Aksesuar/Modifiye Önerisi


Netrodo

Üye
Katılım
11 Ağu 2020
Mesajlar
313
Tepkime puanı
124
İsim
Ömer Kaan
Merhabalar,

2020 Model Aracım Var. Bir Süre Sonra 5000TL İle Arabama Bişey Yaptırmak İstiyorum. Sizce Ne Yaptırmalıyım? Aracım 2020 Atlantik Mavi Comfortline. Aklımda Replika 18 Gun Metal Sebring ve Lastik Var. Ancak Taiwan Ön Arka Farda Taktırabilirim. R-Line Dönüşüm Düşünüyorum. Nereden Başlamalıyım?

 
Hocam öncelikle foruma hoşgeldiniz. Yanlış anlamayın ama merak edilen her fikir için bir konu açılırsa forumda aradığımızı bulamayız. Bunun için tek bir konu altında sorularınızı iletirseniz sizin için de takip etmesi kolay olur. 

Bir de aracınızı göremedik, fotoğraflarını paylaşırsanız daha yerinde yorumlar yapılabilir. 

 
Hocam öncelikle foruma hoşgeldiniz. Yanlış anlamayın ama merak edilen her fikir için bir konu açılırsa forumda aradığımızı bulamayız. Bunun için tek bir konu altında sorularınızı iletirseniz sizin için de takip etmesi kolay olur. 

Bir de aracınızı göremedik, fotoğraflarını paylaşırsanız daha yerinde yorumlar yapılabilir. 
Forum işleriyle çok yakın değilim o yüzden acemiliğime denk gelmiş olabilir kusura bakmayınız. Aracım ektedir.

892B7922-640A-40BE-9D08-0C5194FDC3D1.jpeg

FC9091B4-5D0D-4012-BB03-A36519910CD5.jpeg

 
Orjinal 16 jant çıkartılıp 18 replika yanlış tercih olur benim görüşüm. Ön ve arka far-stop alabilirsiniz. Güvenlik opsiyonları taktırabilirsiniz sonradan.

 
5 bin bütçe bu işler için artik cok kısıtlı kalıyor maalesef. Yerinizde olsam ilk olarak orijinal bir dijon ya da durban alıp takar yoluma devam ederdim.

 
Merhabalar,

2020 Model Aracım Var. Bir Süre Sonra 5000TL İle Arabama Bişey Yaptırmak İstiyorum. Sizce Ne Yaptırmalıyım? Aracım 2020 Atlantik Mavi Comfortline. Aklımda Replika 18 Gun Metal Sebring ve Lastik Var. Ancak Taiwan Ön Arka Farda Taktırabilirim. R-Line Dönüşüm Düşünüyorum. Nereden Başlamalıyım?
Hocam hitalarınızı 3bine sattınız diyelim, 8bin bütçeniz var.

Size tavsiyem temiz bir Dijon jant-lastik takımı + spacer + far

Minimum maliyetle maksimum görsel bu şekilde olur bence.

Beyaz aydınlatmalar için @zulalyolabi ile iletişime geçebilirsiniz, elinde vardır belki.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Netrodo ilk önce Jantları değiştirin, araçtaki en önemli değişikliği jantlar sağlıyor ama arkadaşlarımın da belirttiği gibi orjinal jant almaya bakın.

saygılar.

 
Hocam ne yaparsan yap, arkadaşların dediğini gibi replika jant işine girme.

 
Aynı renk araçtan bende de var aracın üzerinde dijonlar orjinal gelmişti. Sonrada orjinal jurvaya döndüm. 

Bazı durumlar maddiyata bağlı ben dijonu bu araca bir türlü yakıştıramadım. Aracın rengi koyu jantlar ufak kalıyordu. Jurvaları takınca gerçekten yakıştı. Orjinal jurva yada sebring takarsanız değiştirin. Paranız yetmezse farlarla stopları değiştirin derim. 

Jurvalarla birlikte orjinal spor süspansiyonla gelen yaylar takıldı araca görseli güzel oldu.

Fikir vermesi açısından...

IMG_7001.JPG

IMG_E8953.JPG

8571F588-42A1-4306-B748-D7666E2E628C.jpeg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Orjinal 16 jant çıkartılıp 18 replika yanlış tercih olur benim görüşüm. Ön ve arka far-stop alabilirsiniz. Güvenlik opsiyonları taktırabilirsiniz sonradan.
Taiwan farlar garantiyi bozmayacaksa ilk onları yaptırmak istiyprum zaten hocam

 
Hocam hitalarınızı 3bine sattınız diyelim, 8bin bütçeniz var.

Size tavsiyem temiz bir Dijon jant-lastik takımı + spacer + far

Minimum maliyetle maksimum görsel bu şekilde olur bence.

Beyaz aydınlatmalar için @zulalyolabi ile iletişime geçebilirsiniz, elinde vardır belki.
Dijon yerine başka seçenek yokmu? R-Line dönüşüm istediğim için Sebring istiyordum ben

 

5 bin bütçe bu işler için artik cok kısıtlı kalıyor maalesef. Yerinizde olsam ilk olarak orijinal bir dijon ya da durban alıp takar yoluma devam ederdim.
Durban bulabilirsem çok iyi olacak orjinal olarak

 

Geri
Üst Alt