Bir süredir kışlık lastiklerim için 16" jant arayışındaydım ve nihayet aranan jant bulundu  
Karar verme sürecinde yardımcı olan @silvershadow Murat hocam, @erkanz Erkan hocam ve @theGenius Hüseyin kardeşim başta olmak üzere @yusuf @batuhantashan @maniax @Orhan Hoca ve @Yunus Emre hocalarımıza teşekkür ederim.
@yusuf hocam maalesef jantları tartma imkanım olmadı ancak müsait bir zamanda jantın birini söküp tartacağım. Elimde aynı lastikten bir set daha var. Jantsız lastiği de tartıp toplam ağırlıktan çıkardık mı jantın asıl ağırlığını buluruz inşallah
Gelelim asıl mevzuya
  Konu başlığında yazdığım üzere yeni jantımız CMS'nin 812 numaralı modelidir. Aslında bu hususta söyleyecek bişey de yokmuş, buyrun fotoğraflar konuşsun  
		
		
	
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
Jant göbekleri değiştirildikten sonra
		
	
		
	
		
	
		
	
Yaza kadar dinlenmeye çekilen Dijon jantlarımızı bir güzel temizleyip lastiklerin arasına sıkışan taşlardan arındırdık
Öncesi
		
	
Sonrası
		
	
Dijonları ayrı ayrı tarttım ve aralarında bir gram bile fark yok. Olmaması da lazım zaten ama içim rahat etsin diye tarttım hepsini
		
	
				
			Karar verme sürecinde yardımcı olan @silvershadow Murat hocam, @erkanz Erkan hocam ve @theGenius Hüseyin kardeşim başta olmak üzere @yusuf @batuhantashan @maniax @Orhan Hoca ve @Yunus Emre hocalarımıza teşekkür ederim.
@yusuf hocam maalesef jantları tartma imkanım olmadı ancak müsait bir zamanda jantın birini söküp tartacağım. Elimde aynı lastikten bir set daha var. Jantsız lastiği de tartıp toplam ağırlıktan çıkardık mı jantın asıl ağırlığını buluruz inşallah
Gelelim asıl mevzuya
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	Jant göbekleri değiştirildikten sonra
	
	
	
	Yaza kadar dinlenmeye çekilen Dijon jantlarımızı bir güzel temizleyip lastiklerin arasına sıkışan taşlardan arındırdık
Öncesi
	Sonrası
	Dijonları ayrı ayrı tarttım ve aralarında bir gram bile fark yok. Olmaması da lazım zaten ama içim rahat etsin diye tarttım hepsini
	
			
				Moderatör tarafında düzenlendi: