Disk ve Balata seçimi


@farukal  :sofor:

@adlig Gürhan bey merhabalar. Bize özel kod ile yada sizinle irtibata geçen arkadaşlarımıza özelden paylaşacağınız bir indirim kodu ile siteden indirimli balata disk fren hidrolik parçaları alsak güzel olmaz mı ? Burada oldukça aracını seven ve güzel parçalar kullanmak isteyen insanlar var. Yedek parça anlamında da sponsor ekibimizde siz olsanız? Hem markanın büyümesi hem de kalitesinin anlaşılması için güzel olabilir :)  

 @AhmetCakmak

 

48 bin km de iken   ,  yetkili servisten den yolum geçerken , 

şu balataları bir göstereyim , ne kadar ömrü kalmış muhabbetine servis elemanına göstermiştim.

usta geldi baktı? 

abi bunlar zaten değişmiş , daha çok gider  (ona göre balata daha sıfır gibi ???) 

km kaç diye sordu ?

48 bin 

daha bi bu kadar daha gider deyince

hesap rahat 90 bini devirire geliyor.

tamam benim kullanım stilimle alakalı ama ,  bir balatanın (ön+arka)   90 bini devirmesi memnuniyet açısından çok iyi .

üzerinde hangi marka oem fabrikasyon balata var tam göremedim (kaliperi sökmek lazım) 

aküde  2 yıl 10 ayda ölen durumla karşılaşmışken (sebang)

balatada +90 bin  güzel bir eko ömür .  (güncel km 62 bin)

bunları tek tek hesaplayınca  aman arabadır tabi masrafı olacak diyenler olabilir . 

tümden bakınca ?  hain evlat ökkeş den daha beter para yiyen makineler artık bunlar ? 

hollandalı / çinli boşuna mı bisiklet kullanıyor 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
bende fren balatasını ya servisten feredo yada ate olarak düşünüyorum

 
WhatsApp Image 2020-12-08 at 13.48.40.jpeg    WhatsApp Image 2020-12-08 at 13.47.21.jpeg

@Savatage Hocam öyle böyle değil. Emekli biri olarak 3 yıldır Golf e biniyorum Toplam maliyet : yaklaşık 23.000₺

 
@Terms

yani öyle bir mali durum varki (şahsen)

ocak-temmuz  mtv   7-11   basamağına ne zaman giricem diye hesap yapıyorum . sonra 12-16   ......................

hadi yılbaşında bir avm çekilişinden  mk8 çıksa ?  sıfırdan  1-3 yaş arası dilimli mtv bile benim hesapları bozar artık . 

aslan besleyen ? 

aslan kaplan falan değil ? 

en azından ben aldığımda (2018 ocak daha 3 yıl olmamış)

ben sıfır alırken 120 bine aslan  değildi 

şimdi sıfırını 330 bin  yapanlar  utansın.  halk arabası bildiğin  golfü aslan yaptılar 

 
Merhabalar. Frende performansın düşmanı ISI ve ISIYA DAYANIKSIZ BİLEŞEN'dir. ATE'nin OEM balataları, aracın üreticisi NEYİ GEREKTİRİYORSA ONU İÇERİR (hatta daha da fazlası). Fren Sistemi ısındığı zaman performans kayıpları yaşanmaktadır. ATE'nin OEM bileşenleri de bu ısıya mümkün olduğu kadar fazla direnç gösterir. Ancak SERAMİK malzemesi da tam tersi ISI'nın düşmanıdır, Seramik çabuk soğuyan bir malzemedir. Dolayısı ile içerisindeki Seramik katkısı, fren balatasının çabuk soğumasını sağlayıp fren performansınızı bir tık öteye taşır ki bu da hayati bir fark olabilir kimi zaman.

Diğer avantajları da OEM balataya göre DAHA UZUN ÖMÜRLÜ olması ve balata tozunun Seramik balatalarda minimum derecede olmasından ötürü jantlarınız da çok kirlenmemekte ve kötü görüntünün ve kirin önüne geçilmektedir.

TSI araçlar için triger zinciri satıyoruz ancak sitemizde halen güncelleme çalışmaları devam ediyor, ürün eklenmemiş olabilir. direk mesaj ile şase gönderirseniz ben arkadaşlarıma baktırabilirim..
Size nasıl ulaşabiliriz ? @adlig
 

Geri
Üst Alt