Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Styledaki mercekli led performance farlar life paketteki düz ledlere göre çok iyi diyebilir miyiz peki? Yani gece sürüşünde çok daha rahat mı sürüş sağlıyor? Sonuçta bi IQ-Light değil styledekiler :)

İkisi arasındayım şu an. Bütçe life’a yetiyor. Zorlarsam style da alabilirim.

Golf 7.5 Highline düşünüyordum ikinci el ancak gereksiz pahalı bir piyasası var. Düşük km olanları 2 milyona satacaklar nerdeyse. Alan da olduğunu düşünmüyor. Aylardır aynı arabalar ilanda duruyor. Uzun süredir takip ediyorum.
Sıfır her zaman daha iyidir. Kimsenin yıllardır bindiği araca ederinden fazla vermeyin bence. Üstelik GSR2 ile gelen güvenlik donanımları dahi Golf 8.5 almak için önemli bir nedendir.

Style ve Life farlar arasındaki farkı deneyimlemedim fakat matrix far olmadığı sürece çok büyük fark edeceğini düşünmüyorum. Aslında style’ ın ön ve arka farları örneğin matrix gibi daha özel olmalıydı.
 

Eski bir golf kullanıcısı olarak 2.300-2.400 fiyatlar akıl alır gibi gelmiyor. 8 gerçekten konforlu, sessiz iyi bir araçtı. Ancak gerek fiziksel tuşların azlığı gerekse yazlım sorunları yine de bir şeyler eksik hissettiriyordu. 8.5’da çözülmüş ise de fark çok çok fazla. 7.5’a inilmez ise de iyi fiyatlı temiz bir 8’in 8.5’dan daha çok tercih edilebilir olduğunu söylemek lazım.

Hoş kendi adıma bu fiyat bandında ne 8 ne de 8.5 tercih eder adeta hormonlu golf diyeceğim Hyundai ioniq 5 bakarım. 2.050’ye sıfırlarını veriyorlar. Dsg derdi motor bakım derdi vs yok.
 
Life ve style golf Fiyatlamaları konusunda ?

Kasım ayı ortasında bir kampanya olurmu bilinmez ama

Life icin 2100
Style icin 2350 verilmesi gereken üst sınırlardır

Zam geldi life golf 2230 oldu diyen ST nin masasından çayları devirip kalkın
 
Esas 150 lik style alınır mı diye yazı tura atan hata yapar

2700 vericez öylemi 150 lik style golfe?

116 lık style 2300 iken + 34 Beygire 400 bin daha bayılmak?

Zır deli olan alır !!!
 
Son düzenleme:
Esas 150 lik style alınır mı diye yazı tura atan hata yapar

2700 vericez öylemi 150 lik style golfe?

116 lık style 2300 iken + 34 Beygire 400 bin daha bayılmak?

Zır deli olan alır !!!
Alanlar kuvvetle muhtemel zır deli olacak ki 2.el'de 150hp olanlar arabayı r-line sanıp ona göre değer biçiyorlar kapıyı açıp merhaba dedikleri rakam 2.5m

2350 hadi biraz daha yukarısı olsa 17.000 kilometrede 150'lik style alacaktık kuzenime ancak satıcılar fazla nazlı çıktı. 1.0 life golften inip üstüne 800k kadar bir ücret ödeyince bari 1.0'dan iyi yürüsün fabrikasyon verileri aynı olan 116 lık 1.5 almayalım dedik ancak 2.ellerde aradığımızı bulamayıp 0, 2025 model style anemon mavisi ile araç arama olayını bitirdik.

Bu arada renk farkından olacak sanırım ama 2.370.000 total rakam çıkardılar birkaç eşantiyonla birlikte. Araç salı günü teslim edilecek faturası kesildi. Ayın 5 inde 2400 leri bulacağı söylense de malum yıl sonu geldiği için 2.300 bandına rahatlıkla 0 bulunabilir diye düşünüyorum.

Bu arada en son eylül sonu teslim edilmiş 1.5 150'nin fiyatı 2.590, R line ise 2740'dan satılmış. Style 150 yıl sonuna kadar daha gelmez dediler
 
Esas 150 lik style alınır mı diye yazı tura atan hata yapar

2700 vericez öylemi 150 lik style golfe?

