Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Dün Adana Aykan'da A3 test sürüşüne katıldım beklentimi çok yüksek tuttum sanırım tamam yarım saatlik bir sürüş tüm bilgileri vermez ama insan gaza bastığı an bir şeyler anlıyor. Kesinlikle istenen paranın hakkını vermiyor kullandığım araç da opsiyon elektrikli bagaj iç döşeme ve sunroof vardı bunlar zaten benim için elzem şeyler değil olmasa da olur ama 2.5 milyonluk bir araç da nasıl ambiyans aydınlatma olmaz sert plastik aksamı nasıl bu kadar kötü olabilir kadrana orta ekrana diyeceğim yok ama geri kalan tüm plastik aksamlar şaşırttı beni kapı içi saklama gözlerini saymıyorum bile 2017 model bir araç da bu saydıklarımın daha iyisi varken 3 milyona yakın bir araç da bunları doğal olarak beklerim kendi aracım 7.5 ve kesinlikle son A3 den daha rahat ve daha konforlu ben bunu hissettim ve bu benim şahsi görüşümdür. Gaz tepkimesini beğenmedim manuel kullanıcısıyım ama A3'ün kalkışını beğenmedim gaz pedalı çok geç tepki veriyor otomatik olmasından dolayı gazdan ayağınızı çekince çok çabuk frenleyip yavaşlıyor koltuk yanal destekleri yok denecek kadar az kendi aracımın alcantara koltuklarının değerini şimdi anladım evet Audi premium marka olabilir ama A3 kesinlikle değil Golf Life kesinlikle A3 den daha dolu bir araç. Kia Sportage kullandım prestige paket araç da yok yok ve A3 den kat kat üstün 2 milyon fiyatı var. Tercihim sportage olur kesinlikle. Ve son söz Audi satış yetkilisinin kendi aracı Golf :) Saygılar.
 
Kredi vade sınırı nihai fatura değeri:
📌2.500.000 TL ve altında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 48 ay
📌2.500.000 TL - 5.000.000 TL arasında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 36 ay
📌5.000.000 TL - 6.500.000 TL arasında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 24 ay
📌6.500.000 TL - 7.500.000 TL arasında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 12 ay olarak belirlendi.

Dün ki tüm markaların sözde kur güncellemesi olduğu iddia edilen fiyat artış sebepleri belli oldu, hayırlı olsun.
 
Kredi vade sınırı nihai fatura değeri:
📌2.500.000 TL ve altında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 48 ay
📌2.500.000 TL - 5.000.000 TL arasında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 36 ay
📌5.000.000 TL - 6.500.000 TL arasında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 24 ay
📌6.500.000 TL - 7.500.000 TL arasında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 12 ay olarak belirlendi.

Dün ki tüm markaların sözde kur güncellemesi olduğu iddia edilen fiyat artış sebepleri belli oldu, hayırlı olsun.
Ayrıca 2.500.000 TL ve altındaki araçların %70'ine kadar kredi çıkıyormuş.
 
Dün Adana Aykan'da A3 test sürüşüne katıldım beklentimi çok yüksek tuttum sanırım tamam yarım saatlik bir sürüş tüm bilgileri vermez ama insan gaza bastığı an bir şeyler anlıyor. Kesinlikle istenen paranın hakkını vermiyor kullandığım araç da opsiyon elektrikli bagaj iç döşeme ve sunroof vardı bunlar zaten benim için elzem şeyler değil olmasa da olur ama 2.5 milyonluk bir araç da nasıl ambiyans aydınlatma olmaz sert plastik aksamı nasıl bu kadar kötü olabilir kadrana orta ekrana diyeceğim yok ama geri kalan tüm plastik aksamlar şaşırttı beni kapı içi saklama gözlerini saymıyorum bile 2017 model bir araç da bu saydıklarımın daha iyisi varken 3 milyona yakın bir araç da bunları doğal olarak beklerim kendi aracım 7.5 ve kesinlikle son A3 den daha rahat ve daha konforlu ben bunu hissettim ve bu benim şahsi görüşümdür. Gaz tepkimesini beğenmedim manuel kullanıcısıyım ama A3'ün kalkışını beğenmedim gaz pedalı çok geç tepki veriyor otomatik olmasından dolayı gazdan ayağınızı çekince çok çabuk frenleyip yavaşlıyor koltuk yanal destekleri yok denecek kadar az kendi aracımın alcantara koltuklarının değerini şimdi anladım evet Audi premium marka olabilir ama A3 kesinlikle değil Golf Life kesinlikle A3 den daha dolu bir araç. Kia Sportage kullandım prestige paket araç da yok yok ve A3 den kat kat üstün 2 milyon fiyatı var. Tercihim sportage olur kesinlikle. Ve son söz Audi satış yetkilisinin kendi aracı Golf :) Saygılar.
Audi A3 için konuşursak; siz aracı tamamen yanlış değerlerdiriyorsunuz,

