağı etkili muadil farklı markalardan daha etkili deniliyor. ( Not olarak da yakıt katkısı koyduysanız yakıt uyarı ışığı yanan kadarda yakıt almayacaksınız tam bir verim alabilmek için )
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar 3 ay önce aldığım 1.6 tdı golf 7 aracım 130 bine dayandı güçlendirilmiş tüp işlemi yaptırcam volanla kavrama değişebilir ben bu aracı maks 180 bine kadar binerim sizce değiştiriyim mi yoksa gittiği yere kadar biniyim satiyim mi 50 k masrafı olucak eğer yaptırırsam
daha önceden golf 7 manuel aracım vardı şuan idareten arkadaştan aldığım golf 6 1.4 tsi dsg 184 bin km'de araç kullanmaktayım.

2021 yılında araç 120 bin km'lerdeyken aracı birine yol vermek için durdurup hareket ettirmek istediğinde şanzıman saldı kendini ve o tarih itibariyle 17 bn tl'ye şanzıman içi, dişli,tüp,mekatronik kart, yağlar, pompa, baskı ne varsa değişmişti. geçenlerde aracı eşim kullanırken araç bayır aşağıya vites yükseltmeyip ekranda D2 yanıp durmuş sonra kenara çekmiş aracı P, R, N yede alsa ekranda sürekli D2 yanıp durmuş. sonra istop ettirip marş yapınca düzelmiş. Kontrol amaçlı daha önce dsg bakımını yapan yere götürdüm kartın yandığını söylediler ve ne olur ne olmaz pompayada baktırdım. pompada sorun çıkmadı ama kart değişecek dediler ve 35 bin sadece kart'a ödeyerek değiştim. şuan bir sorun yok.

usta 4-5 aşamadan bahsetti dsg arızaları için

mekatronik kart (dandik akü veya akü zayıflığından bile olabilirmiş)
pompa (basıncı düzgün ayarlayamazsa kartı yakabilirmiş)
baskı (bitince kartı direk yakıyormuş)
mekatronik yağı (kartın soğumasını sağladığı için sıvı azalınca sıcaktan yanabilirmiş)
manyetik diş mi pul mu birşeylerden bahsetti ama tam hatırlayamadım

sonuç:

dsg gittiği yere kadar gitsin derseniz. baskı + kart + pompa belki dişlileride toptan ele alabilirsiniz.
 
Bende aracımda kavrama +volant+ mekatronik revizyonu yaptırdım. Deneyimlerimi paylaşmak isterim belki yardımcı olur. Aracımı bıraz kullandıktan sonra kalkışlarda titreme yapıyordu. Bir kaç özel servise gösterdiğimde aldığım teklif; kavrama kesın değişmeli volant söküldüğünde duruma göre karar verilecek. Volant ıcın sonradan 2.kez ıscılık odememek ıcın onuda degıstırmek ıstedım. Önceki araçlarımında periyodik bakımını yaptırdığım özel servise aracımı bıraktım kavrama + volant değişimi yapıldı. Aracımda kalkışlarda ki titreme sorunu bitti.

Sonrasında şehir içinde seyir halindeyken hidrolik boşluk koruma arızası verdi. Yetkılı servıslerde mekatronık revızyonu yapılıyor, bunu çoğu kullanıcı bılmıyor. Son 1-2 yıldır revızyon yapılmakta .Kullancıılar halen servısın komple mekatronık değişimıne gittiğini düşünüyorlar. Aracınızı goturup gosterın talebınızı iletin. Ben yaptırdım şuan 9bın km oldu sorun yaşamadım. 2 yıl garantılı oldu . Orjınal parça olmuş oldu. Özel servisten aldıgım fıyatın 8-10 bın tl fazlasına yaptırmıstım 1 yıl once.
ne zaman kavrama +volant+ mekatronik revizyonu yapıldı ve ne kadar tuttu hocam?
 
daha önceden golf 7 manuel aracım vardı şuan idareten arkadaştan aldığım golf 6 1.4 tsi dsg 184 bin km'de araç kullanmaktayım.