116 lık style 2300 iken + 34 Beygire 400 bin daha bayılmak?

Zır deli olan alır !!!
Gecen ay kampanyada 2,8e 1,5tsi tayron life verdiler.
2,4e phev impression passat satildi
2,5a hala sr tesla premium satiliyor (210bg)

Golf icin gercekten pahali.
 
Alanlar kuvvetle muhtemel zır deli olacak ki 2.el'de 150hp olanlar arabayı r-line sanıp ona göre değer biçiyorlar kapıyı açıp merhaba dedikleri rakam 2.5m

2350 hadi biraz daha yukarısı olsa 17.000 kilometrede 150'lik style alacaktık kuzenime ancak satıcılar fazla nazlı çıktı. 1.0 life golften inip üstüne 800k kadar bir ücret ödeyince bari 1.0'dan iyi yürüsün fabrikasyon verileri aynı olan 116 lık 1.5 almayalım dedik ancak 2.ellerde aradığımızı bulamayıp 0, 2025 model style anemon mavisi ile araç arama olayını bitirdik.

Bu arada renk farkından olacak sanırım ama 2.370.000 total rakam çıkardılar birkaç eşantiyonla birlikte. Araç salı günü teslim edilecek faturası kesildi. Ayın 5 inde 2400 leri bulacağı söylense de malum yıl sonu geldiği için 2.300 bandına rahatlıkla 0 bulunabilir diye düşünüyorum.

Bu arada en son eylül sonu teslim edilmiş 1.5 150'nin fiyatı 2.590, R line ise 2740'dan satılmış. Style 150 yıl sonuna kadar daha gelmez dediler
Bir kaç bayiden neredeyse geliş fiyarına sattıklarını teyit ettim. Geçen sene lansmanda life’ ı 47.000€ ya verirken şu anda style’ ı 48.800€ ya vermişler. Golf kampanyası yeni yapıldı, daha da düşeceklerini sanmıyorum. Ancak şöyle yapabilirler Kasım girişlilere yüksek fiyat çekip, eski girişlileri mevcut fiyattan verebilirler. Bunlar benim tahminlerim, bir kaç güne belli olur.
 
Alanlar kuvvetle muhtemel zır deli olacak ki 2.el'de 150hp olanlar arabayı r-line sanıp ona göre değer biçiyorlar kapıyı açıp merhaba dedikleri rakam 2.5m

2350 hadi biraz daha yukarısı olsa 17.000 kilometrede 150'lik style alacaktık kuzenime ancak satıcılar fazla nazlı çıktı. 1.0 life golften inip üstüne 800k kadar bir ücret ödeyince bari 1.0'dan iyi yürüsün fabrikasyon verileri aynı olan 116 lık 1.5 almayalım dedik ancak 2.ellerde aradığımızı bulamayıp 0, 2025 model style anemon mavisi ile araç arama olayını bitirdik.

Bu arada renk farkından olacak sanırım ama 2.370.000 total rakam çıkardılar birkaç eşantiyonla birlikte. Araç salı günü teslim edilecek faturası kesildi. Ayın 5 inde 2400 leri bulacağı söylense de malum yıl sonu geldiği için 2.300 bandına rahatlıkla 0 bulunabilir diye düşünüyorum.

Bu arada en son eylül sonu teslim edilmiş 1.5 150'nin fiyatı 2.590, R line ise 2740'dan satılmış. Style 150 yıl sonuna kadar daha gelmez dediler
Hayırlı olsun

Kampanya olur / olmaz

2350 yi kasım / aralıkta helal edilebilir miktar olarak görüyorum

+ İndirim olursa metalik olanını 2320 ye falan verirlerse daha da güzel olur.

Sonuç: krediyle falan ev- araba alan kalmadı
Herkes birikimiyle (altın , faiz , euro ???) bu işlere giriyor.

Zulada parası yeterli olan style golfe girsin,
230 binim kenarda dursun altında şişmeye devam etsin Style golfe gerek yok demesin.