Araçta ambiyans aydınlatma olmadığını nerden çıkartınız..? araçta ambiyans aydınlatması var,

Kapı ceplerinin halı kaplı olmaması, Audi’nin böyle böyle bir mantalitesi yok, A4 / A5 / hatta gidin A6 ‘ya bakınız, kapı cepleri halı kaplı değildir,

Gaz pedalının geç tepki vermesi; vitesi S konumuna aldınız mı bilmiyorum ama bu aracı ben 3 kez deneme fırsatım oldu vitesi S konumuna aldığınız anda araç bir anda zıpkın gibi öne fırlıyor, hatta gaz pedalını (kick-down) yaptığınız anda aracın ivmelenmesi ürkütücü seviyeye ulaşıyor,

Koltukların yanal desteklerinin az olması; açıkçası bindiğiniz araç advanced paket (sportiflik iddaasi) olmayan bir donanımdan bahsediyoruz, Audi ‘nin bu paketlerinde spor koltuk hiç bir zaman sunmamıştır, Sunmaması da gayet doğal insanların beklentisinin farklı olmasından dolayı marka konfor odaklı ve sportiflik olarak 2 farklı müşteri kitlesine 2 farklı donanım sunmasından daha doğal ne olabilir, böyle bir iddası olmayan bir donanım paketinden spor koktuk beklentisine girmeniz anlam vermek zor, Zaten S-Line donanımı böyle beklentileri olan müşteriler için var,

Siz hiç Golf Life paketin koktuklarının kalitesine ve sizin için çok önemli olan (yanal desteklerine) hiç baktınız mı, bir bakmanızı öneririm,

Sportiflik ve konfor birbirine tamamen zıt şeyler, ama siz ikisini bir arada istiyorsunuz,

Aracın konforunu da beğenmemişsiniz, test yaptığınız aracın jant ölçüsü neydi, lastikleri hangi marka ve hangi seri lastikler kullanılmış hiç bunlara baktınız mı, Fabrikadan Falken veya Nexen gibi konforu vasat olan lastikler ile gelen bir aracın konforunun iyi olmadığını söylemek ne kadar doğru bir yaklaşım..? Sadece lastiğin markası bile aracın konforuna doğrudan etki eden bir faktördür,

Kia Sportage gibi SUV bir araç ile C segmenti Hatchback bir otomobili karşılatırmanız doğru bir yaklaşım değil, birbirinden çok farklı kitlelere hitap eden araçlar bunlar.
 
Dün Adana Aykan'da A3 test sürüşüne katıldım beklentimi çok yüksek tuttum sanırım tamam yarım saatlik bir sürüş tüm bilgileri vermez ama insan gaza bastığı an bir şeyler anlıyor. Kesinlikle istenen paranın hakkını vermiyor kullandığım araç da opsiyon elektrikli bagaj iç döşeme ve sunroof vardı bunlar zaten benim için elzem şeyler değil olmasa da olur ama 2.5 milyonluk bir araç da nasıl ambiyans aydınlatma olmaz sert plastik aksamı nasıl bu kadar kötü olabilir kadrana orta ekrana diyeceğim yok ama geri kalan tüm plastik aksamlar şaşırttı beni kapı içi saklama gözlerini saymıyorum bile 2017 model bir araç da bu saydıklarımın daha iyisi varken 3 milyona yakın bir araç da bunları doğal olarak beklerim kendi aracım 7.5 ve kesinlikle son A3 den daha rahat ve daha konforlu ben bunu hissettim ve bu benim şahsi görüşümdür. Gaz tepkimesini beğenmedim manuel kullanıcısıyım ama A3'ün kalkışını beğenmedim gaz pedalı çok geç tepki veriyor otomatik olmasından dolayı gazdan ayağınızı çekince çok çabuk frenleyip yavaşlıyor koltuk yanal destekleri yok denecek kadar az kendi aracımın alcantara koltuklarının değerini şimdi anladım evet Audi premium marka olabilir ama A3 kesinlikle değil Golf Life kesinlikle A3 den daha dolu bir araç. Kia Sportage kullandım prestige paket araç da yok yok ve A3 den kat kat üstün 2 milyon fiyatı var. Tercihim sportage olur kesinlikle. Ve son söz Audi satış yetkilisinin kendi aracı Golf :) Saygılar.
Ek olarak a3 ün kabin içi ses izolasyonu golf 8 ve 7.5 un gerisinde hemde bariz kulağa hissettirecek kadar.
 
