sergen38
Üye
- Katılım
- 11 Şub 2017
- Mesajlar
- 435
- Tepkime puanı
- 205
- Konum
- Ordu-Kayseri
- İsim
- ömer
- Araç
- Tiguan R-line 2023 Yarış mavi
hayırlı olsun bende de 1.2 tsi var ve orijinal durban aldım bekliyor evde spor yay olmadığı için taktırmıyorum virüsten dolayı da çıkasım gelmiyor. aracta çok değişikliğe neden oldu mu? konfor rahatsız edecek şekilde kötü mü?

