@mehmetmert 1-çuvalla işimize yaramıyacak mesleki terim ve değerden bahsetmişsiniz. madem işin pirin kısaca, kendi imkanlarımızla %100 yanma garantili tarifinizi yazsanız yeterdi.
2-mekanik vw ustasının verdiği bilgileri yerin dibine sokmakla elinize ne geçti inanın anlamlandırmadım. adam kendi çapında anlatmış hiç bir mekanik usta sizin gibi teknik ince ayra bilmez. bilmek te zorunda değildir.etik bulmadım yaklaşımızı. siz o yazdığınız rakamsal detayları ancak diğer vagcom işi ile uğraşanlar ile sohbet esnasında tartışabilirsiniz.
3-bize partikül filitresinin yanmış olması yeterli gerisi teferruat..
4-Ayrıca sanırım siz;
https://www.instagram.com/smoke_motion/
bu kişisiniz.. burada hava atana kadar daha 2 gün önce instegramdan bi soru sordum kaale alıp cevap bile yazmadınız. gerçi suç ben de geçen senede yazılımla ilgili bişey sormuştum yine kaale almamıştın. şimdi buraya gelmiş bize ahkam kesiyosun. seni ilk gizli özellik açılma videolarınla tanımıştım. ve saf saf yardım sever sanmıştım. hiç te alakası yokmuş. cebsever mişsin.
kusura bakma sana karşı biraz fazla dolmuşum. ne bilem 3-5 videonu izleyince bişey sanmışım.
1-O video merak eden ve öğrenmek isteyenler için ayrıntılı bir video, videonun başlığında yazdığı gibi DPF ve katalizör hakkında her şey. Neyse 100% yanma garantili şeyi söyleyim o zaman, videoyu izlesenizde anlardınız ama tekrardan söyleyim normal sürüşünüze devam edin ve hiçbir şey yapmayın. Araba kendine kendine her şeyi yapıyor.
2- Neresinden tutulsa elinde kalınacak bir şey, 80-90 ile gidince araba kendi kendine rejenerasyon yapmaz. Videoyu izleyip kim bilir kaç kişi boş boş gitti 80-90 ile ve gitmeye devam edecek. Kül miktarı rejenerasyon ile yakılamaz, içeride sonsuza kalır ve temizlenerek yada DPF değiştirilerek kurtulunur. Bunu rejenerasyon ile sıfırladığını söylüyor. Aracın normal sürüşlerde egzoz gazı sıcaklığının 600 derecelere çıkamayacağını söylüyor(tam gaz kullanımda 700 derecelerin gelmesi 1 dakika sürmez), Odis ekranında kocaman DPF değiştirdikten sonra kül miktarını sıfırlayın yazmasına rağmen, DPF değişmeden kül miktarını sıfırlıyor. Arabada 75mg kül var iken onun değeri 0 oldu. Araçta DPF arızası olduğu için rejenerasyonu bilgisayar ile yaptı ve arıza gitmeyince bunu sıfırladı. Ekranda arıza yanmayacak çünkü araba kendine sıfır DPF takıldığını sanıyor ve muhtemelen o kül miktarı ile DPF parçalarına ayrılacak kısa zamanda. İşin dahada kötüsü bunu gören, izleyen, odis cihazına sahip herkes rejenrasyondan sonra bu işlemi yapacak? Bu ne kadar doğru ve etik bir şey? Herkesin DPF kül miktarı aşımına gelecek ama sıfırlandığı için adaptasyon kimse ekranda arıza göremeyecek. Sökülüp temizleme ile kurtarılacak DPF'ler tamamen kırılacak, parçalanacak, araca vereceği zararı saymıyorum bile. Sıfır fiyatı 50-60bin olan DPF'in parçalanması iyi bir şey mi? Ustamız çok iyi, asla kötü niyet yok ama bende yanlış bir video çekersem bende eleştirileyim, banada böyle yorum yapılsın ki kaldırayım.
