tamamdır teşekkür , bende önleri 312 yaptım geçen yıl , bazen sanki arkalar çok hafif kalıyor yada hiç tutmuyor gibi hissediyorum , belkide arka balatalar bitiyor artık ondandır ..Golfte fren guncellemesi yoktu, dedigim gibi orijinaller duruyor ama cok zorlaniyor 240 la giderken onunuze biri atladiginda 130’a falan inince zorlaniyor. Uguldamalar basliyor, duruyor ama iste gucu az. Orijinaller boyutuna gore mukemmel is yapiyor ama, stage1 arac icin bile bence gayet yeterli.
Arabanin frenlemesinin 80% ni onler yapiyor zaten, tum agirlik on tarafta frene basinca yigildigi icin tum gorevler onlerde. Yani sacmalama falan yapmıyor, kodlamalar arkalar icin yok zaten onler icin var sadece.
Orijinal arkalar 272mm, GolfR lar ise 310mm ama 4 ceker olmasindan kaynakli aracin arkasi daha agir tabiki. Neyse videoda da bahsettim zaten, arkalarifa yakin zamanda degistirecegim ama boylede bir dengesizligi yok, arkalarda zaten cok fazla bir frenleme gucu yok
Merhaba,Merhaba, konuyu hortlatmış olacağım sanırım ancak yazılımlı (130hp) 1.0tsi aracım var , orjinal 276mm diskler ve trw balata kullanıyorum.
Her zaman olmamakla beraber, tempolu kullandığımda özellikle yüksek süratlerden düşerken veya üst üste 1-2 sert frenden sonra şiştiğini hissediyorum.
Derdim fren mesafesini kısaltmak değil daha çok tempolu kullanımda "su yapmayacak" biraz daha güçlü hissettirecek şekilde frenleri geliştirmek.
Bunun için set olarak frenleri mi güncellemek daha mantıklı yoksa, daha kaliteli balata veya soğutmak için farklı yöntemler mi kullanmak daha mantıklı acaba?
Videoyu sesli şekilde izleyemedim ancak mesajları ve karşılaştırmayı okudum, gelen mesajları da okudum, bu konuda tecrübe sahibi kişiler de var anladığım kadarıyla. Bu konudaki yorumlarını merak ediyorum.
Ayrıca fren hidroliği konusu da önemli bildiğim kadarıyla. Orjinalde dot4 kullanıldığını biliyorum ancak iyi bir dot4 veya dot5.1 kullanılması bu bahsettiğim durumu etkileyebilir mi?
Şimdiden teşekkürler.