Golf 7 IHI 140+Hybrid Turbo Setup


cagan91

Üye
Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
297
Tepkime puanı
130
Konum
Zonguldak
İsim
Çağan
Merhaba,

Geçen Cuma Golf 7 1.4 TSİ 122'lik (CMB Motor) 86 bin km'deki aracıma epeydir yapmak istediğim setupu hayata geçirmiş bulunmaktayım. Araç çok keyifli bir hale geldi ancak daha iyi ve farklı setup tavsiyelerinize de açığım.

Setup listesi şu şekilde:

IHI 140+Hybrit Turbo (https://www.golftutkusu.com/topic/18304-1-4-tsi-140-ihi-hybrid-turbo-sifirdan-farksiz/#post-341844)
Golf 7 1.4 Tsi Dp (https://www.golftutkusu.com/topic/18315-1-4-tsi-125-140-150-downpipe/)
K&N Kutu içi filtre (33-3004 kodlu)
LIQUI MOLY MOLYGEN 5w30 Yağ
MANN Yağ filtresi
MgRemaps yazılım (stage 3)
Son resimdeki spor kat henüz takılmadı, orta ve son orjinal kat'lar durmakta.

Not: Turbo ve Dp'yi forumdan @efezorba hocamdan temin ettim. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
Turbo keyfi olarak Maslak Turbo servisine gönderilmiştir.


 

Ekli dosyalar

  • 2.jpg
    2.jpg
    127.9 KB · Görüntüleme: 115
  • 3.jpg
    3.jpg
    114.8 KB · Görüntüleme: 109
  • 4.jpg
    4.jpg
    132.5 KB · Görüntüleme: 107
  • 5.jpg
    5.jpg
    351.1 KB · Görüntüleme: 102
  • 6.jpg
    6.jpg
    156.7 KB · Görüntüleme: 101
  • 7.jpg
    7.jpg
    239.1 KB · Görüntüleme: 109
  • 8.jpg
    8.jpg
    117.5 KB · Görüntüleme: 111
Son düzenleme:

Hayırlı olsun,
IHI140 hybrid, 1.4 tsi motora can katan, günlük kullanılabilirliği bozmadan güç kazandıran en mantıklı setup, kazasız belasız sürüşler dilerim.
Deneyimlediğim zaman diliminde beni en çok alt devirlerin ölmemesi ve yakıt tüketiminin hiç değişmemesi etkilemişti.
2-3 arkadaşım bu setupla çok uzun zamandır kullanıyor, uzun vadedede üzmeyen bir seçenek, stock 125lik turbosu stage1 yazılımla bile çabucak yıpranabiliyor.
MgRemaps firmasında dosyaları maxigorky yapıyor. Yazılımı kararında yapar, en hızlı bizden çıksın ama 2 gün sonra kırılsın mantığında biri değildir. hybrid setupla Pompa yakıtıyla rahat şekilde binmiştim ben
 
Merhaba,

Geçen Cuma Golf 7 1.4 TSİ 122'lik (CMB Motor) 86 bin km'deki aracıma epeydir yapmak istediğim setupu hayata geçirmiş bulunmaktayım. Araç çok keyifli bir hale geldi ancak daha iyi ve farklı setup tavsiyelerinize de açığım.

Setup listesi şu şekilde:

IHI 140+Hybrit Turbo (https://www.golftutkusu.com/topic/18304-1-4-tsi-140-ihi-hybrid-turbo-sifirdan-farksiz/#post-341844)
Golf 7 1.4 Tsi Dp (https://www.golftutkusu.com/topic/18315-1-4-tsi-125-140-150-downpipe/)
K&N Kutu içi filtre (33-3004 kodlu)
LIQUI MOLY MOLYGEN 5w30 Yağ
MANN Yağ filtresi
MgRemaps yazılım (stage 2)
Son resimdeki spor kat henüz takılmadı, orta ve son orjinal kat'lar durmakta.

Not: Turbo ve Dp'yi forumdan @efezorba hocamdan temin ettim. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
Turbo keyfi olarak Maslak Turbo servisine gönderilmiştir.


Hayırlı olsun. İstanbul tarafındaysanız denemek isterim.
 
14.01.2023 itibariyle EAGLE PERFORMANCE orta susturucu ve ara boruları 60'lık normal boru(krom değil) taktık. Son susturucu stok kaldı. Yazılım güncellemesi ile 180-185bg arası güç elde ettik.
Turbo basınç değeri ortalama 1.3,5 bar
eskiye göre 3000 devirden sonra devir arttıkça yükselen tatlı bir ses oldu (düz boru düzeyine ulaşmayan)
 
14.01.2023 itibariyle EAGLE PERFORMANCE orta susturucu ve ara boruları 60'lık normal boru(krom değil) taktık. Son susturucu stok kaldı. Yazılım güncellemesi ile 180-185bg arası güç elde ettik.
Turbo basınç değeri ortalama 1.3,5 bar
eskiye göre 3000 devirden sonra devir arttıkça yükselen tatlı bir ses oldu (düz boru düzeyine ulaşmayan)
Bende spor rezenator komple krom düz boru sonda voortek var ama artık polisler baya sıkmaya başladı varex i çıkarmak istiyorum sona spor sustrucu koysam çok ses yapar mı acaba
 
14.01.2023 itibariyle EAGLE PERFORMANCE orta susturucu ve ara boruları 60'lık normal boru(krom değil) taktık. Son susturucu stok kaldı. Yazılım güncellemesi ile 180-185bg arası güç elde ettik.
Turbo basınç değeri ortalama 1.3,5 bar
eskiye göre 3000 devirden sonra devir arttıkça yükselen tatlı bir ses oldu (düz boru düzeyine ulaşmayan)

Bende spor rezenator komple krom düz boru sonda voortek var ama artık polisler baya sıkmaya başladı varex i çıkarmak istiyorum sona spor sustrucu koysam çok ses yapar mı acaba
bilgim yok hocam malesef, belki diğer arkadaşlar yardımcı olur bu konuda. ben olabildiğince sessizlikten yanayım :)
 
14.01.2023 itibariyle EAGLE PERFORMANCE orta susturucu ve ara boruları 60'lık normal boru(krom değil) taktık. Son susturucu stok kaldı. Yazılım güncellemesi ile 180-185bg arası güç elde ettik.
Turbo basınç değeri ortalama 1.3,5 bar
eskiye göre 3000 devirden sonra devir arttıkça yükselen tatlı bir ses oldu (düz boru düzeyine ulaşmayan)

180-185bg aralığını standart 140’lık ile yakalamıyorlar mıydı? İlerleyen zamanlarda setupınızda değişiklik oldu mu? 100-200 süresi hiç aldınız mı?

Kendi aracıma baktım, 122’lik turbo, yazılımlı. 0.8 bar ile 160hp almışız.

Kendi aracıma oem mi taksam, hibrit mi taksam diye araştırıyorum, sizin setup’ınızı eleştirmek gibi amacım yok, yanlış anlaşılmasın :)
 
180-185bg aralığını standart 140’lık ile yakalamıyorlar mıydı? İlerleyen zamanlarda setupınızda değişiklik oldu mu? 100-200 süresi hiç aldınız mı?

Kendi aracıma baktım, 122’lik turbo, yazılımlı. 0.8 bar ile 160hp almışız.

Kendi aracıma oem mi taksam, hibrit mi taksam diye araştırıyorum, sizin setup’ınızı eleştirmek gibi amacım yok, yanlış anlaşılmasın :)
Yerde mi dynoda mı ?
 
Dynoda aldık. Dyno değerleri net bir referans olmaz elbette ancak manuel araçla 150hp'lik dsg araçlarla kafa kafaya yürüyebiliyorum. En az 150-155hp almışızdır diye varsayıyorum.
ben bahsettiğim gücü yerde aldım hocam ve 177-180hplik a4-bmw'lere 2-3 boy fark açıyorum
 
Son düzenleme:


Geri
Üst Alt