Orijinal jant herzaman hayat kurtarır lastik patladı ve baya bi asfalta kadar böyle gittim hatta asfaltta bile gitmişiz arkadaşlarımın dediğine göre 3 kişi aractaydık .Lastik paramparça oldu davulumbaz yarıldı janta zerre esneme veya hasar olmadı
Allah korumuş hocam valla orjinalin sağlamlığını bir kez daha görmüş oldukOrijinal jant herzaman hayat kurtarır lastik patladı ve baya bi asfalta kadar böyle gittim hatta asfaltta bile gitmişiz arkadaşlarımın dediğine göre 3 kişi aractaydık .Lastik paramparça oldu davulumbaz yarıldı janta zerre esneme veya hasar olmadı
bencede öyle replika bana iyi gelmiyor güzel de dursa sağlam gelmiyor şahsen 18" proteria ya 8.400 verene kadar 6.000 e orjinal dijon almak daha mantıklı belki üstüne bir de katlanır ayna bile takılabilir kalan parayla ben galiba şansımı dijondan yana kullanacağım önce bir onu alayım da sonrasında bir sebring alırım artıkKişisel olarak her zaman orijinal ürün tercih etmeye özen gösteririm. Forumda daha önce bu konu çokça tartışılmıştı orada da orijinal ürün tarafındaydım. Görsel olarak replika aynı dursa da arka plandaki mühendislik hesapları, metalürji özelliklerini düşününce canımızı emanet ettiğimiz ürünlerde risk almayı uygun görmüyorum.
İşin diğer bir tarafı ise replika jant ile arasındaki fiyat farkını ilerleyen dönemde kapanacağını düşünüyorum. Bugün 6000 TL'ye alınan replika jant satarken araca ne kadar değer katar veya aracı satarken çıkarıp 2.elde satmaya çalışsanız az bir zararla satabilir misiniz meçhul. Ama orijinal ürünlere özellikle golf gibi bir araç için her zaman talep olacaktır, yani bu jantı 4-5k fazla verip aldığınızda verdiğiniz farkı büyük oranda aracı satarken veya araçtan çıkarıp satarken zaten geri alacaksınızdır.
hocam senin araba benzinli mi 19 larla nasıl yürütüyorsun o sarı canavarıVay vay vay… Konuyu okuyunca fiyatlara baktım da 1,5 sene önce 3700 liraya aldığım jant bugün indirimle 8400 lira olmuş. Arıcıoğlu’ndan 19” Pretoria almıştım. Nadiren yüksek hızda orta büyüklükte birkaç çukura girmiş olsam da şimdiye kadar janttan yana bir sıkıntı yaşamadım. Kaliteli replikaya öcü olarak bakmayın ama orijinalini ve temizini 9-10 bin ₺ civarına bulabiliyorsanız değerlendirin, kafanızda soru işareti kalmasın. Benim aldığım zaman orijinal ile replika arasında neredeyse iki katı fiyat farkı vardı ama şu an fiyat açısından orijinal daha makul görünüyor.
Bu görsel bir soru gibi gözükse de öncelikle güvenlik ve emniyet ile ilgili bir konu.Golf 7 aracım var jant konusunda karar veremiyorum bir sürü jant baktım replika olarak proteria , veya bbs tarzı jantlar baktım orjinalde de durban , sebring , dijon , fr jantı , pegasus , interlagos aklınıza ne gelirse 18" düşünüyorum yay olarakta eibach pro kit alıcam aracım 1.6 tdi yani arkalar torsiyon . jantı gümüş renkte istemiyorum aracım beyaz olduğu için gam metal veya siyah jantlar tercihimdir aldığımda boyatadabilirim o yüzden siyah ın gidebileceği jantlar daha iyi olur . Yorumlarınız bekliyorum)
18" jant bakıyorum bende. Araç beyaz. Gunmetal veya hafif mat ürünlerle ilgileniyorum, yeri gelmişken size sorayım.Vay vay vay… Konuyu okuyunca fiyatlara baktım da 1,5 sene önce 3700 liraya aldığım jant bugün indirimle 8400 lira olmuş. Arıcıoğlu’ndan 19” Pretoria almıştım. Nadiren yüksek hızda orta büyüklükte birkaç çukura girmiş olsam da şimdiye kadar janttan yana bir sıkıntı yaşamadım. Kaliteli replikaya öcü olarak bakmayın ama orijinalini ve temizini 9-10 bin ₺ civarına bulabiliyorsanız değerlendirin, kafanızda soru işareti kalmasın. Benim aldığım zaman orijinal ile replika arasında neredeyse iki katı fiyat farkı vardı ama şu an fiyat açısından orijinal daha makul görünüyor.
Benzinli hocam. Çok keyifli, bence her Golf’ün bir 19” Pretoria’sı olmalıhocam senin araba benzinli mi 19 larla nasıl yürütüyorsun o sarı canavarı
görüntü harika ama araba gitmez gibi geliyor ve de konforun içine ederBenzinli hocam. Çok keyifli, bence her Golf’ün bir 19” Pretoria’sı olmalı![]()
eski jantları kışlık olarak kullanıcam elden çıkarmıyıcam geriye dönüş çok zor olmaz ya dijon alıp deneyeceğim ya da sebring falan bakıcam başka yol bulamadım sebring i de alınca araba 7,5 r line komple dönüşüm şart olurBu görsel bir soru gibi gözükse de öncelikle güvenlik ve emniyet ile ilgili bir konu.
Teknik olarak tabi ki orijinal almalısınız, ya da CMS gibi güvenilir bir yan sanayi.
Orijinal alıp güvenle binebilirsiniz.
ya da
Replika alıp bir süre binip (başınıza bir şey gelmez ise) onları zar zor satıp üste tekrar ilave para ödeyip eski orijinallerinizi geri alabilir ve mutlu olabilirsiniz.
bende öyle düşünüyorum dijon hoşuma gidiyor bakalım kısmette ne varsa o olur göreceğizBence Golfe en çok yakışan Jant 17 Dijon, 1 ay önce sıfır lastikli 2. el Jant lastiği 5500 TL ye almıştım.
Beyaz araçlarda ben siyah detaylı Clubsport veya Jurva jant modellerini beğeniyorum, bakmadıysanız bir düşünün derim.18" jant bakıyorum bende. Araç beyaz. Gunmetal veya hafif mat ürünlerle ilgileniyorum, yeri gelmişken size sorayım.
Arıcıoğlunun bu ürünleri EMR jant vs kimin markası? Bunlar kötü ürünlermi? Orjinale kıyasla kasiste büküldü kırıldı vs dertleri olurmu ?
https://www.jantdunyasi.com/jant-modelleri?multi=2-11+3-14+1-2