Full panic attack milletiz

Showrromlara sahurda gidenler olmuş? Kapıda beklemişler

Ekimde kasımda zaten 38 idi

Görende euro 45 i devirdi zanneder

IMG_20250312_144911.jpg
 
Audi A3 için konuşursak; siz aracı tamamen yanlış değerlerdiriyorsunuz,

Araçta ambiyans aydınlatma olmadığını nerden çıkartınız..? araçta ambiyans aydınlatması var,

Kapı ceplerinin halı kaplı olmaması, Audi’nin böyle böyle bir mantalitesi yok, A4 / A5 / hatta gidin A6 ‘ya bakınız, kapı cepleri halı kaplı değildir,

Gaz pedalının geç tepki vermesi; vitesi S konumuna aldınız mı bilmiyorum ama bu aracı ben 3 kez deneme fırsatım oldu vitesi S konumuna aldığınız anda araç bir anda zıpkın gibi öne fırlıyor, hatta gaz pedalını (kick-down) yaptığınız anda aracın ivmelenmesi ürkütücü seviyeye ulaşıyor,

Koltukların yanal desteklerinin az olması; açıkçası bindiğiniz araç advanced paket (sportiflik iddaasi) olmayan bir donanımdan bahsediyoruz, Audi ‘nin bu paketlerinde spor koltuk hiç bir zaman sunmamıştır, Sunmaması da gayet doğal insanların beklentisinin farklı olmasından dolayı marka konfor odaklı ve sportiflik olarak 2 farklı müşteri kitlesine 2 farklı donanım sunmasından daha doğal ne olabilir, böyle bir iddası olmayan bir donanım paketinden spor koktuk beklentisine girmeniz anlam vermek zor, Zaten S-Line donanımı böyle beklentileri olan müşteriler için var,

Siz hiç Golf Life paketin koktuklarının kalitesine ve sizin için çok önemli olan (yanal desteklerine) hiç baktınız mı, bir bakmanızı öneririm,

Sportiflik ve konfor birbirine tamamen zıt şeyler, ama siz ikisini bir arada istiyorsunuz,

Aracın konforunu da beğenmemişsiniz, test yaptığınız aracın jant ölçüsü neydi, lastikleri hangi marka ve hangi seri lastikler kullanılmış hiç bunlara baktınız mı, Fabrikadan Falken veya Nexen gibi konforu vasat olan lastikler ile gelen bir aracın konforunun iyi olmadığını söylemek ne kadar doğru bir yaklaşım..? Sadece lastiğin markası bile aracın konforuna doğrudan etki eden bir faktördür,

Kia Sportage gibi SUV bir araç ile C segmenti Hatchback bir otomobili karşılatırmanız doğru bir yaklaşım değil, birbirinden çok farklı kitlelere hitap eden araçlar bunlar.
Ali hocam bunlar benim şahsi düşüncelerim. Araç da ambiyans aydınlatma görmedim danışmana sorduğumda da araçta ambiyans aydınlatma yok dedi. Kapılardaki halı kaplamalara gelirsek eğer mantalite olup olmadığını bilemem kendisinden 8 yaş büyük bir araçta olmasına rağmen bunda olmaması şaşırttı sadece. Aracı S konumunda kullanmadım kullansaydım dediğiniz gibi olabilirdi ama bu demek değildir ki D konumunda tepkimeleri geç algılayacak. Yanal destekler konusunda bindiğiniz araç da sportiflik iddası yok demişsiniz Golf 7.5 comfortline sportif bir araç mı? aracımın koltukları sportif değil ama yanal destekleri gayet sarıyor beni ama A3 de böyle bir durum söz konusu değil ayrıca yanal desteklerin benim için çok önemli olduğunu nereden çıkardınız? Kullandığım araçla test ettiğim aracı tabikide kıyaslayacağım saydıklarım önemli şeyler değil belki ama insan 2.5 milyon veriyorsa 8 yaşında olan araçtaki bazı özellikleri sıfır araçta da görmek ister. Suv ile c segmenti araçları barındırdıkları özellikleri bakımından karşılaştırdım ve alacak olsam 500 bin az verip SUV alırım dedim. Bu eleştirilerim beni bağlar ve şahsi düşüncelerimdir. Saygılar sunuyorum.
 
