Jump to content

ÖzDi

2016 Sonrası İyi Niyet Garanti Süresi

Recommended Posts

Arkadaşlar Vw servisde çalışan arkadaşımın söylediği bilgiyi aynen aktarıyorum .

”2016 sonrası Vw araçlarda iyi niyet garanti süresi 5 yılla sınırlandırılmış.”

biliyorsunuz Vw ve kullanıcıları özellikle dsg’den çok çekti.kavrama,mekatronik vs.

2016 ve sonrasındaki araçlarda şanzımanda iyileştirmeler yapıldığı için iyi niyet garanti süresi 5 yıla düşürülmüş.verilen bilgi servis garanti danışmanı tarafından da teyit edilmiştir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hocam 5 yıl olayı doğrudur ama ben yine de bir sorun çıktığında yardımcı olacaklarına inanıyorum. Yani tamamen servis dışında bakım yaptıranla, 5 yıl boyunca serviste bakım yaptıranın 6.yıl sonunda sorunla karşılaştığında aynı muameleyi göreceğini düşünmüyorum. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@AhmetCakmak Aynen hocam bende tamamen desteği keseceklerini düşünmüyorum ha naparlar?parça bedelinin %60-70 ini( bu sadece tahmin)servis karşılar kalan bedel artı işçiliği müşteri öder.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İzmir vosmer bu bilgiyi 4 5 ay önce verdi..burada paylaşmıştım..2016 sonrası iyi niyet garantisi diye bi durum yok..fakat doğuş oto ve bayi desteğinin süreceği belirtiliyor..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@mmartins doğrudur burda paylaşmışsınızdır.Konu sahibi siz misiniz bilmiyorum ama forumda iyi niyet garanti süresinin 7 yıldan 5 yıla düşürüldüğü mevzusu paylaşılmıştı,fakat yanlış hatırlamıyorsam o dönem doğuş oto ile görüşüldü ve doğuş oto garanti süresinde herhangi bi değişiklik olmadığını beyan etmişti.(yanlış hatırlıyor olabilirim)

Servis desteği illa ki sürecektir ama gerçek olan şu ki iyi niyet garantisi artık 5 yıl.

2016 yı yazma nedenim 5 yıllık iyi niyet garanti süresinin 2016 model ve sonrası araçlarda geçerli olmasıdır.örneğin 2015 model araç için iyi niyet garantisi 2022 de dolarken 2016 model aracın ki 2021 de dolacak.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

7 yil bitti mi yani kesin mi bnm arac 2016 mart cikisli

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Cem Evet hocam bitmiş.fakat iyi niyet garanti süresi sona erse bile servislerin parça desteği(bunu yukarda tahmini oran olarak belirttim)sürecekmiş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@ÖzDi Hocam eski konuda aslında iyi niyet garantisi diye bir şey olmadığı fakat servislerin devamlı müşterilere gösterdiği insiyatif olduğunu belirtmişti müşteri temsilcisi arkadaşla görüşmem sonucunda. Yani işin özü; ister 5 yıl ister 20 yıl devamlı gidilirse servisin bu devamlılığa göstereceği duyarlılık olacaktır. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@AhmetCakmak Doğru hocam orası öyle tabi.ama şöyle bişey var iyi niyet kapsamında parça bedeli alınmayıp sadece işçilik alınıyordu.şimdi süre dolduğu anda belli bi yüzde üzerinden parça bedeli de alınacak.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
5 dakika önce, ÖzDi yazdı:

@AhmetCakmak Doğru hocam orası öyle tabi.ama şöyle bişey var iyi niyet kapsamında parça bedeli alınmayıp sadece işçilik alınıyordu.şimdi süre dolduğu anda belli bi yüzde üzerinden parça bedeli de alınacak.

Evet orası öyle hocam.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: yusuf
      Aracı 2 hafta önce dod'dan almıştım. 
      Bazı şikayetler biriktirdim ve servis yolunu tuttum. Şikayetlerimi ekliyorum. Servis faturasını da aynı şekilde ekleyeceğim.

      1. Sorun için normal denildi.
      2. Sorun arka balatadan geliyor.
      3. Yağlama yapıldı 
      4. Gevşek parça sıkıldı sorun kalmadı. Ücret alınmadı.
      5. Airbag komple kapak ile ücretsiz değiştirildi. İşçilik de yok.
      6. Biraz daha kötü olursa tekrar gelmem ve bu durumda işlem yapılabileceği söylendi. 
      7. İşlem yapıldı işçilik yok.
      8. Bu da normal denildi.
      9. Arka havalandırma kırıktı. %70 parça ücretini servis karşıladı. Bir de işçilik ödendi. 
      Devamında rot balans ve yamuk jatlar için düzeltme yapıldı.
      Genel olarak çok memnun kaldım. Servis danışmanı Hakan Cankut beye de buradan teşekkürlerimi iletiyorum.

      Bu da yeni airbag
×
×
  • Yeni Oluştur...