Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Phev golf 2350 imiş forumda gördüm
1.5 150 lik motorla gelmesi, hybrid oluşu ve donanımı çok tatmin edici.

Ancak kafamda soru işaretli oluşuyor.

Biz bu arabayı kullanırken elektrik motoru performans gerektiğinde devreden çıkıyor ve benzinli motor çalıştığında buz gibi soğuk ve yeni çalışmış oluyor.

Normalde biz arabayı çalıştırır ve bekleriz gerek ısınması, gerek yağlanması için.

Şimdi bu benzinli motor bir devreye girip bı çıkınca, yağlama problemi olmaz mı? Yağ tam motora ulaşıyor motor zınk kapanıyor, tam ulaşıyor zınk kapanıyor. Motorun ısınmasını hesaba hiç katmıyorum bile.

Sizce bu sistem sağlık mı? Bu yağ işini engellemek için bir sistem var mı?
 
1.5 150 lik motorla gelmesi, hybrid oluşu ve donanımı çok tatmin edici.

Ancak kafamda soru işaretli oluşuyor.

Biz bu arabayı kullanırken elektrik motoru performans gerektiğinde devreden çıkıyor ve benzinli motor çalıştığında buz gibi soğuk ve yeni çalışmış oluyor.

Normalde biz arabayı çalıştırır ve bekleriz gerek ısınması, gerek yağlanması için.

Şimdi bu benzinli motor bir devreye girip bı çıkınca, yağlama problemi olmaz mı? Yağ tam motora ulaşıyor motor zınk kapanıyor, tam ulaşıyor zınk kapanıyor. Motorun ısınmasını hesaba hiç katmıyorum bile.

Sizce bu sistem sağlık mı? Bu yağ işini engellemek için bir sistem var mı?
Bana mantıklı gelmiyor evde şarj imkanım da yok . Olsa sanırım direkt Tesla alırdım . E TSI daha mantıklı geliyor bilemiyorum. Leon yorumlarına bakmak lazım o bayadir piyasada
 
1.5 150 lik motorla gelmesi, hybrid oluşu ve donanımı çok tatmin edici.

Ancak kafamda soru işaretli oluşuyor.

Biz bu arabayı kullanırken elektrik motoru performans gerektiğinde devreden çıkıyor ve benzinli motor çalıştığında buz gibi soğuk ve yeni çalışmış oluyor.

Normalde biz arabayı çalıştırır ve bekleriz gerek ısınması, gerek yağlanması için.

Şimdi bu benzinli motor bir devreye girip bı çıkınca, yağlama problemi olmaz mı? Yağ tam motora ulaşıyor motor zınk kapanıyor, tam ulaşıyor zınk kapanıyor. Motorun ısınmasını hesaba hiç katmıyorum bile.

Sizce bu sistem sağlık mı? Bu yağ işini engellemek için bir sistem var mı?
Yağlama durumu benimde kafama çok yatmadı şahsen. Genelde toyota hybridlerde motorların farklı bir tipi varmış sanırım ısıl verimlilik açısından. Normal bir 1.5 tsi bu şartları ne kadar karşılar bilmiyorum. Belkide motor çalışmasa bile yağlama devam ediyordur. Act de olduğu gibi 🙂
 
Ayrıca araç 100 e kadar sarıyor 😁
Güçten yana problem yok hatta gücü acayip cezbediyor bir golf'te 200 HP gayet hoş bence.

Ancak dediğim yağlama ve motor sıcaklığı işi eğer sıkıntılı ise asla alınmaz bence uzun vadeli bir araba olmaz çünkü.

Ayrıca bu arabayı almak = servisin köpeği olmak.

Sanayi ustası buna akü var diye kaçak tesisat çeker, mecbur servise gidecen
Bana mantıklı gelmiyor evde şarj imkanım da yok . Olsa sanırım direkt Tesla alırdım . E TSI daha mantıklı geliyor bilemiyorum. Leon yorumlarına bakmak lazım o bayadir piyasada
Evet ama saydıklarım kısa sürede zarar verecek şeyler değil, çok uzun vadede sorun yaratır. Bir kaç yıl binip satacak adamı bağlamayan şeyler
 
Life phev golf listesi 3 milyon

Kactan veriyorlar bunu masada ?

elektrikle gidicem Ekonomi yapıcam diyen adama en baştan fiyatı çakmışlar işte

Ekonomi falan yok NETTT.

Parayı giriste cash alan pavyon misali

204 beygir icin alan alsın . Üzerine bide yazılım atsın 288 beygir yapsın . Radara yakalanmadan ucsun kaçsın .
 
