2020 Yeni Audi A3 Sportback Tanıtıldı


Bugün 

Gözü kapalı Mk8 e 242 vermeyi düşünen ?

+25 bin ne yapıp edip bulup buluşturup 

A3 e sarar !!! 

+25 vermedim cebimde kaldı gözü kapalı mk8 golf aldım diyenin gözleri hep kapalı kalmalı!

Açarsa pişman olur zaten trafikte arkadan a3 gelirken?

Mk8 i gözü kapalı almak lazım ! Çok doğru!

 

Gözlerini bağlamadan giden a3 alır dogal olarak

 
@Savatage şahsım adına +30 rakamına kadar A3 alırım golf 8 almam, ammmmma gidip 2017 arteon parasına(270-280) 2020 yeni a3 ü de almam orası ayrı konu.

 
@chemdemir

Siz Q2 alırken Güncel 1.5 tsi A3 ü de 214 e veriyorlardı değilmi ? (2 hafta önce)

Güncel mk7,5 1.5 tsi high golfüde 210 a veriyorlar halen 

Arada 4 bin fark var!

Kabul hayalet ve cruise kontrol ü yok a3 ün

Yeni a3 e bunları standart yapsalar 

Hayaletten 10 bin 

Cruise dan 1500 fiyat şişer

Etti 11500 

Güncel kasada 4 binlik makas 

15500 e çıkar! 

25 bine kadar makas a itiraz eden olmaz sanırım (ki 25 bini de aşmaz)

Boşverin altay tankı cüssesinde benzinle yürüyen 2017 model arteonu....

A3 de benzinle yürüycek ama kendi sı kletiyle arteona  yakıt olarak fark atar

2. El işin işine karıştımı iş çok karışır zaten

Mk8 / yeni a3  ????

 
@Savatage golf 7,5 ile a3 arasında bir ara 15 bin fark varken ikincielde nerdeyse aynı fiyata satılıyordu, eğer şuan sıfır fiyatında makas kapandıysa ikincielde a3 golften 10-15 ucuza gider büyük ihtimalle, bu şartlar altında arteon almak daha mantıklı çıtasız kapıları ile keyif verir😊

 
Anladılar ki golf a3 u geçti müşteriler golfu tercih etti aradaki fiyat farkı 2. Elde golf daha pahalı olduğunu gördüler ve tutulduğunu gördüler hemen golfun kalitesi düşürüldü örnekler 

Kaput amortisör

Elektirikli koltuk 

Saçma ama torpito soğutma:) o bile yok golf 8 de :)

iç yalıtım malzeme kalitesinde de bu streteji devam edecektir die tahmin ediyorum 

7.5 ile 8 arasında citti kalite farkı söz konusu olduğu hakkında yeteri kadar bilgi mevcut...

e bi zahmet artık devir a3 olsun...

bizde hemen satalım borç harç en güzeli neyse ona binelim en güzeline laik olduğumuzu düşünüyorum millet olarak

bakalım görelim....

saygilar...

Bu arada efsane E kasalar var ömürlük kaya mi desek gemi mi desek sonuçta gökte yıldız yerde yıldız die bi laf var 300 lere çıkmışken kedimize gelirsek bide onlara göz atılsa fena olmaz:)))

 
Kokpiti çok beğendim, 

-Beğenmediklerim; orta konsoldaki gözün kapağı olsaymış keşke, bardaklıkta emanet duruyor insan oraya bir sürgülü kapak koyar., 

-Ön böbrekler daha ne kadar büyüyebilir sınırları zorluyorlar., tampon neredeyse yok gibi., 

-Dış görünüm golf, leon dan daha iyi., lansman harici başka bir renk daha da güzel duracaktır..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@forzaGilles A3 eski nesilinde de üst çıtalarıyla çok oturaklı duruyordu. Bu da aynı şekilde oldukça güzel. Ülkemizdeki %60'lık vergi dilimi dolayısıyla Golf ve A3 yeni kasaları yaklaşık aynı fiyatlarda olursa A3 epey satılır gibi duruyor.

 
Golf 8 de ve a3 te , vites ile konsolun arasındaki boşluk hiç hoş değil bence. Ordaki boşluk çok kötü gözüküyor 

 
A3 mk8 arasinda 20 bin fiyat farki bile olsa yok satar, mk8 in bu tiple sansi pek yok yeni a3 ve bmw1 karsisinda ki fiyatlari tahminimce asagi yukari yakin olur.

 
mk8 deki   gibi 

göz alışır  zamanla  ?   ilk başta şaşılık / astigmat / katarakt  / tavuk karası / kanlanma    şikayetlerinin hepsi düzelir ...

durumu  bu a3 te yok 

ilk bakışta ne görüyorsan o   

Gözlüksüz Net YENİ A3   

Golften transfer olmayı düşünenlere şimdiden hayırlı olsun .    

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Mmt0634 Aslında A3 için de benzer şey geçerli... 

Özellikle mevcut A3 te kapı içi şase rengi görünmüyor ancak bu yeni model de siyah kamuflaj plastikleri çıkarmışlar ve içeriden şase rengi görünüyor bence premium bir özellikti.

Bir de Leon , golf , Octavia ve A3 ile iç tasarım birbirine çok benzer, vites şekli konumlandırma birbirne çok benziyor... A3 ü premium yapan farklı bir detay yok nedense.

Premium araçlar da orta konsol yüksek konumlanması ve bütünsel tasarımı kalite hissini arttıran bir detaydı ancak hem yeni BMW1 hem de A3 bu tasarımdan vazgeçerek orta konsolu alçak konumlandırmış. Bu konuda Mercedes A serisi çok daha premium duruyor...

 


Geri
Üst Alt