- Katılım
- 13 Ocak 2019
- Mesajlar
- 742
- Tepkime puanı
- 1,024
- İsim
- Hasan
- Araç
- 2024 - T-Cross FL 1.0 Tsi Style 115 Ps Dsg / 2017- Passat b8 R Line 1.6 Tdi Dsg
Evet yan basamak işini de hallettim.
Hem satışını hem montajını yapan bir aksesuarcı buldum
Montaj dahil 5000 ₺ ödedim
Gayet güzel oldu, beğendim.
Bende bu janttan arıyorum tcross için bulamadım cms 1128 sanırım dimi hocam modeli. Siz hangi bayiden aldınız acaba 5x100 bijon ölçüsünü bulamadım ben. Birde spacer ı niye taktırdınız görüntü iyi olmadımı acaba yay vs tam düşündüğüm şeyleri yapmışsınız maşallah![]()
Hocam Ate balata ve diskleri taktın mı araca? Balata tozu ve ses olayı olup olmama hakkında yorumlarını bekliyorum. Olumlu çıkacağını düşünüyorum.@ozka1903
İki jant modeli arasında kalmıştık.
Biri HRS 385 diğeri CMS 1128-04
Seçimi Kayınçoya bıraktım o da CMS olanı beğendi CMS yi aldık ( Ben HRS jantı daha çok beğenmiştim )
https://www.n11.com/urun/wosvagen-uyumlu-hrs385-75x18-5x100-et45-731-jant-takimi-1-8026420
CMS jantı Lastikcim.com dan aldım, şu anda stokta kalmamış.
https://www.lastikcim.com.tr/jant/c...oss-18-inc-jant-takimi-4-adet,110-CMS-1128-04
Babayaga jant da çok güzel yakışır T-Cross ' a.
https://www.n11.com/urun/18-inc-5x100-audi-rs5-babayaga-polo-egea-doblo-ibiza-uyumlu-54271340
Spacer fikri de kayınçonundu, yayları ve spacerleri Almanya dan getirdi.
Lastiklerin içerde kalmasını beğenmedik, çamurluk ile ayn hizada olması daha hoş duruyor, ayrıca virajlarda daha iyi yol tutuyor.
Spacer kullanmadan aynı görüntüyü yakalamak için 245/40R18 lastik kullanmamız gerekiyordu
1.0 motor aracı fazla yormayalım diye 225/45R18 lastik tercih edince, mecbur spacer kullandık.
.
Replika jant almak istemiyorum hocam o hrs ve diğer jantı da gördüm ben aslında ama markasız olduğu için yanaşmak istemedim. Peki cms 1128 in 5x112 olanını alsam 112den 100e dönüştürücü spacer ile kullanmak mantıklı olurmu. Spacer yine sanayi üretimi spacer olcak sizinki gibi güvenilir eabach felan yok çünkü. Başkada 5x100 bi jant bulamadım açıkçası. Birde yaylar çok bariz fark ettimi. Konfor yay ve janttan sonra nasıl etkilendi acaba@ozka1903
İki jant modeli arasında kalmıştık.
Biri HRS 385 diğeri CMS 1128-04
Seçimi Kayınçoya bıraktım o da CMS olanı beğendi CMS yi aldık ( Ben HRS jantı daha çok beğenmiştim )
https://www.n11.com/urun/wosvagen-uyumlu-hrs385-75x18-5x100-et45-731-jant-takimi-1-8026420
CMS jantı Lastikcim.com dan aldım, şu anda stokta kalmamış.
https://www.lastikcim.com.tr/jant/c...oss-18-inc-jant-takimi-4-adet,110-CMS-1128-04
Babayaga jant da çok güzel yakışır T-Cross ' a.
https://www.n11.com/urun/18-inc-5x100-audi-rs5-babayaga-polo-egea-doblo-ibiza-uyumlu-54271340
Spacer fikri de kayınçonundu, yayları ve spacerleri Almanya dan getirdi.
