Jump to content

Besafe Oto Koltuğu Hk.


Recommended Posts

Arkadaşlar Merhaba,

MK7'de BeSafe iZi Comfort X3 9-18 kg İsofixli Oto Koltuğu kullana arkadaşlar var mı? En merak ettiğim konu araca sığıyor mu? Alan konusunda herhangi bir problem yaşayan arkadaşlar var mı?

Malum koltuğu satın almadan araçta deneme fırsatı maalesef yok.

https://www.hepsiburada.com/besafe-izi-comfort-x3-9-18-kg-isofixli-oto-koltugu-sunset-melange-p-HBV000003W0NL?magaza=SanalYuvam

 

Besafe.PNG

HONEY bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş


@ycetin hocam ben 2 yıldır britax-römer kullanıyorum, gayet memnunum. Ama mutlaka 180 derece dönen modellerden bakın, çocuk büyüdükçe sabit koltuğa oturtması gerçekten işkenceye dönüşüyor.

Ayrıca bu ürünü arkadaşım almış ve toyota yaris'e takmıştı. Golfe de sığar, sıkıntı olmaz. 

ycetin bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Sığmama gibi bir sorun olmaz. BeSafe en iyi koltuklardan biri. Eğer bütçe bu noktadaysa başka bir marka bakma. Baktıkça en son evi falan satma noktasına geliyorsun, insanın kafası duman oluyor.

Güvenle kullanırsınız. Çocuk kocaman olur bu koltuk hala ilk günkü gibi kalır.

Güle güle kullanın.

ycetin bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@ycetin bnde bunun isofixlğ olmayan modeli var. Be safe izi car interior black diye geçiyor. Bnm aldığım bu modelde oturma ve yan destekler daha konforlu ve daha yumuşak dokulu. Diğer renk modellerinde ise daha sert. Ben ellemesem fark etmeyecektim normalde siyah düşünmüyordum böyle olunca Car İnterior modelini aldık çok memnunuz.

ycetin bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Merhaba ürünün isofixli olmayanı golf 7 aracımızda kullanmıştım. Sığmama gibi bir problemimiz olmadı. Şimdi ise aynı koltuğu i20 aracımızda kullanıyoruz. Koltuğu alırken uzun süre araştırmıştık. Fiyatına göre en güvenli ürünlerden birisiydi. Bizim hissettiğimiz en büyük eksiklik koltuğun dönmemesi oldu.

ycetin bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@ahmet306 Sirona'ya sadece internet üzerinden bakma fırsatım oldu. Görünüm olarak koltuktan çok puset tarzı gibi geldi. İlk başta aradığım özelliklerden biriydi koltuğun olduğu yerde 360 dönmesi. Ama sonrada koltuk yükseklik ayar durumunu ara oldum. Çünkü bizim ufaklık araç hareket halindeyken camdan bakmak istiyor. :) Tavsiyenizi dinleyim bir opera istanbul'a gidip bakmak istiyorum. tşkler.

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Merhaba biz aynı koltuktan kullanıyoruz. Bizim ufaklık biraz meraklı olduğu ve bu koltuğun baya yüksek olmasından kaynaklı bunu seçmiştik çok memnunuz. Sığma konusunda ise çocuk uyuduğunda oto koltuğunu iyice yatırdığınızda ön koltuğu biraz öne almanız gerekebilir ayağı sıkışmasın diye.

ycetin bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
 Paylaş

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.



×
×
  • Yeni Oluştur...