Turnayı acımadan 2 gözünden vurun style golf alın

Tam kuruşu kuruşuna life golf param var üzerine
+ 1 Lira param yok diyene bisey diyemem. Borclanmaya gerek yok ...bu arkadaşlarada life golfleri hayırlı olsun
 
Styledaki mercekli led performance farlar life paketteki düz ledlere göre çok iyi diyebilir miyiz peki? Yani gece sürüşünde çok daha rahat mı sürüş sağlıyor? Sonuçta bi IQ-Light değil styledekiler :)

İkisi arasındayım şu an. Bütçe life’a yetiyor. Zorlarsam style da alabilirim.

Golf 7.5 Highline düşünüyordum ikinci el ancak gereksiz pahalı bir piyasası var. Düşük km olanları 2 milyona satacaklar nerdeyse. Alan da olduğunu düşünmüyor. Aylardır aynı arabalar ilanda duruyor. Uzun süredir takip ediyorum.
Life paketteki (Led Basic farlar) tıpki eski halojen farlı araçlardaki gibi reflektörlü ‘dür,

Halojen farlı araçlarda görmüşsünüzdür. Ampülün arkasında ışığı yansıtan (ayna benzeri) bir krom reflektör bulunur, Işık ampülün arkasındaki krom reflektöre dolaylı yoldan yansıtılarak aydınlatma sağlanır, Fakat ampül reflektörün önünde konumlandırıldığı için kayıplar yaşanır, tam performans elde edilemez,

Led basic farlarda da aynı sistemi kullanır, Led diyotlar krom reflektörün üst kısmına konumlandırılmıştır, ışık reflektöre çarpar bu şekilde aydınlatma sağlanır, bu sistemde de ışık doğrudan değil —>dolaylı yoldan yansıtıldığı için aydınlatmada kayıplar yaşanır,

Style paketteki Led Performance farlarda ise;
Farlar merceklidir, Led diyotlar merceğin arkasında konumlandırıldığı için ışık —>kayıpsız olarak yola yansılıtılır, Kayıp yaşanmadan muazzam bir aydınlatma elde edilmiş olunur, Merceklerin diğer artısı (ışık dağılmadan) homojen şekilde aydınlatmanın gerçekleşmesine olanak sağlar,

Led Perfomance farların diğer özellikleri;

-Statik Viraj Farları
(40 km hıza kadar çalışır), dönüşlerde ve hafif virajlarda ekstra aydınlatma sağlar. Ve yine sinyal verdiğiniz yöne doğru aydınlatma sağlayarak dar sokak dönüşlerinde karanlıkta kalan bölgeyi aydınlatır. (bu özellik Life paketteki Led basic farlarda mevcut değildir),

-Entegre Sis Farları (Life pakette sis farı yoktur),

-Poor Weather Light:
yağmur yağdığında, asfalt ıslandığı için ışık asfalt yüzeyinde parlama/yansıma yapar ve bunun neticesinde aydınlatma kötüleşir, Silecekleri çalıştırdığınızda yağmur sensörü devreye girer ve farlar ışığın yoğunluğunda değişiklikler yapar ve aynı zamanda merceklerin konumunda da ufak değişiklikler yapılır, Bu sayede asfaltta yansıma/parlama azaltışmış okur ve sürücünün görüşü iyileştirilir.

Yağmur durduğunda ise halen asfalt ıslak olduğu için sürücü silecek kolunu 1 alt konuma yani (fasılalı silme moduna) alsa bile yağmur sensörü halen aktiftir, Yani (poor weather light) aydınlatması halen çalışmaya devam eder. (bu özellik Life paketteki Led basic farlarda mevcut değildir),

-Geri manevra park yardım aydınlatması: (farların içine “çapraz konumda” 80° derece açıyla konumlandırılmış —>entegre ekstra ikinci bir far bulunur, bu ikincil far park esnasında geri vitesi taktığınızda manevra park yardım aydınlatması devreye girerek her iki fardaki çapraz konumdaki farları devreye sokar, sağ ve solunuzda kalan 80° derece açıdaki karanlıkta kalan bölgeleri aydınlatır, bu sayede manevra esnasında olası tehlikeleri ve karanlıkta kalan veya görünmeyen engelleri ve dubaları görmenize yardımcı olur) (bu özellikte Life paketteki Led basic farlarda mevcut değildir).

@cengineer06 Life paketteki basic far ile Style paketteki farlar arasında dağlar kadar fark var, buyrun okuyabilirsiniz.
 