Alakasız bir soru olacak ama Türkiye’deki en aktif Seat formu ve Skoda formu hangileri?
 
Ali hocam bunlar benim şahsi düşüncelerim. Araç da ambiyans aydınlatma görmedim danışmana sorduğumda da araçta ambiyans aydınlatma yok dedi. Kapılardaki halı kaplamalara gelirsek eğer mantalite olup olmadığını bilemem kendisinden 8 yaş büyük bir araçta olmasına rağmen bunda olmaması şaşırttı sadece. Aracı S konumunda kullanmadım kullansaydım dediğiniz gibi olabilirdi ama bu demek değildir ki D konumunda tepkimeleri geç algılayacak. Yanal destekler konusunda bindiğiniz araç da sportiflik iddası yok demişsiniz Golf 7.5 comfortline sportif bir araç mı? aracımın koltukları sportif değil ama yanal destekleri gayet sarıyor beni ama A3 de böyle bir durum söz konusu değil ayrıca yanal desteklerin benim için çok önemli olduğunu nereden çıkardınız? Kullandığım araçla test ettiğim aracı tabikide kıyaslayacağım saydıklarım önemli şeyler değil belki ama insan 2.5 milyon veriyorsa 8 yaşında olan araçtaki bazı özellikleri sıfır araçta da görmek ister. Suv ile c segmenti araçları barındırdıkları özellikleri bakımından karşılaştırdım ve alacak olsam 500 bin az verip SUV alırım dedim. Bu eleştirilerim beni bağlar ve şahsi düşüncelerimdir. Saygılar sunuyorum.
Nasıl bir test sürüşü yaptığınızı bilmiyorum ama öncelik olarak gaz tepkisi şöyle: A3'te Auto modu var, Drive Select'te seçmediğiniz sürece tabii ki D modunda seçtiğiniz moda göre hantal kalır. Efficiency veya Comfort modunda ise özellikle.Bu yaptığınız eleştiri bana göre bilgi yetersizliğinden dolayı yanlış bir yönlendirme gibi olmuş. A3 sahibiyim, test ettiğiniz araç Advance paket, ama beklentinizin spor koltuk olduğu anlaşılıyor. Aracımda S-line spor koltuklarım da mevcut. Paketten pakete değişiklik gösterir, tabii ki. Advanced pakette spor koltuk koysalar, hem konfor isteyenleri göz ardı ederler hem de S-line donanımının hiçbir anlamı kalmaz. Ayrıca, Comfortline Golf'te sahibim ve öyle A3'ün spor koltuğu kadar gayet saran bir koltuk da değil bana göre, Comfortline koltuğu. Ambiyans olarak, bende de 64 renk yok fakat beyaz renkte 4 kapı ve ayak altı var; gece daha belli oluyor. Gidip Mercedes gibi bir ambiyans beklediyseniz, kendi beklentinizi bayağı yükseltmişsiniz Audi için. Zira A6'da bile öyle rengarenk bir ambiyans yok. Ayrıca A3 bana göre tam bir premium C segmenti. Sıfır olarak rakipleri, A Sedan ve 2 Serisi Sedan ile bariz hiçbir farkı yok, yalıtım, sportiflik vb. anlamında her biri kafa kafaya. Siz günümüz şartlarında 2.5M para veriyorum, her şey olmalı diye düşünürseniz, sıfır Clioların fiyatı 1.3M-1.4M olmuş durumda. Özetle: Eleştirdiğiniz bir aracın bütün detaylı bilgilerini elde etmeden bu kadar keskin eleştiri yapmanızı doğru bulmadım. Saygılar sunuyorum.
 

Kredi vade sınırı nihai fatura değeri:
📌2.500.000 TL ve altında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 48 ay
📌2.500.000 TL - 5.000.000 TL arasında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 36 ay
📌5.000.000 TL - 6.500.000 TL arasında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 24 ay
📌6.500.000 TL - 7.500.000 TL arasında olan taşıt alımı amacıyla kullandırılan krediler 12 ay olarak belirlendi.

Dün ki tüm markaların sözde kur güncellemesi olduğu iddia edilen fiyat artış sebepleri belli oldu, hayırlı olsun.
Elektrikli otomobiller için nisan ayında matrah güncellemesi kesin gibi. Sadece elektrikli otomobiller ile sınırlı kalmama tehlikesi de mevcut ne yazık ki, firmaların fiyatları güncelleme yarışına girmesi hayra alamet değil.
 

Ekli dosyalar

  • 1000043414.jpg
    1000043414.jpg
    177.1 KB · Görüntüleme: 18

Geri
Üst