1-Jant lastikle başlanmalı,18 inch idealdir,orjinallleride var ama replika Durban olabilir.
2-Kesinlikle bir miktar düşürmeniz gerek,bunu yaparken Eibach Pro kit 3.5cm veya Vogtland 3.5cm tercih edin.
3-Ön çamurlukların kapı birleşim yerllerine takılan R,R-line,GTI vs bıçaklar var,onlardan takın aracın havası baya değişiyor,zira R'da ve GTI'da orjinalindede var zaten.
4-Bana göre olmazsa olmaz R-line direksiyona geçin,araç resmen boyut atlıyor.
5-Aracınızın rengine gideceğini düşündüğüm,kaliperleri sarı renge boyatın.
6-Çamurlukların bıçaklarına hangi logodan takarsanız örnek:R-line taktınız yine R-Line'den devam ederek ön panjura ve bagaj kapağınada aynı logodan takbilirsiniz,çeşitli sitelerde var.
7-Tavana Piano Black folyo çektirebiirsiniz ama sonra ruhsata işletmeniz gerekebilir(Birara öyledi,son durum ne bilmiyorum)
Bu üstte saydıklarımı yapınca araç zaten kendine gelecektir..
Ne yaparsanız yapın uzak doğu far ve stop'tan uzak durun,aklınızdan bile geçirmeyin.Kayar stop yapacaksanız orjinalini yapın 30k civarı yapılıyor.Hele farlarınızı hiç ellemeyin,halihazırda xenon farlarınız var zaten,illa daha iyi bir şey olsun diyorsanız bir üst 3 beyinli U ledleri yanan Orjinal Bi-xenon plus farlara geçin,sarı sitede dönem dönem uyguna ikinci el düşebiliyor.