Style-Life seçiminde ben de çok düşündüm. Bu nedenle kişisel yorumlarımı paylaşayım. 116bg, torsiyon çubuklu bir araca 2.3M çok bence. 150bg, bağımsız süspansiyonu 2.3M a verseler hiç düşünmeden alırdım.

Bununla birlikte, 2024-2025 life ve style satılık ilanlarını bir süre takip ettim. Life ilanları çok daha hızlı satıldı. Style’ dan satılan çok olmadı. O fiyatlara çıkınca suv tercih ediliyor bence.

Bu özelliklerden yalnızca kör nokta uyarı sistemi önemli bence. Geri kalanların tamamı estetik öğeler.

-IQ Led olsa tercih sebebi fakat led far değil.
-10 renk ambiyans aydınlatma yeterli bence.
-Renkli cam ısı kesmiyor, film yapılmak zorunda zaten
-krom çıtaların hiç önemi yok.
-öndeki aydınlatmalı logo da bana fazla geliyor.
-sunroof hem görsel hem de tutulduğu için alınabilir ama ben pek kullanmıyorum.
Efendim renkli cam ısıyı kesmiyor, Bu cam filmi yapan yerlerin uydurduğu tamamen asparagas bir söylemdir, Böyle söylemeye mecburlar yoksa nasıl para kazanacaklar :)

Kaldı ki bu camlar renkli cam değildir, Renkli cam denilen şey aracın ön camı ve ön kapılardaki camlarına “renkli cam” denmektedir,

%65 karartılmış arka ve arka yan camlar:
bu camlar ise tıpki güneş gözlükleri gibi benzer bir teknoloji ile üretilen özel bir camdır, belki cam filmi daha fazla ısı kesici özelliği olabilir bu ayrı bir konu,

Style paketteki yarı deri / yarı alcantara koltuklar: En önemli avantajı terlemeyi önler,

Vaktimizin %95 ‘ini aracın içinde geçiriyoruz, koltukların konforu ve rahatlığı belki de en önemli unsurdur,

Life paketin koltukları görünce insan kendini Clio veya Polo ya binmiş gibi hissediyor, kullandıkları kumaş aşırı derecede kalitesiz, Golf 8,5 alacak olsaydım sırf bu koltuk meselesi yüzünden gider Style alırdım.
 
Hayırlı olsun

Kampanya olur / olmaz

2350 yi kasım / aralıkta helal edilebilir miktar olarak görüyorum

+ İndirim olursa metalik olanını 2320 ye falan verirlerse daha da güzel olur.

Sonuç: krediyle falan ev- araba alan kalmadı
Herkes birikimiyle (altın , faiz , euro ???) bu işlere giriyor.

Zulada parası yeterli olan style golfe girsin,
230 binim kenarda dursun altında şişmeye devam etsin Style golfe gerek yok demesin.

Turnayı acımadan 2 gözünden vurun style golf alın

Tam kuruşu kuruşuna life golf param var üzerine
+ 1 Lira param yok diyene bisey diyemem. Borclanmaya gerek yok ...bu arkadaşlarada life golfleri hayırlı olsun

Teşekkürler hocam
 
Efendim renkli cam ısıyı kesmiyor, Bu cam filmi yapan yerlerin uydurduğu tamamen asparagas bir söylemdir, Böyle söylemeye mecburlar yoksa nasıl para kazanacaklar :)

Kaldı ki bu camlar renkli cam değildir, Renkli cam denilen şey aracın ön camı ve ön kapılardaki camlarına “renkli cam” denmektedir,

%65 karartılmış arka ve arka yan camlar:
bu camlar ise tıpki güneş gözlükleri gibi benzer bir teknoloji ile üretilen özel bir camdır, belki cam filmi daha fazla ısı kesici özelliği olabilir bu ayrı bir konu,

Style paketteki yarı deri / yarı alcantara koltuklar: En önemli avantajı terlemeyi önler,

Vaktimizin %95 ‘ini aracın içinde geçiriyoruz, koltukların konforu ve rahatlığı belki de en önemli unsurdur,

Life paketin koltukları görünce insan kendini Clio veya Polo ya binmiş gibi hissediyor, kullandıkları kumaş aşırı derecede kalitesiz, Golf 8,5 alacak olsaydım sırf bu koltuk meselesi yüzünden gider Style alırdım.
Rahatlığı bir kenara, Estetiği çok önemli bence mk7'de midline plus koltuklar ne kadar rahat olsa da comfortline/highline paketlerdeki alcantara ile yan yana konulduğunda sanki amiral gemisi golf'e ait değil gibi aradaki geçiş çok keskin.