Life phev golf listesi 3 milyon

Kactan veriyorlar bunu masada ?

elektrikle gidicem Ekonomi yapıcam diyen adama en baştan fiyatı çakmışlar işte

Ekonomi falan yok NETTT.

Parayı giriste cash alan pavyon misali

204 beygir icin alan alsın . Üzerine bide yazılım atsın 288 beygir yapsın . Radara yakalanmadan ucsun kaçsın .
2.3 e veriyorlar.
 
Life phev golf listesi 3 milyon

Kactan veriyorlar bunu masada ?

elektrikle gidicem Ekonomi yapıcam diyen adama en baştan fiyatı çakmışlar işte

Ekonomi falan yok NETTT.

Parayı giriste cash alan pavyon misali

204 beygir icin alan alsın . Üzerine bide yazılım atsın 288 beygir yapsın . Radara yakalanmadan ucsun kaçsın .
Donanımı ve ekranı gayet güzel, bu araba varken style paket falan satilmaz
 
@zsoganci
@Brk34


Fişle prizle kabloyla sarjla ugraşcak adam
Son kararını yine tesla olarak kullanır. Phev golfle falan ugraşmaz.

1900 e Phev leonu kim almış ki 2300 e phev golfu kim alsın

Hem benzinli motor bakımlarını yap , arıza risklerini devam ettir. Hem elektrik motorunun bozulma riskine karşı yetkiliye abone ol?

Phev life golfün benzinli life golften + donanımları nedir ? Ben bulamadım ?
 
Son düzenleme:
@zsoganci
@Brk34


Fişle prizle kabloyla sarjla ugraşcak adam
Son kararını yine tesla olarak kullanır. Phev golfle falan ugraşmaz.

1900 e Phev leonu kim almış ki 2300 e phev golfu kim alsın

Hem benzinli motor bakımlarını yap , arıza risklerini devam ettir. Hem elektrik motorunun bozulma riskine karşı yetkiliye abone ol?

Phev life golfün benzinli life golften + donanımları nedir ? Ben bulamadım ?
donanim olarak hicbir fark yok guncel etsi life ile ayni donanim sadece motor sanziman farkli,
 


İçten yanmalı savunucuların lafı olan “pil bitince göreceğim ben” ibaresi phev için söylenebilir. Phev bakımı, tamiri gerçekten büyük bir sorun. Full elektrikli otomobillerin phev’den 4-5 kat büyük pillerinin revizyon maliyetleri 4-5’de biri fiyatlara geliyor. Phev’lerin küçücük pilleri de başa bela oluyor. Pilin sorun olması meselesi esas phev araçlarda var.

BMW hibrit arızamız binlerce Euro tutuyor…

Ancak gel gelelim elektriklinin en güzel yönü olan kolay tamir edilebilirlik kavramı burada ortaya çıkıyor. Zoe’de bozulan hücre için pil açılıyor. Pildeki bozuk hücre tespit edilip “sadece bozulan hücre değiştirilerek” pil onarımı gerçekleşiyor. Velhasılı dert 900 Euro gibi bir rakama çözülüyor. Batarya 500.000 km sonra %8-14 kayıp yaşadığında aynı yöntemi uygulayarak zayıflamış hücre değişimiyle bu rakamlara bataryanızı %97-99 bandına çekebilirsiniz.

Bu nedenle tavsiyem ne kuş ne deve hibritlerden uzak durulması olur. Ya tam elektrikli ya da tam anlamıyla geleneksel içten yanmalı tercih edilmesini öneririm.
 

1.5 150 lik motorla gelmesi, hybrid oluşu ve donanımı çok tatmin edici.

Ancak kafamda soru işaretli oluşuyor.

Biz bu arabayı kullanırken elektrik motoru performans gerektiğinde devreden çıkıyor ve benzinli motor çalıştığında buz gibi soğuk ve yeni çalışmış oluyor.

Normalde biz arabayı çalıştırır ve bekleriz gerek ısınması, gerek yağlanması için.

Şimdi bu benzinli motor bir devreye girip bı çıkınca, yağlama problemi olmaz mı? Yağ tam motora ulaşıyor motor zınk kapanıyor, tam ulaşıyor zınk kapanıyor. Motorun ısınmasını hesaba hiç katmıyorum bile.

Sizce bu sistem sağlık mı? Bu yağ işini engellemek için bir sistem var mı?
Toleransları çok yüksektir fakat %100 sağlıklı denilemez. Bence.
 

Geri
Üst