golf 7 dsg problemi


HCIHAN

Üye
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
78
Tepkime puanı
4
İsim
Hüseyin
Merhaba ben bugün siteye üye oldum. Golf 7 düşünürken bayideki satış temsilcisine istediğimiz donanımı sorduk oda bize sizin istediğiniz donanımda bir aracımız var bu hafta Türkiyeye geliyor dedi. bizde kanaat getirince kapora ödedik. Donanıma gelirsek 1.6 TDi Highline dsg. bu sitede aracla ilgili bircok şey öğrendim. Teşekkür ederim. Bazı incelemelerimde dsg sorunları konusundaki paylaşımlar beni korkuttu. Daha önce otomatik vites kullanmadım. Test sürüşü yaptım güzeldi. DSG kullanımında dikkat edilecek önemli konuları (nasıl kullanılır dsg için ek garanti yapılmalımı) ve arıza hususları konusunda bilgi verebilirmisiniz. Teşekkürler.

 
Hayirli olsun hocam aramizada hosgeldiniz. Bundan onceki tum araclarinizi unutun ve vitessiz bir otomobil kullanmaya hazirlanin derim :)

 
@HCihan google amcaya dsg yazarsanız yüzlerce konuda binlerce olumsuz yada olumlu mesaj çıkacaktır.Ben hep golf kullandım önceki araçlarım manueldi ama istanbul trafiği bezdirince otomatik vakti geldi dedim ve sizin gibi araştırmaya koyuldum yorumları okudukça korktum.Aracı yolda kalanlar 1-3-5 çalışıyor 2-4-6 çalışmıyor yazanlar mekatronik bozulmuş yazanlar vs vs vs ben en sonunda karar verdim aldım...Son derece konforlu geçişler saniye değil salisede oluyor ekrana bakmazsan araç kaçıncı vitesde takip bile edemezsin yakıt anlamında hep seni düşünüyor istersen performansta gösterir...bunlarla birlikte 10bin kmde ki aracımın baskı balatası serviste garantiden değişti :)

Sen sadece konforuna odaklan hocam zaten 2 yıl garantin var bakımlara servise gittikçe iyi niyet garantiside oluyor arızalanır mı diye düşünme sonuçta kul yapısı tabi ki arızalanabilir.

 
@Burak_Senbas kardeşim balata değiştirmene sebep olan durum'u paylaşabilirmisin.
belli zamanlarda araç ilk kalkış anında jııırrrr gibi bir sürtme sesi yapıyordu.hatta telefona bile çekmiştim servise gitmeden silmeseydim yüklerdim, onu dinlettim balata değiştirelim dediler değişimden sonra henüz öyle bir ses duymadımım.3-4 ay oluyor değişeli.

 
Merhaba ben bugün siteye üye oldum. Golf 7 düşünürken bayideki satış temsilcisine istediğimiz donanımı sorduk oda bize sizin istediğiniz donanımda bir aracımız var bu hafta Türkiyeye geliyor dedi. bizde kanaat getirince kapora ödedik. Donanıma gelirsek 1.6 TDi Highline dsg. bu sitede aracla ilgili bircok şey öğrendim. Teşekkür ederim. Bazı incelemelerimde dsg sorunları konusundaki paylaşımlar beni korkuttu. Daha önce otomatik vites kullanmadım. Test sürüşü yaptım güzeldi. DSG kullanımında dikkat edilecek önemli konuları (nasıl kullanılır dsg için ek garanti yapılmalımı) ve arıza hususları konusunda bilgi verebilirmisiniz. Teşekkürler.
Değerli Hocam, 

Golf tutkunu Dostlar arasına hoş geldiniz. 

DSG ile duyduğunuz haberlerin pek çoğu gerçek olmayan abartılı hikayeler.  

Kusursuz demiyorum elbette iki buçuk yılda 4 arıza ile karşılaştım. Bu kadar satılan ve kullanılan bir araç ve şanzıman için normal kabul edilebilecek değerler 

Hayırlı olsun 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Merhaba ben bugün siteye üye oldum. Golf 7 düşünürken bayideki satış temsilcisine istediğimiz donanımı sorduk oda bize sizin istediğiniz donanımda bir aracımız var bu hafta Türkiyeye geliyor dedi. bizde kanaat getirince kapora ödedik. Donanıma gelirsek 1.6 TDi Highline dsg. bu sitede aracla ilgili bircok şey öğrendim. Teşekkür ederim. Bazı incelemelerimde dsg sorunları konusundaki paylaşımlar beni korkuttu. Daha önce otomatik vites kullanmadım. Test sürüşü yaptım güzeldi. DSG kullanımında dikkat edilecek önemli konuları (nasıl kullanılır dsg için ek garanti yapılmalımı) ve arıza hususları konusunda bilgi verebilirmisiniz. Teşekkürler.
şimdiden hayırlı olsun Cihan hocam, MK7 4. yılı bu sene ve ilk yıllardaki kronik (çok tekrarlayan) sorunların hepsi çözüldü, bu bir avantaj, diğer yandan dsg evet sunduğu konforun yanında şanzımanın sevmediği şeyleri yapmayı alışkanlık haline getirirseniz erken yıpranabiliyor, ancak maddi anlamda bir zararı olmuyor size, garantisi bitse bile iyi niyet garantisi ile sorununuz çözülüyor...

 
Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum DSG şanzımanda önce vitesi N konumuna getirip motoru kapatıp ondan sonra mı P konumuna almak gerek? Yoksa D'den direkt olarak P'ye çekip motoru ondan sonra mı kapatmalıyız en sağlıklı kullanım şekli başlangıçta ve motor kapatırken nasıldır? Hatta küçük duraksamalarda ne yapmak gerekir onu da bilen varsa...

 
@mesla önce durup boşa alıyoruz. El freni çekip yükü el frenine bindiriyoruz. Sonra p ;)

 


Geri
Üst Alt