Golf 8.5 Impression, Life, Style ve R-Line Donanım Özellikleri


Sizin bu konuyla ilgili öngörünüz nedir? Sizce fiyatlar buradan geri düşer mi?

Yoksa enflasyon oranıyla orantılı olarak artış hızı mı düşer?

Örnek olarak
Audi A3 Sedan TFSI 110 kW Advanced S tronic
3.424.815 ₺

Yeni Clio
esprit alpine TCe 115 EDC
1.895.000 ₺







Style golf alıcam diyorsanız şu an bayilerde bu araca istenen 2650 fiyat çok.

2450 den fazlası gereksiz harcama olur size
 

2024 style var bende satmayi dusunuyorum sizce ne kadar fiyat yazmaliyim ?

2024 model 150bg 14500kmde kristal buz mavisi
opsiyon matrix far, park assist ve 18 jant var.
 
Style golf alıcam diyorsanız şu an bayilerde bu araca istenen 2650 fiyat çok.

2450 den fazlası gereksiz harcama olur size
Evet style golf almak istiyorum, bu durumda sarı siteyle bayileri biraz gezmem lazım

Belki fiyatlar biraz daha değişir.
 
önceden sitesinde bu donanımlar vardı kaldırmışlar.

demek ki donanımlarda kısmaya gidecekler
 
önceden sitesinde bu donanımlar vardı kaldırmışlar.

demek ki donanımlarda kısmaya gidecekler
E broşürde vardı diye hatırlıyorum

Böyle bir şey de yapmazlar bence
 
0km fiyatlarda son durum nedir?
 
Dostlar merhaba, 24 model golf impression aracım var, sene başına doğru 150 beygirlik style pakete geçiş yapmak gibi bir düşüncem var, şuan 2200 bandına 15-20bin kmlerde bulunabiliyor.

116 beygirliğe göre atik ve arkaların bağımsız olmasından dolayı 150liklerin çok daha keyifli ve konforlu olduğunu söyleyen de var, günlük kullanımda o kadar fark olmadığını söyleyen de.

Sizce 150lik style pakete geçilir mi? 116lık style ilanlar ile arasında çok fazla fark yok, o yüzden makul görünüyor gözüme. Bir de izlediğim makyajsız kasa 150lik style aracın çok keyifli olduğunu söylüyorlardı, makyajlıda da aynı durum geçerli midir tecrübesi olan var mı?
 
Makyajlı 150 beygir alırsanız vites kolu, @Eryilmaz altarnatör ve yazılım konusunda daha rahat edersiniz. Golf 8 multimedya yazılımı stabil sayılmaz.
 
Dostlar merhaba, 24 model golf impression aracım var, sene başına doğru 150 beygirlik style pakete geçiş yapmak gibi bir düşüncem var, şuan 2200 bandına 15-20bin kmlerde bulunabiliyor.

116 beygirliğe göre atik ve arkaların bağımsız olmasından dolayı 150liklerin çok daha keyifli ve konforlu olduğunu söyleyen de var, günlük kullanımda o kadar fark olmadığını söyleyen de.

Sizce 150lik style pakete geçilir mi? 116lık style ilanlar ile arasında çok fazla fark yok, o yüzden makul görünüyor gözüme. Bir de izlediğim makyajsız kasa 150lik style aracın çok keyifli olduğunu söylüyorlardı, makyajlıda da aynı durum geçerli midir tecrübesi olan var mı?
Ben de bazen bu konuyu düşünüyorum. Muhtemelen cepten 500- 600bin tl arası rakam çıkacak. Karşılığında çok çok az bir konfor farkı olur görüşündeyim.
Macera arayıp makyajlı kasa 182ps kuga ya da tiguanı zorlamak isterdim.
 
150 beygirlerde alternatör sorunu daha mı az yaşanıyor?
2023 sonrasında daha az

Daha Yeni kasa, daha az yazılım sorunu, daha büyük multimedya, vites kolu sorunu olmaması gibi artılar var. Yeni kasa dışardan da daha güzel duruyor bence. İmkan varsa yeni kasa daha iyidir
 
Dostlar merhaba, 24 model golf impression aracım var, sene başına doğru 150 beygirlik style pakete geçiş yapmak gibi bir düşüncem var, şuan 2200 bandına 15-20bin kmlerde bulunabiliyor.

116 beygirliğe göre atik ve arkaların bağımsız olmasından dolayı 150liklerin çok daha keyifli ve konforlu olduğunu söyleyen de var, günlük kullanımda o kadar fark olmadığını söyleyen de.

Sizce 150lik style pakete geçilir mi? 116lık style ilanlar ile arasında çok fazla fark yok, o yüzden makul görünüyor gözüme. Bir de izlediğim makyajsız kasa 150lik style aracın çok keyifli olduğunu söylüyorlardı, makyajlıda da aynı durum geçerli midir tecrübesi olan var mı?
Makyajsız kasanın kronik sorunları daha fazladır, makyajlı kasa bakınız.
 

Geri
Üst