Şanzıman uyarısı


1- Ariza kaydi hafizasina duser, servisin bakip direkt gormesi gerekirdi

2-Vcds yada halk dilinde vagcom cihazi olan birini bile bulsaniz, ariza kodunu ve arizayi alsaniz cok iyi olur

3-Motor ariza yanik ise bu uyariyi 3 kez yaptiginde ariza kalici degilse yanar. Kaliciysa zaten hic sonmez

4-Umarim mekatronik degildir.

Bir ariza kodu okutabilseniz aslinda, arizanin kodunu bilsek yorum yapabiliriz
Şanzıman hatası veriyor tekrar. Ve bi kaç saat önce aracı kaldıramadım yerinden. Sanırım durum ciddi. Sağlık olsun artık. Teşekkür ederim 

 

Servise götürün, cihaza bağlasınlar ne zaman ne arızasını vermiş görürler ve nereden olduğunu anlarlar, yüzlerce golf araç var sonuçta birisinden birinde aynı arıza illaki olmuştur. tabi servis işini ehliyle yaparsa. 

 
Geçmiş olsun mekatronik  zannediyorsam  5 bıın tl 

 
Dsg arac 1den 2 ye gecerken tam gaz kalktigimizda titreme yaparak kalkiyorsa bu mekatronik midir? Yoksa kavrama midir? 

 
İyi akşamlar. 2013 model dsg golf aracım dün yolda giderken gaz almayıp, gaza basınca sarsmaya başladı. Arabayı durdurup çalıştırdığımda motor uyarısı verdi. Aradan bi kaç saat geçtikten sonra tekrar çalıştırdığımda bu sefer şanzıman uyarısı verdi. Bugün servise götürdüm. Yola çıktığımda sıkıntılı olan araç servise gidene kadar kendini topladı. Serviste hiçbir ikaz lambası yanmayıp, görevliler tarafından aracı uzun süredir devirli kullanmadığımızdan kaynaklanmış olabileceği aktarıldı. Şu an çalıştırdığımda tekrar motor ikaz lambası yanmakla beraber araç hareket ederken sarsmaktadır. Bu durumun neden kaynaklandığını ve nasıl davranmam gerektiği konusunda bilgi verirseniz çok sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden...

Ekli dosyayı görüntüle 37551


Geçmiş olsun , sorununuz muhtemelen Mekatronik , şanzımanınızda basınç kaybı yaşıyorsunuz , tekrar tekrar aracı yürütmeye çalıştıkça uzun uzun yazmayacağım diğer parçaları da bozuyorsunuz ,

ilk olarak aracı çekici ile servis'e yönlendiriniz

Arızanızda izlenecek yol , 

Basınç tüpü boşalması ve Selenoidlerin kontrolü bunlarda sıkıntı çıkmaz ise şanzıman elektronik kartının kontrolü...

Mekatronik arızası için şanzımanın komple inmesine gerek yok fakat ola ki şanzıman komple aşağı indirilecek indirmişken kavrama değişimini de yaptırın derim. Bu hususları serviste yaptırdığınızda 2 yıl parça garantisi sebebiyle ilerleyen durumlarda kafanız rahat olur. 

 
Geçmiş olsun , sorununuz muhtemelen Mekatronik , şanzımanınızda basınç kaybı yaşıyorsunuz , tekrar tekrar aracı yürütmeye çalıştıkça uzun uzun yazmayacağım diğer parçaları da bozuyorsunuz ,

ilk olarak aracı çekici ile servis'e yönlendiriniz

Arızanızda izlenecek yol , 

Basınç tüpü boşalması ve Selenoidlerin kontrolü bunlarda sıkıntı çıkmaz ise şanzıman elektronik kartının kontrolü...

Mekatronik arızası için şanzımanın komple inmesine gerek yok fakat ola ki şanzıman komple aşağı indirilecek indirmişken kavrama değişimini de yaptırın derim. Bu hususları serviste yaptırdığınızda 2 yıl parça garantisi sebebiyle ilerleyen durumlarda kafanız rahat olur. 
Servis araç normal deyip gönderince 2 saat yol yaptım. Keşke önceden söylediğiniz şekilde hareket etseydim. Teşekkür ederim.

 
Servis bu durumu niye savsaklıyor anlamak zor.

Dsg gibi pandemi süreci 13 yıldır devam eden sorunları es gecip , test yapmadan eve göndermek!?  bişey yok aynen yola devam demek garip.

Hani dsg icat edildiğinden beri full sorunsuzdur ...ya da bi nane limonla 1-2 günde düzelen sorunları vardır 

O zaman ertesi gün bismillah deyip araba çalıstırılır , arıza kendi kendine düzelir ... ... 

Dsg öyle değil iste , direk ameliyat şart dinlenmeyle istirahatle 1-2 güne geçmez

 

Geri
Üst Alt