Lastiklerin içerde kalmasını beğenmedik, çamurluk ile ayn hizada olması daha hoş duruyor, ayrıca virajlarda daha iyi yol tutuyor.
Spacer kullanmadan aynı görüntüyü yakalamak için 245/40R18 lastik kullanmamız gerekiyordu
1.0 motor aracı fazla yormayalım diye 225/45R18 lastik tercih edince, mecbur spacer kullandık.
.
Hocam Ate balata ve diskleri taktın mı araca? Balata tozu ve ses olayı olup olmama hakkında yorumlarını bekliyorum. Olumlu çıkacağını düşünüyorum.
Replika jant almak istemiyorum hocam o hrs ve diğer jantı da gördüm ben aslında ama markasız olduğu için yanaşmak istemedim. Peki cms 1128 in 5x112 olanını alsam 112den 100e dönüştürücü spacer ile kullanmak mantıklı olurmu. Spacer yine sanayi üretimi spacer olcak sizinki gibi güvenilir eabach felan yok çünkü. Başkada 5x100 bi jant bulamadım açıkçası. Birde yaylar çok bariz fark ettimi. Konfor yay ve janttan sonra nasıl etkilendi acaba
İşçiliği kendim yapacağım için, Nisan ayını bekliyorum.
Soğukta hiç bir şey yapasım gelmiyor.
Hem havalar ısınmış olur, hem de yazlık jant/lastikleri takarken disk balata hepsini birden halletmiş olurum.
.
Anladım. Spor yayı jant taktıktan sonra karar vereyim en iyisi. Peki bu jantta spacerın bijonlarının yerleşebilmesi için boşluk yerler vardır dimi iç tarafında yani. Birde sizin jantlar 5x190 dimiSpor yaylar ile, görüntü ve yol tutuşun çok iyi olması dışında, konfor bariz şekilde azaldı.
Şehir içi çukur ve tümseklere yavaş girerseniz sorun yok, güzel esniyor ama sert girerseniz kuleye kadar vuruyor.
Uzun yolda da araç içindekiler çok hoplayıp zıplıyor. Şehirler arası yollarda, her tümseği engebeyi fazlasıyla hissediyorsunuz.
Biz bunun bilincinde olarak yay taktırdığımız için hiç rahatsız değiliz.
Ama konfordan ödün vermek istemeyenlerin kesinlikle uzak durması gereken bir işlem, spor yay.
10 - 15 mm dönüştürücü spacer bulabilirseniz olur. 15mm den kalın spacer kullanmak lastiği çok dışarı çıkarır, 4 - 5 kişi binildiğinde lastik çamurluğa sürtme yapabilir.
Dönüştürücü spacerler genelde 20mm den başlıyor.
Marka jantta ısrar ederseniz, Türkiye de beğendiğiniz jant bulabilme şansınız yok gibi bir şey.
35 veya 40 yanak lastik kullanılmayacak ise replika / markasız jant kullanılmasında bir sakınca görmüyorum.
antlar bir çok araçta güvenle kullanılıyor.
Anladım. Spor yayı jant taktıktan sonra karar vereyim en iyisi. Peki bu jantta spacerın bijonlarının yerleşebilmesi için boşluk yerler vardır dimi iç tarafında yani. Birde sizin jantlar 5x190 dimi
Evet jantlarım 5x100
Bu spacer tam sizin işinizi görecek özellikte. 5x100 ' ü 5x112 ye çeviriyor. Gayet güvenli bir sistem
https://www.sahibinden.com/listing/...onusturucu-spacer-aibachpro-1143823492/detail
Satıcı spacer in kalınlığını yazmamış ama T-Cross ' un orijinal lastik ebatlarından biri olan 215 / 45 R18 ebat lastik kullanırsanız sürtme sorunu olmaz diye düşünüyorum.
![]()
[/URL][/URL][/URL]
Bu satıcı ile konuştum hocam kullananlara da sordum herkes memnun 15mm kalınlığı varmış.
Jantta bunu buldum ama fiyat düşük geldi bi güvenemedim.
[/URL][/URL][/URL]