2016 Golf 1.2 TSI Manuel - Epc Arızası


yaltintass

Yeni Üye
Katılım
9 Şub 2023
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Konum
İstanbul
İsim
Yılmaz Altıntaş
Araç
Golf 1.2 TSI
Öncelikle ülkemize geçmiş olsun, umarım siz ve sevdikleriniz iyilerdir.



Aracım 2016 Golf 1.2 TSI manuel 100k' km'ye yeni girdi.

İlk önce farklı bir ses çıkarmaya başlamıştı önemsemedim, ardından özellikle yokuşlarda zorlanmaya başladı akabinde ilk hata olan EPC ışığı yaktı, kontak aç kapa yapınca hata söndü.

Yağ eksilttiğini farkedip yağ eklemesini sağladık akabinde memlekete giderken Balıkesir otobanda seyir halindeyken gaz yemeyip stop etti, çekiciyle balıkesir vw yetkili servise çekildi.

4 buji ve sırasıyla hata veren tüm ateşleme bobinleri değişti. Arızanın giderildiğini söylediler, gidip aracı teslim aldım.

Daha İzmir'e girmeden yine epc yaktı ve performans düşüklüğü başladı.

Arabayı memlekete bırakmıstım, fırsat bulup dönünce tekrar sanayiye götürdüm.

Araç cihaza bağlandı ve piston arızası gösterdiğini söylediler ayrıca bujilerden biri yağlanmıs. Açıp bakacağız 50'bine kadar yolu var dendi.

Bugün başka bir usta baktı, kompresyon ölçümü yapıldı. 1.zayıf çıktı, subap yanması olmus olabilir açıp bakacağız dedi.

Telefonla görüştüğüm bir usta segman kırılması olmus olabilir diyor.

Çok kararsız kaldım, başına gelen veya bir çözümü olan yardımcı olursa çok sevinirim.
 

50.000₺ masraf oluşturacaksa çıkma 2016 sonrası üretimli olanını alın. Daha uyguna gelecektir.

2016 öncesi 1.2 modellerde segman yağlama sorunu var. Kimi motor sıkıntı yaşıyor kimisi taşamıyor ancak forumda benim gözüme çarpan araçlar 150.000 civarına bu sorunu yaşıyor.

Segman sıkıntısı yaşamış olan arkadaşlar daha doğru yönlendirir.
 
Upvote 0
Öncelikle ülkemize geçmiş olsun, umarım siz ve sevdikleriniz iyilerdir.



Aracım 2016 Golf 1.2 TSI manuel 100k' km'ye yeni girdi.

İlk önce farklı bir ses çıkarmaya başlamıştı önemsemedim, ardından özellikle yokuşlarda zorlanmaya başladı akabinde ilk hata olan EPC ışığı yaktı, kontak aç kapa yapınca hata söndü.

Yağ eksilttiğini farkedip yağ eklemesini sağladık akabinde memlekete giderken Balıkesir otobanda seyir halindeyken gaz yemeyip stop etti, çekiciyle balıkesir vw yetkili servise çekildi.

4 buji ve sırasıyla hata veren tüm ateşleme bobinleri değişti. Arızanın giderildiğini söylediler, gidip aracı teslim aldım.

Daha İzmir'e girmeden yine epc yaktı ve performans düşüklüğü başladı.

Arabayı memlekete bırakmıstım, fırsat bulup dönünce tekrar sanayiye götürdüm.

Araç cihaza bağlandı ve piston arızası gösterdiğini söylediler ayrıca bujilerden biri yağlanmıs. Açıp bakacağız 50'bine kadar yolu var dendi.

Bugün başka bir usta baktı, kompresyon ölçümü yapıldı. 1.zayıf çıktı, subap yanması olmus olabilir açıp bakacağız dedi.

Telefonla görüştüğüm bir usta segman kırılması olmus olabilir diyor.

Çok kararsız kaldım, başına gelen veya bir çözümü olan yardımcı olursa çok sevinirim.
Hocam segman atıldığında düzeliyor mu acaba bu sorun
 
Upvote 0
50.000₺ masraf oluşturacaksa çıkma 2016 sonrası üretimli olanını alın. Daha uyguna gelecektir.

2016 öncesi 1.2 modellerde segman yağlama sorunu var. Kimi motor sıkıntı yaşıyor kimisi taşamıyor ancak forumda benim gözüme çarpan araçlar 150.000 civarına bu sorunu yaşıyor.

Segman sıkıntısı yaşamış olan arkadaşlar daha doğru yönlendirir.
Abi vallahi eğer tutar oralara giderse işlem yaptırmaktansa aynısı var benim de aklımda.
İnşallah basit bir şeyle çözülür.
Aldığımız bir castrol yağ vardı, aklım hala onda acaba kaçak mıydı
 
Upvote 0
Hocam inan şu an kapalı kutu, her usta farklı şey söyleyince benim de aklım karıştı. Kapağı açmış akşamdan, detayları iletirim artık buradan.
Paylaşırsanız seviniriz hocam. Masraflar ağır haklısınız ama üzülmeyin. Her şeyin bi çözümü olur
 
Upvote 0
Öncelikle ülkemize geçmiş olsun, umarım siz ve sevdikleriniz iyilerdir.



