CLA200 AMG'den F30 320İED geçiş ?


musiqzz

Üye
Katılım
29 Eki 2018
Mesajlar
246
Tepkime puanı
250
Konum
istanbul
İsim
Oğulcan
Araç
Scirocco
Merhaba arkadaşlar ailemizde 2013 model mercedes cla 200 AMG araç var hem biraz değişiklik hem model yükseltme hemde arkadan itişin cazibesi için 2015-2016 320İED 170HP Luxury Line veya Sport Line araca geçmeyi düşünüyoruz. CLA'dan önce e90 316i araca sahiptik yani az çok bmw dinamiklerini biliyorum. Sizce nasıl bir tercih olur yorumlarınızı merak ediyorum...

 
Çok iyi bir tercih olur. Hem sürüş hem konfor anlamında seviye atlarsınız. O kasa AMG'ler çok sert ve konforsuz. Ayrıca iç mekanda klostrofobik ortam var, sürüş pozisyonunu hiç beğenmiyorum. İmkan var ise 1.6 benzin 170 hp ve ZF 8'in keyfini çıkarın.

 
@musiqzz Hocam f30 kesinlikle çok cazip bir araç. Sürüşü, dinamiği, zf şanzımanın kusursuzluğu, uzar gider.  Arkadaşa katılıyorum iyi bir ekspertiz yaptırmak şart. Pek çok kronik sorunu var fakat çoğunun çözümü basit ve düşük maliyetli. 

Temel handikaplardan biri de f30'ların retrofit işlemlerinin çok pahalı olması. O sebepten mümkünse bütçeyi biraz zorlayıp donanımlı bir paket alırsanız çok iyi olur. (koltuk ısıtma, hız sabitleyici, m direksiyon gibi) Sanırsam luxurylerde koltuk ısıtma standarttı. 

Şimdiden hayırlı olsun. 

 
arabaya laf yok ama yorulmamışını bulmak bence çok zor.

 
Golf 7 den bi ay öncesine kadar geçmiş olduğum arabadır (3.20iED Techno) kendileri. Çok zevkli, atik, konforlu, sessiz ve genis bir araba olarak izlenimim var. Boyasız-hasarsız olarak aldım aile aracı olmasına dikkat ettim. Fakat yine de bakımsız bir araç çıktı çünkü oksijen sensörü ve turbo basınç valfinden (tahrik hatası) dolayı biraz masraf yaptım. Kronik sorunları biraz fazla ama hepsi küçük maliyetlerle halloluyor. CLA kullanmadım ama keske daha önce f30 alsaydım diyorum. 

 
Golf 7 den bi ay öncesine kadar geçmiş olduğum arabadır (3.20iED Techno) kendileri. Çok zevkli, atik, konforlu, sessiz ve genis bir araba olarak izlenimim var. Boyasız-hasarsız olarak aldım aile aracı olmasına dikkat ettim. Fakat yine de bakımsız bir araç çıktı çünkü oksijen sensörü ve turbo basınç valfinden (tahrik hatası) dolayı biraz masraf yaptım. Kronik sorunları biraz fazla ama hepsi küçük maliyetlerle halloluyor. CLA kullanmadım ama keske daha önce f30 alsaydım diyorum. 
Baklava listesine giren biri daha yakaladim


Hayırlı olsun ustad
 
arkadaşlar herkese çok teşekkürler luxuryline ile sportline arasında gidip geliyorum şu an :)

 
@HONEY hocam Van a yolunuz düşerse kesinlikle beklerim kahvaltı sonrası güzel bi etkinlik yaparız Van gölü kıyısında 😊

@musiqzz Luxury gerçekten güzel araba, taba, jant, harman vs. hoş gerçekten. Yanı dışarıdan az çok hepsi aynı ama içindeki atmosfer olarak luxury gerçekten premium hissinin en üst seviyesini yansıtıyor. Tekrardan hayırlı olur insallah. 

