Motor Seçimi Anketi


Sorunsuzluk, ekonomi ve memnuniyet anlamında bugünkü şartlarda tercih edeceğiniz motor hangisidir?

  • 1.0 TSI

    Kullanılan: 18 14.8%
  • 1.2 TSI

    Kullanılan: 19 15.6%
  • 1.4 TSI

    Kullanılan: 29 23.8%
  • 1.5 TSI

    Kullanılan: 37 30.3%
  • 1.6 TDI

    Kullanılan: 19 15.6%
  • 1.6 FSI

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    122

ugur.dogan

Katılımcı Üye
 
Katılım
28 Ara 2021
Mesajlar
728
Tepkime puanı
301
İsim
Uğur
Araç
Golf
Sorunsuzluk, ekonomi ve memnuniyet anlamında bugunki şartlarda tercih edeceğiniz motor
 

1.5tsi... ama artik yeni bir caga gecis yapiyoruz, olabildigince elektrikli cozumler degerlendirilmeli.
Haklısınız, özellikle yakıtın bu fiyatlarda olduğu günlerde. Tdi ve tsi ünitelerin bir çoğunu sürdüm kendimde de var. İst şartlarında benim için 1.2 tsi mantıklı
 
1.2 bi tık sorunlu bir motor gözümde. Yağ yakma veya arızalandığına biraz daha sık denk geliyorum.
1.0 bir tık güçsüz kalıyor benim için ama 2022 model bir araba alacaksam bunun dışında bütçemde araba yok
1.5’ler normalde ideali olurdu gözümde ama çok yeniler. 2.0 tsi alamayacağım için motorla biraz oynamak istiyorum ve 1.5’e bir şey yapan yok

O yüzden 1.4 alıp 200-220 civarında oynamak en eğlencelisi geliyor 😄
 
1.2 bi tık sorunlu bir motor gözümde. Yağ yakma veya arızalandığına biraz daha sık denk geliyorum.
1.0 bir tık güçsüz kalıyor benim için ama 2022 model bir araba alacaksam bunun dışında bütçemde araba yok
1.5’ler normalde ideali olurdu gözümde ama çok yeniler. 2.0 tsi alamayacağım için motorla biraz oynamak istiyorum ve 1.5’e bir şey yapan yok

O yüzden 1.4 alıp 200-220 civarında oynamak en eğlencelisi geliyor 😄
1.2 de ne gibi sorun gördünüz? 3 yıldır kullanıyorum, evet yağ sorunu var ama bu yakma değil, eksiltme ve 1.4 te ve 1.5 te de var yanılmıyorsam bu sorun. Normal olduğu da söyleniyor. Başka bir sorun da çok görmedim açıkcası
 
Bg en fazla hangisiyse o yani bu seçeneklerde 150lik 1.5 kişisel görüşüm en iyi araba en güçlü arabadır, konfor vs bakmam.
Konu dışı: 225lik 508 kullanan var mı görüşlerini alabilirm.
 
1.2 bi tık sorunlu bir motor gözümde. Yağ yakma veya arızalandığına biraz daha sık denk geliyorum.
1.0 bir tık güçsüz kalıyor benim için ama 2022 model bir araba alacaksam bunun dışında bütçemde araba yok
1.5’ler normalde ideali olurdu gözümde ama çok yeniler. 2.0 tsi alamayacağım için motorla biraz oynamak istiyorum ve 1.5’e bir şey yapan yok

O yüzden 1.4 alıp 200-220 civarında oynamak en eğlencelisi geliyor 😄
Bahsettiğiniz durumlar yağ yakma değilde eksiltme durumu tüm tsi lar da daha doğrusu benzinli turbo araçlarda olabiliyor.
 
bizim tsi motorlar bir kere yağ yaktı mı anlaşılan yakmaya devam ediyor. Yağ motordan yanma odası veya sızıntı şeklinde çıkabileceği o da yağ yakma aslında.
1.4lerde de duydum ama 1.2lerde daha sık denk geldim. Bunun dışında 2 araçta debriyaj sıkıntısı ve turbo arızalarına denk geldim. Başka birkaç konuda şikayet de duymuştum ancak benimkinin kişisel gözlem olduğunu lütfen unutmayın. Oto tamircisi değilim günde 20 tane araç görmüyorum, araba meraklısı bir çevrem var ordan geldiği kadar ve kendi gözlemim kadar bilgim.

Özetle: Öyle ciddi bir sorunu yok ama ufak tefek arıza konusunda 1.2 yi daha çok duyuyorum. 1.4’ün daha rafine olduğunu düşünüyorum
 
Ankette e-tsi yok??

Kafaya takılan nokta

Made in china üretim .
Fren balatasında bile china yazdımı burun kıvıran adamlarız.

Bu bataryanın ömrü nedir?
2 yıl garanti bittikten sonra 7. yılda hadi 9. Yılda iyi niyete girecek bir bataryamıdır?

Yoksa Akü kardesim bu Akü!
Sarf / tükenen/ biten ekipman.
Fiyat 1000 sterlin (ingiltere golf forumunda bir şahıs yetkiliden fiyat almış)

Valla durduk yere 19 bin masraf açacaksa

Koltugun altında
varsa fişini çekerim ben
e-tsi =>tsi dönüşümüGOLF-VIII-BATERIA-AKUMULATOR-5WA915107-NOWA-Pojemnosc-48-Ah.jpegb7ee19ba-e1b1-4586-abc6-bdeeb2ebd89a.jpg
 
1.2 sahipleri ayda kaç lt yağ ekliyor da sorunsuzluk ekonomi ve dayanıklılık anlamında 1.2 oyunu kullanmışlar merak ettim doğrusu
 

3 tane 1.0 tsi Golf sahibi oldum, suanda 1.5 tsi Passat kullaniyorum, sehir icinde cok bir fark yok (istanbul), trafik nekadar akarsa okadar gidiyor, sehirlerarasi 80-120 arasi hizlanmada gücünü cok belli ediyor, 120 üstü daha cigerli kopuyor ama ben genelde 120'yi gecmem.

Özet olarak; Motor konusu sürüs tarzina ve güzergaha göre degisir, Golf 1.0 tsi sürücülerin %90'nini memnun eder, memnun etmeyeni 1.5 tsi da mutlu etmez, onlari 2.0 tsi anca keser. Tekrar Golf alacak olsam 1.0 tsi alirdim, hep comfortline sahibi oldum, motor yerine donanima öncelik verirdim.
 

Geri
Üst Alt