2021 yılında araç 120 bin km'lerdeyken aracı birine yol vermek için durdurup hareket ettirmek istediğinde şanzıman saldı kendini ve o tarih itibariyle 17 bn tl'ye şanzıman içi, dişli,tüp,mekatronik kart, yağlar, pompa, baskı ne varsa değişmişti. geçenlerde aracı eşim kullanırken araç bayır aşağıya vites yükseltmeyip ekranda D2 yanıp durmuş sonra kenara çekmiş aracı P, R, N yede alsa ekranda sürekli D2 yanıp durmuş. sonra istop ettirip marş yapınca düzelmiş. Kontrol amaçlı daha önce dsg bakımını yapan yere götürdüm kartın yandığını söylediler ve ne olur ne olmaz pompayada baktırdım. pompada sorun çıkmadı ama kart değişecek dediler ve 35 bin sadece kart'a ödeyerek değiştim. şuan bir sorun yok.

usta 4-5 aşamadan bahsetti dsg arızaları için

mekatronik kart (dandik akü veya akü zayıflığından bile olabilirmiş)
pompa (basıncı düzgün ayarlayamazsa kartı yakabilirmiş)
baskı (bitince kartı direk yakıyormuş)
mekatronik yağı (kartın soğumasını sağladığı için sıvı azalınca sıcaktan yanabilirmiş)
manyetik diş mi pul mu birşeylerden bahsetti ama tam hatırlayamadım

sonuç:

dsg gittiği yere kadar gitsin derseniz. baskı + kart + pompa belki dişlileride toptan ele alabilirsiniz.
 
Tüpün basıncı az sa megatronik kartı bozar diye duydum genelde ya şans yada düzensiz bakım yahut birşeyi kurcalatanlarda olur. Akü önemli arac gereken gücü verir muadili bile takmam orginal olsun. He akü bitince de çamura batmış gibi araç orda kalıyor. Kavrama desen dibine kadar kullanayım farklı arzalar lar ile birlikte o da bitti yerde seni bırakır. Bi bokta var bir kerede bende yolda yığıldım kaldım araç kendini fren etti röle ikazı yandı stop marş çalıştı yine oldu yaklaşık 10 kere böyle bir olayı 1 ayda yaşadık tan sonra servis yolunu tuttum sonuç ise motor beynini kabloları motor şase üzerinden geçen kablolar meğer izolasyon undan kurtulup şase yapıyormuş tek tek açıp temizleyip tekrar sardılar sıkıntı kalmadı.
 
Selam arkadaşlar ve nihayet 2016 Golf mk7 Tdi aracımı 175.000 km yetkili serviste volan ve kavrama değişimini gerçekleştirdim. Tahminlerime dayanarak bu yaz artık yolda bırakır diyerekten değişim oldu.Bununla birlikte alt takımlarda sadece salıncak burç larını değişti klima gaz dolumu ve ayriyeten kaput izolasyonunu değiştirttim birde şifreli bijonu. Şimdi çiçek gibi oldu dsg adaptasyonu çok güzel oldu 1. Vitesi görmüyorum bile pamuk gibi oldu araç Gy asymetric 6 lastikler ile hızlanmayı belli bile etmiyor araç artık hatta daha ivmeli gidiyor. Abartmin temde 150 yi gördüm yerde bugün 180 gördüm hop dedim dikkat edelim. Ya insan aracını kullanmayı özler mi ? Özlermiş.IMG_3323.jpeg
Bu işlemleri hangi ilde ve hangi yetkili serviste yaptırdınız öğrenebilir miyim?
 
Bu işlemleri hangi ilde ve hangi yetkili serviste yaptırdınız öğrenebilir miyim?
Doğuş Esenyurt İstanbulda tabi devamlı servise gittiğim için iskonto uygulandı 4 yaş üstü olayıda var ne kadar karım zararım oldu konusu tartışılır bilemem genel de devamlı, olmayan müşterilere nasıl davranırlar sadece kulaklarıma gelen dedikodulardan daha pahalıya yapıyorlar diye.
 

Doğuş Esenyurt İstanbulda tabi devamlı servise gittiğim için iskonto uygulandı 4 yaş üstü olayıda var ne kadar karım zararım oldu konusu tartışılır bilemem genel de devamlı, olmayan müşterilere nasıl davranırlar sadece kulaklarıma gelen dedikodulardan daha pahalıya yapıyorlar diye.
Ben de aracı aldığımdan beri her şeyini (bozulan bagaj kilidinden tutun da katlanır ayna montajına kadar) bulunduğum ildeki yetkili serviste yaptırıyorum, geçenlerde volan ve basınç tüpü için fiyat teklifi istediğimde sizin fiyatlardan en az 10'ar bin lira fazla teklif verdiler. Hatta şöyle söyleyeyim son gittiğimde yedek su haznesinin sensör takılan kısmında kaçak var dediler değiştirin dedim, hazne değişimine sizin kavrama söküldü takıldı işçiliği kadar işçilik yazdılar. Yetkili servisler arasında bu kadar fark olması garip geldi onun için sordum.
 

Geri
Üst