 
@musiqzz Çok mantıklı tercih olur , benim de listemde olan arabalardan ama ben sadece 40th Year Edition alırım ki N13B16 Kodlu motor olsun , diğer 3 silindirli F30 Modelleri çok fazla dile düşmese de biraz üzüyor , ayrıca aracın önceki sahipleri çok önemli , ülkemizde TOFAŞ/ŞAHİN muamelesine çok fazla maruz kalan bir araç , yanlama/drift adına ne derseniz deyin tecrübem ile sahip apaçi tayfası elinde hard kullanımdan dolayı DSG'yi aratır halde şanzıman masrafları doğurabiliyor bilginiz olsun , alırsanız serviste yağ ve değişimi ve kontrolü muhakkak yaptırın ....

Bir dip not bırakayım , 2 yıl önce Bursa Teknik Oto Bmw servisine ZF8HP30 Şanzıman fiyatı için gittiğimde verilen rakam 14.800 EURO + İŞÇİLİK 'ti ...

 
@DoğanARABACI

Bmw alıpta dısardan master bir sanayi ustanız yoksa adamın ümmüğünü sıkar borusan servisler.

Bmw.com.tr

Pesin baştan ödersen 3 yıılık / 4 yıllık  km sınırlandırmalı ve kdv hariç bakım paketleri var adamların.

Mesela 4 yıl 60.000 km ile sınırlı (yılda 15.000 km / 4 adet bakım) paketinin fiyatı 11.994 +kdv (14.152 tl )

Bu fiyat 4 yıllık pesin verirsen %20 indrim yapılmış fiyat.

Yoksa her yıl icin ben yıllık ödeme yaparım diyene 17 bine falan çıkar 4 yııllık masraf.

Öyle ne gerekiyorsa değisir hersey dahil fiyat falanda  zannetmeyin.

İlk 3 yıl sadece filtreler + yag

Son 4. Yıl bakımında extra ön+arka balata + fren hidroligi değisimi dahil fiyata. O kadar. 

3 yıl 9 aydır yollardayım.(tdi manuel) km 73 bin 

15k (830 doğusta)

30k  (550 )

45k  (550)

60k (650)

Periyodik bakımlarına 

2500 param gitti (filtreler mann yağ hep motul iscilik dahil fiyatlar)

Halk ekmek 1,25

(Vw) Halk arabasının 4 bakımı 2500 

Allah razı olsun!!!!!!!

Screenshot_20210827-115053.png

 

@DoğanARABACI

Bmw alıpta dısardan master bir sanayi ustanız yoksa adamın ümmüğünü sıkar borusan servisler.

Bmw.com.tr

Pesin baştan ödersen 3 yıılık / 4 yıllık  km sınırlandırmalı ve kdv hariç bakım paketleri var adamların.

Mesela 4 yıl 60.000 km ile sınırlı (yılda 15.000 km / 4 adet bakım) paketinin fiyatı 11.994 +kdv (14.152 tl )

Bu fiyat 4 yıllık pesin verirsen %20 indrim yapılmış fiyat.

Yoksa her yıl icin ben yıllık ödeme yaparım diyene 17 bine falan çıkar 4 yııllık masraf.

Öyle ne gerekiyorsa değisir hersey dahil fiyat falanda  zannetmeyin.

İlk 3 yıl sadece filtreler + yag

Son 4. Yıl bakımında extra ön+arka balata + fren hidroligi değisimi dahil fiyata. O kadar. 

3 yıl 9 aydır yollardayım.(tdi manuel) km 73 bin 

15k (830 doğusta)

30k  (550 )

45k  (550)

60k (650)

Periyodik bakımlarına 

2500 param gitti (filtreler mann yağ hep motul iscilik dahil fiyatlar)

Halk ekmek 1,25

(Vw) Halk arabasının 4 bakımı 2500 

Allah razı olsun!!!!!!!

Ekli dosyayı görüntüle 49931
Çok haklısınız , hep derim , herkes her arabayı alabilir ama herkes her arabaya bakamaz , bir malı almak kadar işletmek te çok önemli , ben Bursa alınabilecek F30 bulamadım , inşallah arayan arkadaşlar bulabilir , çok doğru bir sanayii lafı vardır , ilk sahibi BMW'ye biner , ondan sonraki sahiplerine BMW biner , diye...

 

Geri
Üst Alt