Aracım 2016 Golf 1.2 TSI manuel 100k' km'ye yeni girdi.

İlk önce farklı bir ses çıkarmaya başlamıştı önemsemedim, ardından özellikle yokuşlarda zorlanmaya başladı akabinde ilk hata olan EPC ışığı yaktı, kontak aç kapa yapınca hata söndü.

Yağ eksilttiğini farkedip yağ eklemesini sağladık akabinde memlekete giderken Balıkesir otobanda seyir halindeyken gaz yemeyip stop etti, çekiciyle balıkesir vw yetkili servise çekildi.

4 buji ve sırasıyla hata veren tüm ateşleme bobinleri değişti. Arızanın giderildiğini söylediler, gidip aracı teslim aldım.

Daha İzmir'e girmeden yine epc yaktı ve performans düşüklüğü başladı.

Arabayı memlekete bırakmıstım, fırsat bulup dönünce tekrar sanayiye götürdüm.

Araç cihaza bağlandı ve piston arızası gösterdiğini söylediler ayrıca bujilerden biri yağlanmıs. Açıp bakacağız 50'bine kadar yolu var dendi.

Bugün başka bir usta baktı, kompresyon ölçümü yapıldı. 1.zayıf çıktı, subap yanması olmus olabilir açıp bakacağız dedi.

Telefonla görüştüğüm bir usta segman kırılması olmus olabilir diyor.

Çok kararsız kaldım, başına gelen veya bir çözümü olan yardımcı olursa çok sevinirim.
Ankarada Necati usta var. Daha önce kendi 1.2 aracına da motor yaptı. Bir danışın fiyat alın derim.
 
Upvote 0
Öncelikle ülkemize geçmiş olsun, umarım siz ve sevdikleriniz iyilerdir.



Aracım 2016 Golf 1.2 TSI manuel 100k' km'ye yeni girdi.

İlk önce farklı bir ses çıkarmaya başlamıştı önemsemedim, ardından özellikle yokuşlarda zorlanmaya başladı akabinde ilk hata olan EPC ışığı yaktı, kontak aç kapa yapınca hata söndü.

Yağ eksilttiğini farkedip yağ eklemesini sağladık akabinde memlekete giderken Balıkesir otobanda seyir halindeyken gaz yemeyip stop etti, çekiciyle balıkesir vw yetkili servise çekildi.

4 buji ve sırasıyla hata veren tüm ateşleme bobinleri değişti. Arızanın giderildiğini söylediler, gidip aracı teslim aldım.

Daha İzmir'e girmeden yine epc yaktı ve performans düşüklüğü başladı.

Arabayı memlekete bırakmıstım, fırsat bulup dönünce tekrar sanayiye götürdüm.

Araç cihaza bağlandı ve piston arızası gösterdiğini söylediler ayrıca bujilerden biri yağlanmıs. Açıp bakacağız 50'bine kadar yolu var dendi.

Bugün başka bir usta baktı, kompresyon ölçümü yapıldı. 1.zayıf çıktı, subap yanması olmus olabilir açıp bakacağız dedi.

Telefonla görüştüğüm bir usta segman kırılması olmus olabilir diyor.

Çok kararsız kaldım, başına gelen veya bir çözümü olan yardımcı olursa çok
Öncelikle ülkemize geçmiş olsun, umarım siz ve sevdikleriniz iyilerdir.



Aracım 2016 Golf 1.2 TSI manuel 100k' km'ye yeni girdi.

İlk önce farklı bir ses çıkarmaya başlamıştı önemsemedim, ardından özellikle yokuşlarda zorlanmaya başladı akabinde ilk hata olan EPC ışığı yaktı, kontak aç kapa yapınca hata söndü.

Yağ eksilttiğini farkedip yağ eklemesini sağladık akabinde memlekete giderken Balıkesir otobanda seyir halindeyken gaz yemeyip stop etti, çekiciyle balıkesir vw yetkili servise çekildi.

4 buji ve sırasıyla hata veren tüm ateşleme bobinleri değişti. Arızanın giderildiğini söylediler, gidip aracı teslim aldım.

Daha İzmir'e girmeden yine epc yaktı ve performans düşüklüğü başladı.

Arabayı memlekete bırakmıstım, fırsat bulup dönünce tekrar sanayiye götürdüm.

Araç cihaza bağlandı ve piston arızası gösterdiğini söylediler ayrıca bujilerden biri yağlanmıs. Açıp bakacağız 50'bine kadar yolu var dendi.

Bugün başka bir usta baktı, kompresyon ölçümü yapıldı. 1.zayıf çıktı, subap yanması olmus olabilir açıp bakacağız dedi.

Telefonla görüştüğüm bir usta segman kırılması olmus olabilir diyor.

Çok kararsız kaldım, başına gelen veya bir çözümü olan yardımcı olursa çok sevinirim.
Hocam sizdeki sorun bu videodaki gibi de olabilir mi, dikkatimi çekti sizinle paylasmak istedim
 
Upvote 0


Geri
Üst Alt