Tıpkı mk7'de olduğu gibi, günümüz kasasındaki 2 milyona satılan life golf'e o koltuklar yakışmıyor. Sonuçta bu araçları bizler üretmedik, bu araçları satın alan dostlarımızda üretmedi eleştiriye kapalı olacak veya bir üstüne gerek yok bu zaten iyi yorumu veya en azından gsr2 var acc var diye avunmak durumu sadece komikleştiriyor.

Bütçe müsaitse eğer style için sınırları bir tık zorlama imkanı varsa style, torsiyonuna rağmen kısıtlanmış 1.5 motoruna rağmen hala çok mantıklı bir seçenek. Müsait olmadığı durumlar varsa limitlerde alınmışsa life zaten baş tacı @Savatage üstada katılıyorum.

Bütçem müsaitti ancak Style almadım çünkü sunroof ağırlık yapıyor ses yapıyor, Mercek farın bir espirisi yok, 17" jant gereksiz büyük, alcantara koltuk falan araca bir konfor katmıyor ben seçenek olarak life tercih ettim diyen varsa 👒 kaldırıp ona da saygı duyduğumu belirtmek isterim.
 
Life paketteki (Led Basic farlar) tıpki eski halojen farlı araçlardaki gibi reflektörlü ‘dür,

Halojen farlı araçlarda görmüşsünüzdür. Ampülün arkasında ışığı yansıtan (ayna benzeri) bir krom reflektör bulunur, Işık ampülün arkasındaki krom reflektöre dolaylı yoldan yansıtılarak aydınlatma sağlanır, Fakat ampül reflektörün önünde konumlandırıldığı için kayıplar yaşanır, tam performans elde edilemez,

Led basic farlarda da aynı sistemi kullanır, Led diyotlar krom reflektörün üst kısmına konumlandırılmıştır, ışık reflektöre çarpar bu şekilde aydınlatma sağlanır, bu sistemde de ışık doğrudan değil —>dolaylı yoldan yansıtıldığı için aydınlatmada kayıplar yaşanır,

Style paketteki Led Performance farlarda ise;
Farlar merceklidir, Led diyotlar merceğin arkasında konumlandırıldığı için ışık —>kayıpsız olarak yola yansılıtılır, Kayıp yaşanmadan muazzam bir aydınlatma elde edilmiş olunur, Merceklerin diğer artısı (ışık dağılmadan) homojen şekilde aydınlatmanın gerçekleşmesine olanak sağlar,

Led Perfomance farların diğer özellikleri;

-Statik Viraj Farları
(40 km hıza kadar çalışır), dönüşlerde ve hafif virajlarda ekstra aydınlatma sağlar. Ve yine sinyal verdiğiniz yöne doğru aydınlatma sağlayarak dar sokak dönüşlerinde karanlıkta kalan bölgeyi aydınlatır. (bu özellik Life paketteki Led basic farlarda mevcut değildir),

-Entegre Sis Farları (Life pakette sis farı yoktur),

-Poor Weather Light:
yağmur yağdığında, asfalt ıslandığı için ışık asfalt yüzeyinde parlama/yansıma yapar ve bunun neticesinde aydınlatma kötüleşir, Silecekleri çalıştırdığınızda yağmur sensörü devreye girer ve farlar ışığın yoğunluğunda değişiklikler yapar ve aynı zamanda merceklerin konumunda da ufak değişiklikler yapılır, Bu sayede asfaltta yansıma/parlama azaltışmış okur ve sürücünün görüşü iyileştirilir.