3- Tekrar yazayım, normal süreceksiniz arabanızı bu kadar araba zaten hallediyor
4-Günde oraya bir sürü mesaj geliyor, buraya video paylaştığımda bile söylerim özel sorunuz varsa cevaplayabilirim diye. Orası benim şahsi kullanımımda olan, severek, gayri resmi hikayelerimi paylaştığım platform. Sizin yazdığınız gibi oraya mesaj atanların hepsini kaale alsam herhalde tüm gün telefon başında oturup cevap yazmam lazım. Yazılım ile ilgili bilgi almak istiyorsanız, telefon numarama dahil rahatlıkla ulaşabilir, soru sorabilirsiniz bu kadar basit. Gizli özelliklede ilgili soru sorsanız cevap veremem, vaktim yok bunu lütfen anlayın. Yazılımla alakalı soru sorulacak yerde orası değil ve herkesede yeterince destek sunduğumu düşünüyorum. Mesajınız ne bulamadım açıkcası abdülkadir isminde birisi yok. Bir şey sanmanıza gerek yok beni çünkü ben kendimi zaten bir şey sanmıyorum
1-Bir ara evlerde internetin olmadığı yavaş yavaş ülkenin internetle tanıştığı 2000 li yılların başında mahalle aralarında her evin altında internet cafeler türemişti şimdi de önüne gelen ecu cü olmuş gelen müşteriye hep cennette hurilerden bahsedip gerçekleri anlatmaz olmuş, bu videoda eleştirilen arslan usta öyle değerli bir adamdır ki tanışmadan benim burada yazdıklarım havada kalır. Teknik anlamda her insan hata yapar ama reklam amaçlı birilerini harcamak kimsenin haddine değil diye düşünüyorum.
2- Ecu işine gelirsek dpf bu olayla doğrudan bağlantılı olmasına rağmen arkadaş en önemli noktayı kaçırmış ecu sonrası dpf nin daha çabuk dolduğunu hatta bu problemin çözümü için dpf iptali yapalım abi diyenleri, dpf iptali sonucunda duman atma, yakıtta artış, turbo hataları, enjektör arızası ve motorun tekleme yapması gibi sorunların olacağı söylenmeden iptal ettikten sonra benim çıkan partikül filtre taşının güzel pra etmesi onu da satmaları daha sıralayım mı bilmiyorum ha bir de kanserojen maddelerin doğaya salınımı olayı var.
Kimse kimsenin ekmeğiyle oynamasın arkadaşlar ve en önemlisi de lütfen karşılıklı saygı.
1- Bakın Arslan usta kötü biri demedim, benimde takip ettiğim birisi ki burada da sizinle diğer videosunda bahsetmemin sebebi kanalını takip etmemden dolayı bu durumu görmem. Arslan ustayı asla harcamıyorum, yukaıda sebeplerini yazdım. Burda bir hata var, ben bir başkası herkes yapabilir. Kendisi sizin gibi saldırmak yerine gayet düzgün karşılayacaktır, çünkü başka türlü bir insan olduğunu düşünmüyorum. Ben reklam amaçlı kimi harcadım gerçekten çok merak ediyorum, birgün bende bir hata yaparsam ki eski DPF videolarımda hatalarım var(4 sene önce üniversite okurken çektiklierm) ve bunların ben de farkındayım ama oradaki hataların insanların sökülüp temizlenerek kurtarılacak DPF'in adaptasyonuna sıfır yazılarak parçalama noktasına kadar düşrecek bir hata değil.
2- Hiçbir müşterime DPF iptal et demedim, iş yerimin hiçbir yerinde dpf egr adblue çözümleri diye bir yazı bulamazsınız, hiçbir şekilde sadece DPF EGR Adblue iptali yaptırmak isteyenlere uygulama bu zamana kadar yapmadık, DPF - EGR off yaptıklarımız bize öyle gelenler, DPF'in içini kırdıranlar, başka yazılımları olanlar...vs . Kendi aracımda turbo büyük olsa dahi DPF EGR Adblue her şey üsütnde ve aktif. Hele ki kimsenin DPF'ini boşaltıp üstünede satmadım çünkü dediğim gibi böyle bir şey yapmadım, kimseye tavsiye etmedim, kimseyede DPF'ini iptal et demedim
Bu konuda gerçekten hiç ama hiç üstüme alınmadım bunu söyleyebilirim
Arslan usta sana ne cevap vericek çok merak ediyorum makine mühendisisin ama makine ile hiç alakası olmayan bir işe girmişsin arabaya yazılım yüklemenin mühendislikle zerre alakası yoktur
Buna cevabım yok, gerçekten bu ülkede özellikle yazılım ve kalibrasyonda kendimi geliştirerek bir yerlere çıkmaya çalışıyorum ama makine mühendisliğiyle alakası yok yaptığın işin deniliyor. Üzgünüm ama bu cümle çok yanlış
Konuyla alaksız ama cevapsız bırakmayayım, sadece 1 örnek; Makine - Otomotiv - Elektrik elektronik direkt ilgilendiren bölümler, neyse herkese yeterince cevap verdim bence
https://www.linkedin.com/jobs/view/2658428178/