Yağmur durduğunda ise halen asfalt ıslak olduğu için sürücü silecek kolunu 1 alt konuma yani (fasılalı silme moduna) alsa bile yağmur sensörü halen aktiftir, Yani (poor weather light) aydınlatması halen çalışmaya devam eder. (bu özellik Life paketteki Led basic farlarda mevcut değildir),

-Geri manevra park yardım aydınlatması: (farların içine “çapraz konumda” 80° derece açıyla konumlandırılmış —>entegre ekstra ikinci bir far bulunur, bu ikincil far park esnasında geri vitesi taktığınızda manevra park yardım aydınlatması devreye girerek her iki fardaki çapraz konumdaki farları devreye sokar, sağ ve solunuzda kalan 80° derece açıdaki karanlıkta kalan bölgeleri aydınlatır, bu sayede manevra esnasında olası tehlikeleri ve karanlıkta kalan veya görünmeyen engelleri ve dubaları görmenize yardımcı olur) (bu özellikte Life paketteki Led basic farlarda mevcut değildir).

@cengineer06 Life paketteki basic far ile Style paketteki farlar arasında dağlar kadar fark var, buyrun okuyabilirsiniz.
Paylaşım için teşekkürler. Sonuçta bir IQ Led (matrix far) olsa daha iyi olurdu. Bu işin sonu yok, her zaman daha iyisi var.
 
Son düzenleme:
Efendim renkli cam ısıyı kesmiyor, Bu cam filmi yapan yerlerin uydurduğu tamamen asparagas bir söylemdir, Böyle söylemeye mecburlar yoksa nasıl para kazanacaklar :)

Kaldı ki bu camlar renkli cam değildir, Renkli cam denilen şey aracın ön camı ve ön kapılardaki camlarına “renkli cam” denmektedir,

%65 karartılmış arka ve arka yan camlar:
bu camlar ise tıpki güneş gözlükleri gibi benzer bir teknoloji ile üretilen özel bir camdır, belki cam filmi daha fazla ısı kesici özelliği olabilir bu ayrı bir konu,

Style paketteki yarı deri / yarı alcantara koltuklar: En önemli avantajı terlemeyi önler,

Vaktimizin %95 ‘ini aracın içinde geçiriyoruz, koltukların konforu ve rahatlığı belki de en önemli unsurdur,

Life paketin koltukları görünce insan kendini Clio veya Polo ya binmiş gibi hissediyor, kullandıkları kumaş aşırı derecede kalitesiz, Golf 8,5 alacak olsaydım sırf bu koltuk meselesi yüzünden gider Style alırdım.
Dolaylı yoldan kesiyor zaten. Güneş ısısı ışıma yoluyla yayılıyor, daha az ışık daha az ısı demek. Tabi ki fabrika çıkışı camlar ile aynı olmaz ama etkisi oluyor.

Belki içerden de bir katman ekstra olduğu için camın üstüne biraz kesiyordur ısıyı ama ahım şahım kesmediği kesin.
 

Efendim renkli cam ısıyı kesmiyor, Bu cam filmi yapan yerlerin uydurduğu tamamen asparagas bir söylemdir, Böyle söylemeye mecburlar yoksa nasıl para kazanacaklar :)

Kaldı ki bu camlar renkli cam değildir, Renkli cam denilen şey aracın ön camı ve ön kapılardaki camlarına “renkli cam” denmektedir,

%65 karartılmış arka ve arka yan camlar:
bu camlar ise tıpki güneş gözlükleri gibi benzer bir teknoloji ile üretilen özel bir camdır, belki cam filmi daha fazla ısı kesici özelliği olabilir bu ayrı bir konu,

Style paketteki yarı deri / yarı alcantara koltuklar: En önemli avantajı terlemeyi önler,

Vaktimizin %95 ‘ini aracın içinde geçiriyoruz, koltukların konforu ve rahatlığı belki de en önemli unsurdur,

Life paketin koltukları görünce insan kendini Clio veya Polo ya binmiş gibi hissediyor, kullandıkları kumaş aşırı derecede kalitesiz, Golf 8,5 alacak olsaydım sırf bu koltuk meselesi yüzünden gider Style alırdım.
7 Sene alcantra koltuklu golf 7 kullandım. Gayet terliyordum. Araçtan tshirtün sırtı ıslak indiğim çok oldu. Bende işe yaramıyor demekki.

Cam konusuna gelecek olursam arka camlar koyu renk olsa da ön camlar olmadığı için yine film çektirmek zorundayız. Öne çektirince arkaya da çekiliyor. En kalitelisi 10 bin TL’ lik bir konu.
 

Geri
Üst